Фізкультурно – оздоровча робота з батьками
Завдання: формувати навички здорового способу життя, розвивати руховий апарат, спритність, силу, кмітливість,виховувати увагу, чесність, дружбу, взаємодопомогу, чемність, повагу один до одного, здійснювати взаємозв’язок з фізичного виховання дітей між навчальним закладом і сім’єю.
Фізінструктор. Добрий день шановні гості, батьки, дітлахи!
Хочу з вами спілкуватись і пограти залюбки.
Тож, запрошую усіх подорожувати.
Ось батьки зробили сонце, схоже, подивіться.
Відчуваєте, як гріє кожен цей промінчик.
(батьки під тканиною з ліхтариками)
Біжіть дітки, відшукайте свій промінчик сонця.
Нехай кожного зігріє він своїм теплом.
Щоб жили ми всі щасливо
В Україні разом.
Земля - ковчег: наш дім і справді диво.
Ми – пасажири, всі кудись пливем,
Нам треба жить єдиним колективом,
Лиш тільки так мети ми досягнем.
А щоб відкрились вам незвідані ці далі,
Щоб був в вас успіх, перемоги і медалі,
За руку маму й татка міцно всі тримайтесь
У «Добру путь» - в дорогу вирушайте!
Усі люблять тепле сонце
І дорослі й діти.
Також звірі і пташки
На всій землі.
Тож запрошуємо всіх в мандри кругосвітні.
Різні люди там живуть, до всіх привітні.
А куди : нам речі дивні підскажуть залюбки.
Перед тим, як в далеку путь
Всім нам вирушати,
Треба дух зміцнити трішки,
Й м’язи підкачати.
Танок «МИ МАЛЕНЬКІ ЗІРОЧКИ».
Тепер виберемо ось цей предмет.
Нам підкаже він країну
….Мексику чи Гондурас.
Хай ковбої нам станцюють
Свій танок, ну просто клас!
Танок «КОВБОЇ».
(показати гімнастичні палиці)
Як ви гадаєте у яку країну?
Тепер підемо на схід сонця,
У тропічні хащі.
Дуже гарна там природа,
А у нас найкраща.
«ВПРАВИ З ПАЛИЦЯМИ»
А на півночі а Антарктиді
Цілі гори льоду,
Лише пінгвіни там живуть
Іншим нема ходу.
«ВПРАВИ НА ПІВСФЕРАХ» (вправи для стопи ніг)
Йдемо на північ, там де зорі,
Сяють так яскраво.
А найбільш північна зірка,
Це ж дуже цікаво.
«ВПРАВИ НА КІЛЬЦЯХ» (вправи для стопиніг)
Агов, друзі, всі мерщій до Африки грітись.
Мавпенята там сміливі,
Ніде правді дітись.
Вправи «ВЕСЕЛІ МАВПЕНЯТА».
Погуляли ми по світу й захотілось нам,
Трішки вдома відпочити, скажу чесно вам.
«ВПРАВИ ІЗ СТРІЧКАМИ».
Ой, погляньте на цей предмет.
Тож гойда до зоопарку, у тераріум
Там живуть вужі й гадюки,
Та ще й черепашки.
У них спини у клітинку, мов, щоб грати в шашки.
«ЧЕРЕПАХА - АХА».
Ось як пройде ця зима, і настане літо
Цілий день всі будуть гратись.
(МАСАЖ У КОЛІ)
Ви, маленькі діточки, як яскраві зірочки.
Ми всіх вас поважаємо.
На останок ще одне лишилось бажання,
Щоб росли ви всі здорові.
Хай годинник лічить час,
Та примножує успіх!
Танок на м’ячах «ГОДИННИКИ».
Фізінструктор. Що ж таке це щастя?
Мама. Я можу сказати!
Це коли ти друзів
Можеш сотню мати,
Це, коли матусю й татка поважаєш,
Це, коли багато чого в світі знаєш!
Фізінструктор. Що ж таке це щастя?
Мама. Я можу сказати!
Це, коли здорові діти,
Тато й мати.
Це коли із правдою завжди ти в ладу,
Меншеньких і старшеньких не даєш в біду.
Це коли тебе всі завжди ставлять в приклад!
Дитина. Ну от як я, наприклад!
Фізінструктор. Що ж таке це щастя?
Мама. Я можу сказати!
Це коли всі друзі –
Щирі і завзяті.
Це коли сусіди
Й старші поважають,
І коли запеклих ворогів немає.
Це коли веселі й радісні всі дні,
А душа співає чарівні пісні !
Мами. Що ж таке це щастя?
Фізінструктор. Я можу сказати!
Це коли дітей й батьків у друзях мати.
Це коли вони тебе всі розуміють,
Це коли вони усе на світі вміють.
Це коли працюєш у гуртку
Де такі всі спритні і дівчата, й хлопчаки,
Де такі завзяті і матусі й тата…
Ось таке от щастя
Й вам бажаємо мати!