ФІЗКУЛЬТУРНО - КОРЕКЦІЙНИЙ ЕТЮД «СОНЕЧКО»

Про матеріал
Мета: Гармонізувати фізичний розвиток дітей завдяки виконанню вправ у всіх основних рухових режимах (від лежачого до стрибкового ). Сприяти профілактиці та корекції порушень опорно – рухового апарату (особливо відхилень постави). Розвивати гнучкість, швидкість, силу, витривалість. Викликати емоційне задоволення, позитивний настрій. Виховувати бажання займатися фізкультурою.
Перегляд файлу

 

 

  

 

 

 

           ФІЗКУЛЬТУРНО - КОРЕКЦІЙНИЙ ЕТЮД

                                 «СОНЕЧКО»

 

                     (з дітьми середньої групи)

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                      Підготувала:

                                                                                          Інструктор з фізкультури

                                                                                                      Тетяна Коваленко                                                                                   

                                                                                             

 

 

 

 

м. Бровари 2020р.

 

Мета: Гармонізувати фізичний розвиток дітей завдяки виконанню вправ у всіх основних рухових режимах (від лежачого до стрибкового ). Сприяти профілактиці  та корекції порушень

опорно – рухового апарату (особливо відхилень постави). Розвивати гнучкість, швидкість, силу, витривалість. Викликати емоційне задоволення, позитивний настрій. Виховувати бажання займатися фізкультурою.

Обладнання: нетрадиційний тренажер «Сонечко»

                                Хід виконання

Діти забігають до зали, вітаються з гостями і лягають навколо сонечка, займаючи вихідне положення – лежачи в « позі ембріона», ногами до центру зали.

Інструктор:

Діти давайте заплющимо очі, заспокоїмося й завітаємо в гості до чарівного сонечка. У сонечка є багато промінців, вони ще маленькі і спокійно сплять. Давайте покажемо як вони сплять.

Вправа « Спокійний сон»

В.п. – лежачи на боці в « позі ембріона» повільно повертатися з боку на бік, імітуючи сон.

Інструктор:

Промінці прокинулися і привіталися один з одним.

Вправа « Привітання промінців»

В.п. – лежачи на животі, піднімати верхню частину тулуба віджимаючись на руках, посміхаючись, говорять « привіт».

Інструктор:

Помандруємо навколо сонечка.

 

 

Вправа « Мандрування»

В.п. – на низьких чотирьох ( з опорою на передпліччя і гомілки) повзати навколо сонечка.

Інструктор:

А тепер наші промінці з маленьких виростають у довгі, довгі.

Вправа « Промінці виростають»

В.п. – стоячи на високих колінах, розкручують промінці сонечка руками, одночасно роблячи рухи ногами ( показати здивування).

Інструктор:

Давайте розвеселимо наші промінці.

Вправа « Промінці веселяться»

В.п. – стоячи, лицем до сонечка, беруть промінці у руки і роблять ними рухи вгору та вниз.

Інструктор:

А тепер пострибаємо по промінцях.

Вправа « Стрибаємо по промінцях»

В.п. – ноги разом, руки опущені. Стрибки на двох ногах по промінцях.

Інструктор:

І походимо по промінцях.

В.п. – ноги разом, руки на поясі, ходьба по промінцях приставним кроком.

Інструктор:

Ой, яке чарівне і веселе сонечко, побігаємо навколо нього.

Діти виконують біг навколо сонечка.

Після бігу проводиться вправа на відновлення дихання з промінчиками.

Інструктор:

А наше сонечко на прощання хоче своїми чарівними промінчиками помасажувати вам ніжки.

Проводиться почерговий масаж обох ніг.

Інструктор:

Ой, як приємно промінці помасажували нам ніжки, давайте подякуємо і сонечку і промінцям, посміхнемося до них, попрощаємось.

І нашим гостям подякуємо за увагу, посміхнемося і скажемо до побачення.

Діти виходять із зали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація для батьків на тему:

 

«Здоровий випускник дитсадка – успішний школярик»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Підготувала:

                                                                        Інструктор з фізкультури

                                                                                    Тетяна Коваленко                                      

 

 

 

 

м.Бровари 2020р.

 Процес переходу дитини з дитячого садка до школи є досить важким етапом у її житті, що потребує напруження всіх фізіологічних систем організму та емоційно – вольової сфери. Щоб полегшити цей процес, дитину потрібно завчасно готувати до школи. Важливо, щоб до моменту переходу до школи дитина мала не лише певний багаж знань і вмінь, а й гарне фізичне здоров’я.

 На жаль, чим старші діти, тим менше дорослі дбають про їхнє здоров’я і тим більше переймаються їхньою розумовою підготовкою. Вони забувають, що успішність майбутнього навчання залежить насамперед від фізичної загартованості, витривалості й працездатності малого школярика, його спроможності  подолати стрес, а також від його загальної життєрадісності й інтересу до пізнання. Будь – які порушення фізичних чи психічних функцій дитини стоять на заваді підвищенню вимог до неї, зміні її життя, опануванню нових знань і навичок. Дитині важко зосереджуватися, довільні процеси в неї розвиваються повільно, і вимоги вчителя виявляються непосильними. Це призводить до нових стресів і погіршення стану здоров’я.

http://www.meria.sumy.ua/uploads/posts/2013-08/1375884121_shkola-batki.jpg

Причини порушень здоров’я.

 Показники фізичного розвитку старших дошкільнят невтішні: недостатні координаційні можливості характерні для 71,3 % дітей, у 63,4 % спостерігається порушення постави, у 40,1 % - плоскостопість. Приблизно 29% обстежених дітей не мають мінімально необхідної для безпечної статистичної діяльності в школі витривалості м’язів спини.

 Причину бачимо в тому, що дуже низький рівень рухової активності характерний для 14 % дітей у містах, 10 % - у сільській місцевості. Майже 45 % малят кілька разів на тиждень додатково займаються у гуртках («розвивалки», іноземна мова, малювання), 65 % дітей проводять дуже багато часу перед телевізором та комп’ютером. Досліджено, що з поширенням у суспільстві комп’ютерної техніки зростає небезпека для дитячого здоров’я, а пропагуванням здорового способу життя майже ніхто не переймається. Дуже багато міських дітей (43,7 %) вкладаються спати пізно (після 21.30 год). Це не відповідає хронологічним ритмам дитячого організму і з часом призводить до накопичення втоми й зниження мотивації до навчання.

На жаль, 36 % сучасних дошкільнят не хочуть займатися фізкультурою, яка допомагає зрости витривалими, зміцнює опорно – руховий апарат. Виявлено, що найбільше порушень постави

 (95,2 %) мають дошкільнята з недостатньою масою тіла. Тому для худорлявих малюків украй важливим є зміцнення м’язового корсета. Висновок однозначний: педагогам і батькам слід активно залучати дітей до фізичної діяльності.

        Гігієнічні рекомендації щодо здоров’я дітей.

  • дотримуватися оптимального для дошкільнят режиму дня.
  • формувати у дітей культурно – гігієнічні навички.
  • забезпечувати оптимальну рухову діяльність.
  • постійно стежити за показниками захворюваності дітей.
  • забезпечення збалансованим харчуванням.
  • систематичне виконання дітьми спеціальних фізичних вправ для профілактики порушень у функціонуванні опорно – рухового апарату.

Отже, робота педагогів та батьків має бути націлена на підтримання в дитини бадьорого, життєрадісного настрою, профілактику проявів негативних емоцій і нервових зривів, удосконалення всіх функцій організму, гармонійний фізичний розвиток на стимулювання інтересу до рухової діяльності, формування фізичної культури, потреби у здоровому способі життя, позитивних морально – вольових якостей.

 

http://zosh-2.osvita-tomakivka.dp.ua/wp-content/uploads/2012/08/adsf02.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Формувати у дітей потребу в руховій активності. Закріплювати уявлення про осінь. Розвивати рухові якості: швидкість, спритність, витривалість, увагу, вміння діяти в  команді. Виховувати почуття гордості за спортивні досягнення.

Обладнання: кленові та дубові листочки, овочі та фрукти, мішечки, два великі мішки, парасолька, «калюжі», кошик з яблуками, аудиозаписи музики.

                                     

                                        Хід свята

Ведуча: Любі гості, мами й тата

               В дитсадку осіннє свято

              Ждуть чудові нас змагання

              Починаємо! Увага!

(Під музику до зали заходять діти)

Ведуча: Ой, які ви всі гарненькі

              І веселі й чепурненькі

              Ну ж бо покрутіться

              Гостям усміхніться!

Ведуча: Ось команда овочева

              А ось ця – фруктова

              Всі бадьорі та веселі

              До змагань готові

Привітаємо команди оплесками. А оцінювати наші змагання буде почесне журі (представляє членів журі)

 Ведуча: Поверніться діти всі кругом

                Вирівняйте спинку

               Вишикуємось у колонки

               І почнем веселу розминку

(діти виконують вправи ритмічної гімнастики «Якщо весело живеться роби так» ). Сідають на лаву. Журі підводить підсумок.

Звучить музика, виходить Осінь.

Осінь: Добрий день малята!

           У гості я до вас прийшла на свято

           Покидаю володіння

           Сумно у гаях блукаю

           Жовті шати одягаю

           Золотисту стелю постіль

           Жду сестрицю білу в гості

           Попрошу вас на прощання

           Виконати мої завдання.

Діти: Щедра Осінь ми – готові

          Всі завзяті і здорові

Осінь: Вітер золотом кружляє

            І листочки розкидає

(йде по залу й розкидає листочки)

           Ви листочки всі зберіть

           І в корзиночки складіть

 

 

Завдання 1. « Збери листочки»

(кожна команда збирає листочки і складає в корзинку. Одна команда збирає кленові листочки інша дубові).

Ведуча: слово надається журі.

Осінь: Урожай у мене багатий

            Позбирайте його малята

Завдання 2. « Збери урожай»

(одна команда збирає овочі, інша фрукти)

Ведуча: слово надається журі

Осінь: Урожай весь ви позбирали

             У мішечки поскладали

             Але його ж не заховали

Завдання 3. «Перенеси мішечки»

( команди переносять мішечки і складають у великий мішок)

Ведуча: слово надається журі.

              Гарно всі попрацювали

              Й дружно пісню

              Для осені заспівали

(діти виконують пісню про осінь)

Осінь: Дякую вам діти за такий чудовий подарунок

           Один два три – дощику шуми

(звучить аудиозапис шуму дощу)

 

 

Ведуча: Осінь! Чом ти дощиком дітей лякаєш

              І гуляти не пускаєш

              З парасолькою новою

              Обминемо всі калюжі

Завдання 4. « Оббіжи калюжу»

(діти з парасолькою оббігають калюжі)

Ведуча: слово надається журі

Осінь: Ви змагались і співали

            Але в ігри ще не грали

            Тож давайте дружно всі

            В веселу гру пограємось

(діти під веселу музику гуляють по залу. Коли музика стихає, діти присідають, затуляються очі долоньками. Осінь ходить поміж дітей, когось накриває парасолькою)

Осінь: Один! Два! Три!

            Хто сховався тут скажи!

(діти намагаються вгадати хто схований під парасолькою. Коли вгадали, плескають у долоні, а відгадана дитина танцює довільний танок з Осінню. Насамкінець осінь накриває парасолькою кошик з подарунками. Діти знову намагаються вгадати заховану дитину)

Ведуча: Ні малята всі діти на місці. Хто ж сховався під парасолькою? (піднімають парасольку).

Що ж це за кошик?

Осінь: Тут лежать мої гостинці

            Є кожнісінькій дитинці

          Ось вам яблучка смачненькі

          Щоб були ви здоровенькі!

Ведуча: Дякуємо Осінь за смачний і корисний подарунок.

Осінь: Ваше фізкультурне свято

            На усе було багате

            До побачення малята

            Йду я уже відпочивати

( осінь виходить)

Ведуча: Весело ми з вами грали

              І завзято працювали

              Прийшов кінець змагання

              Ми чекаєм побажання

Для підведення результатів змагання слово надається журі.

Ведуча: Молодці усі малята! Після свята спочивайте та на дворі погуляйте.

(діти під музику виходять з зали)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         « Осінь в гості завітала»

             (спортивне свято для дітей середньої групи)

 

 

 

 

 

 

                                                                                         Підготувала:

                                                                         Інструктор з фізкультури

                                                                                     Тетяна Коваленко

 

 

 

 

                        

                                    м.Бровари 2021 р.

 

 

 

 

 

             

                                              

                                                  

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2022
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку