Формули скороченого множення. Квадрат двочлена

Про матеріал
Дана розробка виконана з використанням технології змішаного навчання допоможе відпрацювати навички застосування формул «квадрат двочлена» у стандартних ситуаціях та вдосконалити вміння застосовувати названі формули для перетворення виразів більш високою ступеня складності.
Перегляд файлу

C:\Users\Lenovo\Desktop\Новая папка (2)\77755f7c41895954feb6f618d21c06b4.jpgМіньківський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів - ДНЗ»

Соледарської міської ради

Донецької області

 

 

 

 

Розробка уроку алгебри в 7 класі з теми «Формули скороченого множення»

Кластер «Змішане навчання»

 

 

 

Підготувала

вчитель математики

Міньківського НВК

Дякова С.Ю

 

 

 

 

 

 

 

2019 р.

Інформація про автора

C:\Users\Lenovo\Desktop\IMG_20181005_091015.jpg

Дякова Світлана Юріївна

 

Місце роботи: Міньківський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. - ДНЗ»  Соледарської міської ради

Посада: вчитель математики

Педагогічний стаж: 10 років

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

Постановка проблеми. Упровадження сучасних педагогічних технологій у навчальному процесі навчального закладу створює нові можливості реалізації дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації навчання, позитивно впливає на розвиток пізнавальної діяльності учнів, їхньої творчої активності, свідомості, реалізує умови переходу від навчання до самоосвіти. Нині проблема організація такого навчання у ЗНЗ набуває особливої актуальності та значимості: стрімко розвиваються IT-технології, засновані на ефективному використанні в навчальному процесі ЗНЗ сучасних засобів і методів передавання знань. Упровадження інформаційних технологій за останні роки суттєво змінює освіту. Одним із перспективних напрямків розвитку освіти в сучасному світі вважається змішане навчання.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. Упровадженню моделі змішаного навчання в системі освіти присвячені праці таких авторів, як Є. Желнова, О. Кривонос, В. Кухаренко, М. Нікітіна, А. Стрюк, Ю. Триус, Г. Чередніченко, Л. Шапран та інших. До питань змішаного навчання зверталися також C. Грехем, С. Moeбс, С. Вейбелзах, Д. Пейнтер, Р. Сченк.

Інформаційні технології за останні кілька років суттєво змінили освіту в багатьох країнах світу. Практично неможливо уявити сучасний навчальний процес без соціальних сервісів. З’явилися нові педагогічні підходи, масові відкриті дистанційні курси, завдяки яким безкоштовно навчаються сотні тисяч слухачів. Серед сучасних підходів до навчання провідне місце займає комбіноване або змішане навчання (blended learning), перші згадки про яке за кордоном відносяться до 1995 року.

Змішане навчання відноситься до руйнівних технологій, тобто таких, що повністю відходять від традиційних технологій . Таке навчання стає персоналізованим та орієнтованим на учнів.

Цей вид навчання вирішує такі завдання :

  • розширює освітні можливості учнів за рахунок доступності та гнучкості, урахування їхніх індивідуальних освітніх потреб, а також темпу й ритму оволодіння навчальним матеріалом;
  • стимулює формування суб’єктної позиції учня: підвищення його мотивації, самостійності, соціальної активності, рефлексії та самоаналізу і, як наслідок, підвищує ефективність освітнього процесу в цілому;
  • трансформує стиль педагога: забезпечує перехід від трансляції знань до інтерактивної взаємодії з учнем, що сприяє формуванню процесу конструювання власних знань;
  • персоналізує освітній процес: учень самостійно визначає свої навчальні цілі, способи їх досягнення, ураховуючи власні освітні потреби, інтереси та здібності; викладач у цій ситуації є помічником учня.

Змішане навчання завжди використовувалося в навчанні, однак у минулому його складові були обмежені лекціями, лабораторіями, книгами або роздавальним матеріалом. Сьогодні навчальні заклади мають безліч підходів до навчання за вибором, зокрема синхронні й асинхронні формати в мережі.

Для широкого розповсюдження змішаного навчання як технології змін і трансформацій необхідні додаткові зусилля як викладачів, так і учнів. Подібні радикальні моделі змін надають новий імпульс якісного розвитку освіті, вони ефективніші, доступніші, ніж традиційні методи, забезпечують персональний підхід і з часом можуть де в чому їх перевершити.

Висновки. Отже, змішаний підхід до навчання є однією з найбільш актуальних освітніх технологій сьогодення, оскільки дозволяє скористатися гнучкістю і зручністю дистанційного курсу та перевагами традиційного класу. Серед сучасних підходів до навчання він займає провідне місце, тому що є цілеспрямованим процес здобуття знань, набуття вмінь і навичок в умовах інтеграції класної  та позакласної  навчальної діяльності суб’єктів освітнього процесу на основі впровадження і взаємного доповнення технологій традиційного, електронного, дистанційного та мобільного навчання за наявності самоконтролю учня за часом, місцем, маршрутами й темпом навчання. У сучасності значна кількість ЗНЗ організовує змішане навчання як засвоєння певної низки курсів.

Змішане навчання має переваги та недоліки, однак постійно розвивається і спрямоване на підтримку особистісно-орієнтованого навчання, що, безперечно, дозволяє розглядати його як затребувану технологію змін і трансформацій.

 


Тема. Квадрат двочлена

Мета: відпрацювати навички застосування формул «квадрат двочлена» у стандартних ситуаціях та вдосконалити вміння застосовувати названі формули для перетворення виразів більш високою ступеня складності.

Тин уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання: Мультимедійний комплекс (дошка, проектор), ПК, смартфони

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

Тестові завдання (робота зі смартфонами)

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2Ftest%2Fformuli-skorochenogo-mnozhennya-kvadrat-dvochlena-8677.html&4&0

https://naurok.com.ua/test/formuli-skorochenogo-mnozhennya-kvadrat-dvochlena-8677. html

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Перегляд відео «Формули скороченого множення (І частина)»

 https://www.youtube.com/watch?v=Oh6OXewdmkM

 

IІІ. Засвоєння навичок

 Якщо зміст формул (a ± b)2 = a2 ± 2ab + b2 засвоєний учнями добре й базові вміння щодо застосування формул вироблені на поперед­ньому уроці й закріплені вдома, то на уроці відпрацьовуємо навички застосування формул у комплексі з іншими перетвореннями много­членів, алгоритми яких були відпрацьовані учнями на попередніх уроках.

Виконання вправ на смартфонах

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Flearningapps.org%2Fview1954429&4&0

https://learningapps.org/view1954429

 

Виконання письмових вправ

Робота на платформі «Мій клас»

https://miyklas.com.ua/p/algebra/7-klass/rozkladannia-mnogochlena-na-mnozhniki-13592/formuli-skorochenogo-mnozhennia-13588

https://miyklas.com.ua/p/algebra/7-klass/rozkladannia-mnogochlena-na-mnozhniki-13592/formuli-skorochenogo-mnozhennia-13588/tv-977ef3ba-a065-4687-8477-a0a1fff16126/te?testResultId=559224&exercisePosition=1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    VІ.  Заповнення листів самооцінки.  Рефлексія.

 Притча. Йшов мудрець, а назустріч йому три людини , які везли під гарячим сонцем візок з каменями для будівництва. Мудрець зупинився і задав кожному з них питання. В першого запитав «Що ти робив цілий день?» І той з усмішкою відповів,  що цілий день возив камені. У другого мудрець запитав « А що ти робив цілий день?» І той відповідав « А я сумлінно виконував свою роботу.» А третій посміхнувся, його обличчя засвітилося радістю і задоволенням - «А я брав участь у будівництві храму».

Діти, оцініть свою роботу на уроці.  Заповніть листи самооцінки, вкажіть в них, будь ласка,

  • Хто возив камені?
  • Хто сумлінно працював?
  • Хто будував храм?
  • Поділіться своїми враженнями про урок: наскільки сповнилися ваші сподівання: повністю, майже повністю, частково чи не сповнилися.

 

 

VI. Домашнє завдання

Виконати інтерактивні вправи на «Мій Клас»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інструктивно - методична частина

Для роботи з платформою «Мій клас» потрібно перейти за посиланням

https://miyklas.com.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Натиснути кнопку «Реєстрація» та обрати свою роль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заповніть реєстраційну форму

 

Далі треба додати свої класи

 

На вкладці предмети, оберіть свій предмет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Наприклад «Алгебра 7 клас – Формули скороченого множення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На даній вкладці ви можете ознайомитись з теоретичним матеріалом та обрати різнорівневі завдання.

Взагалі з усіма етапами роботи на цій платформі можна познайомитись натиснувши кнопку «Використовуйте Мій Клас» після реєстрації в головному вікні

 

 

 

 

 

 

Тут є відео інструкції до всіх операцій на платформі.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Винокурова Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М., Коломієць О.М., Сердюк 3.0.)
До уроку
§ 11. Квадрат двочлена
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
1117
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку