Формувальне бінго, для самооцінювання учителів

Про матеріал
Табличка для самооцінювання педагогів і розробки траєкторії розвитку для покращення та реалізіції прийомів формувального оцінювання
Перегляд файлу

Формувальне оцінювання

У класі більше цінуються ідеї, висловлені учнями, а не готові відповіді.

Учні знають очікувані результати навчання та критерії успіху.

Учні готові ризикувати, їх не лякають і не зупиняють помилки.

Учні вміють критикувати екологічно, надавати й отримувати відгуки.

Учні відповідають за своє навчання.

Учитель — не єдине джерело знань. Учні вміють користуватися принципом «Запитай у трьох, перш ніж запитати в мене». Таким чином підвищуються комунікативні навички дітей.

Учитель є фасилітатором у класі: він розуміє, як допомогти дітям працювати в групі, досягати результатів за допомогою настанов чи зворотного зв’язку.

 

Формувальне оцінювання

У класі більше цінуються ідеї, висловлені учнями, а не готові відповіді.

Учні знають очікувані результати навчання та критерії успіху.

Учні готові ризикувати, їх не лякають і не зупиняють помилки.

Учні вміють критикувати екологічно, надавати й отримувати відгуки.

Учні відповідають за своє навчання.

Учитель — не єдине джерело знань. Учні вміють користуватися принципом «Запитай у трьох, перш ніж запитати в мене». Таким чином підвищуються комунікативні навички дітей.

Учитель є фасилітатором у класі: він розуміє, як допомогти дітям працювати в групі, досягати результатів за допомогою настанов чи зворотного зв’язку.

 

 

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку