Формули. Презентація. . 5 клас

Про матеріал

Презентація на урок : " Формули" Розробка написана за всіма нормами (методика, критерії оцінювання, результативність), з дотриманням дидактичних принципів. Новизна і оригінальність розробки полягає в тому, що показані нестандартні прийоми подачі теоретичного матеріалу, підходи в розв'язку задач. Даються рекомендації щодо проведення кожного уроку. При цьому розглядаються всі основні етапи уроку: підготовка класу до вивчення нового матеріалу, вивчення нового, закріплення, розв'язування задач та завдання додому.

Робота містить проблемно-пошукові задачі, використовується цікава методика викладання теми, різноманітні форми контролю.

Дана робота цікава і корисна для широкого кола вчителів математики: як для вчителів-початківців, так і для досвідчених вчителів, і може бути використана вчителями математики при підготовці уроків.

Метою цієї презентації є забезпечення свідомого і міцного оволодіння матеріалом даної теми, створення в учнів стійкого інтересу до предмету, виявлення і розвиток математичних здібностей.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас.

Номер слайду 2

ПРАВИЛА Як знайти площу прямокутника, якщо відомі його сторони? Як знайти периметр прямокутника, якщо відомі його сторони? Що спільного в цих реченнях? ФОРМУЛИ P = a + a + b + b або P = 2(a + b) S = a ∙ b s = v ∙ t Як знайти шлях, якщо відомі швидкість і час руху? a b Як записати ці правила математичною мовою? Правило, записане математичною мовою, – це формула Площа прямокутника дорівнює добутку довжин його сторін Периметр прямокутника дорівнює сумі довжин його сторін Шлях дорівнює добутку швидкості на час руху

Номер слайду 3

ФОРМУЛИ P = a + a + b + b або P = 2(a + b) S = a ∙ b s = v ∙ t Формула площі прямокутника Формулы периметра прямокутника Формула шляху

Номер слайду 4

s = v ∙ t t = s : v v = s : t s = v ∙ t 12 км 120 км v = s : t 15 км/год 6 км/год 6 м/с t = s : v 6 год 2 год 10 хв 90 км 2 год 60 км/год 3600м Формула шляху.

Номер слайду 5

Задача. Автомобіль рухається зі швидкістю 60 км/год. За який час він пройде шлях в 600 км? s = v ∙ t t = s : v

Номер слайду 6

Задача. З якою швидкістю повинна йти людина, щоб пройти 24 км за 4 год? s = v ∙ t v = s : t

Номер слайду 7

Задача. З однієї станції в протилежних напрямках одночасно вийшли два поїзди . Швидкість одного поїзда 50 км/год, а другого – 70 км/год. Яка відстань між ними буде через 2 год? Підказка

Номер слайду 8

s = v ∙ t ? 2 год 70 км/год 50 км/год 2 год 240 км

Номер слайду 9

Задача. Відстань між двома містами 600 км. Назустріч один одному з цих міст виїхали одночасно два автомобіля. Швидкість першого 90 км/год, а другого – 110 км/год. Яка буде відстань між автомобілями через 2 год? ? Підказка

Номер слайду 10

90 км/год 110 км/год 600 км 2 год 2 год ? s = v ∙ t 220 км

Номер слайду 11

Формула площі прямокутника. S = a ∙ b а = S : b b = S : a S 12 км2 120 мм2 a 15 cм 6 км 6 м b 6 см 2 см 60 дм a b 90 см2 2 км 6 мм 36 м2

Номер слайду 12

Задача. Знайдіть сторону прямокутника, якщо його Площа 364 см2, а довжина 26см. 364 см2 26 см ? S = a ∙ b b = S : a

Номер слайду 13

Задача. Два прямокутника мають рівні площі. Довжина першого прямокутника 16 см, а ширина на 12 см менше. Довжина другого прямокутника 32 см. Знайдіть ширину другого прямокутника. S1 S2 S1 = S2 Підказка

Номер слайду 14

S1 a = 16 см b = 16 - 12 (см) S = a ∙ b S1 = 16 (16 – 12) = 64 (см2) S2 a = 32 см S1 = S2 S2 = 64 см2 b = S : a b = 64 : 32 = 2 (см) 2 cм Додатково

Номер слайду 15

Чому дорівнює сторона квадрата, який має таку ж площу, що і ці прямокутники? S1 S2 S1 = S2 = S3 S3 Sкв = a2 S3 = 64 см2 а = 8 см а - ? 8 cм

Номер слайду 16

Знайдіть площу фігури, зображеної на малюнку, якщо довжина сторони кожної клітинки дорівнює 1 см. 19 см2 16 см2 15 см2 24 см2 Молодець!

Номер слайду 17

Знайдіть площу фігури, зображеної на малюнку, якщо довжина сторони кожної клітинки дорівнює 1 см. 20 см2 16 см2 15 см2 14 см2 Молодець!

Номер слайду 18

Знайдіть площу фігури, зображеної на малюнку, якщо довжина сторони кожної клітинки дорівнює 1 см. 42 см2 36 см2 38 см2 40 см2 Правильно!

Номер слайду 19

Задача. Накресліть прямокутник АВСD, з’єднайте вершини А і С. Знайдіть площі трикутників АВС і АСD, якщо АВ = 6 см і ВС = 5 см. Підказка (3 – 1) А В С D 6 см 5 см S = a ∙ b Розв’язок(3 – 3) S2 = 6 5 = 30 (см2) SADC = SABC SABCD = SADC + SABC SADC = SABC = SABCD : 2 15 см2

Номер слайду 20

Формула периметра прямокутника. P = a + a + b + b або P = 2(a + b) а 14 21 12 b 26 12 a + b 50 36 2(a + b) 72 40 80 29 100 24 72 36 24

Номер слайду 21

Використовуючи формулу периметра прямокутника, знайдіть: 1) Периметр Р, якщо а = 3м 5дм, b = 1м 2дм а = 3м 5дм = 35дм b = 1м 2дм = 12дм Р = 2(a + b) Р = 2(35 + 12) = … 94 дм

Номер слайду 22

Використовуючи формулу периметра прямокутника, знайдіть: 2) Сторону а, якщо Р = 3дм, b = 6см. Р = 3дм = 30см b = 6см Р = 2(a + b) a + b = 30 : 2 9 cм a + b = P : 2 = 15 (см) а = 15 - b а = 15 - 6

Номер слайду 23

Математичний диктант 1 варіант 2 варіант Використовуючи формулу s = vt, знайдіть невідому величину: 1 V (км/год) t (год) S (км) 6 27 480 60 520 4 V (км/год) t (год) S (км) 9 23 420 3 280 70 Використовуючи формулу S = ab, знайдіть невідому величину: a (м) S (м2) 74 5 840 4 96 b (м) 3 a (м) S (м2) 94 5 92 720 4 b (м) 3 2

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Желтуха Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Vorona Olya
    Супер таблиця з формулами! Все чітко ! Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
7 червня 2018
Переглядів
17825
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку