КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 КЛАС ( 70 години)
Досліджуємо історію та суспільство
Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
І семестр
Контрольні роботи - 3
Практичні роботи - 3
№ |
Тема |
Дата |
Домашнє завдання |
|
Вступ. |
||||
1 |
Людина, суспільство, держава: історія та сьогодення |
06.09 |
|
|
2 |
Тяглість і тривалість історії. Час і простір в історії |
08.09 |
|
|
3 |
Епоха стародавнього світу як перший етап історії людства |
13.09 |
|
|
РОЗДІЛ 1.ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО У ПЕРВІСНІ ЧАСИ |
||||
4 |
Походження людини, розселення та спосіб життя первісних людей |
15.09 |
|
|
5 |
Соціум. Перші людські спільноти (община, рід, плем’я) |
20.09 |
|
|
6 |
Людина в суспільних відносинах: від первісності до сучасності |
22.09 |
|
|
7 |
Правила співжиття. Звичаї, традиції, релігія первісних людей |
27.09 |
|
|
8 |
Первісні люди на території України. Трипільська культура |
29.09 |
|
|
9 |
Духовний світ людини у первісні часи |
04.10 |
|
|
10 |
Практичне заняття; Аналіз візуальних джерел щодо релігійних вірувань і мистецтва первісних людей .Характеристика пам’яток Трипільської культури |
06.10 |
|
|
11 |
Узагальнення з теми “ ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО У ПЕРВІСНІ ЧАСИ” |
11.10 |
|
|
12 |
Тематичне оцінювання з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО У ПЕРВІСНІ ЧАСИ” |
13.10 |
|
|
Розділ 2. ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ДАВНЬОГО СХОДУ |
||||
13 |
Взаємодія людини і природи. Спосіб життя населення Давнього Сходу |
18.10 |
|
|
14 |
Влада і держава в минулому і сьогоденні. |
20.10 |
|
|
15 |
Організація суспільства і влади в державах Давнього Сходу. Метрополії та колонії |
25.10 |
|
|
16 |
Право і закон у житті держави і суспільства в минулому і сьогоденні |
27.10 |
|
|
17 |
Духовний світ людини Давнього Сходу |
08.11 |
|
|
18 |
Практичне заняття; опис способу життя населення держав Давнього Сходу на основі історичних реконструкцій та історичних джерел |
10.11 |
|
|
19 |
Узагальнення з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ДАВНЬОГО СХОДУ” |
15.11 |
|
|
20 |
Тематичне оцінювання з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ДАВНЬОГО СХОДУ” |
17.11 |
|
|
Розділ 3.ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА АНТИЧНОЇ ГРЕЦІЇ |
||||
21 |
Вплив природно-географічних умов на спосіб життя та заняття населення Давньої Греції та її сусідів |
22.11 |
|
|
22 |
Кіммерійці, скіфи, сармати на українських землях, їхні взаємини з античними полісами Північного Причорномор’я |
24.11 |
|
|
23 |
Суспільне, господарське та духовне життя населення в античних полісах Північного Причорномор’я |
29.11 |
|
|
24 |
Демократія – загальнолюдська цінність. Давньогрецьке суспільство. Боротьба демосу і знаті |
01.12 |
|
|
25 |
Афінський та спартанський поліси |
06.12 |
|
|
26 |
Простір громадського життя у минулому і тепер |
08.12 |
|
|
27 |
Громадянин і держава: права та обов’язки. Утвердження демократії в Афінах. Права та обов’язки громадян у минулому й сьогодні |
13.12 |
|
|
28 |
Духовне життя у Давній Греції. Античні Олімпійські ігри |
15.12 |
|
|
29 |
Зустріч античної і давньосхідних цивілізацій |
20.12 |
|
|
30 |
Практична робота; Історичні портрети Перікла та Александра Великого |
22.12 |
|
|
31 |
Узагальнення з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА АНТИЧНОЇ ГРЕЦІЇ ” |
26.12 |
|
|
32 |
Тематичне оцінювання з теми “ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО ЗА АНТИЧНОЇ ГРЕЦІЇ ” |
29.12 |
|
|