Формувальне оцінювання |
||
У класі більше цінуються ідеї, висловлені учнями, а не готові відповіді. |
Учні знають очікувані результати навчання та критерії успіху. |
Учні готові ризикувати, їх не лякають і не зупиняють помилки. |
Учні вміють критикувати екологічно, надавати й отримувати відгуки. |
Учні відповідають за своє навчання. |
Учитель — не єдине джерело знань. Учні вміють користуватися принципом «Запитай у трьох, перш ніж запитати в мене». Таким чином підвищуються комунікативні навички дітей. |
Учитель є фасилітатором у класі: він розуміє, як допомогти дітям працювати в групі, досягати результатів за допомогою настанов чи зворотного зв’язку. |
Формувальне оцінювання |
||
У класі більше цінуються ідеї, висловлені учнями, а не готові відповіді. |
Учні знають очікувані результати навчання та критерії успіху. |
Учні готові ризикувати, їх не лякають і не зупиняють помилки. |
Учні вміють критикувати екологічно, надавати й отримувати відгуки. |
Учні відповідають за своє навчання. |
Учитель — не єдине джерело знань. Учні вміють користуватися принципом «Запитай у трьох, перш ніж запитати в мене». Таким чином підвищуються комунікативні навички дітей. |
Учитель є фасилітатором у класі: він розуміє, як допомогти дітям працювати в групі, досягати результатів за допомогою настанов чи зворотного зв’язку. |