Формувальне оцінювання учнів 1-2 класів

Про матеріал
Формувальне оцінювання – це оцінювання під час навчання і «для навчання» Для успішного застосування формувального оцінювання навчальний процес має бути організований у такий спосіб, щоби спонукати кожного учня бути активним його учасником, а не пасивним “отримувачем” знань і оцінок. Такі прийоми формувального оцінювання допоможуть створити атмосферу навчання, за якої учні не бояться “йти на ризик” – ставити запитання, робити помилки й показувати, чого вони ще не вміють або не знають.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання - шлях до успішного навчання Підготувала учитель початкових класів Новодонецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 16 Новодонецької селищної ради Л. М. Біленко

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Формувальне оцінювання. Оцінювання для навчання. Оцінювання в процесі навчання. Оцінювання , що допомагає вчитися. Оцінювання з метою корегування

Номер слайду 4

Для чого ми здійснюємо формувальне оцінювання?

Номер слайду 5

Формувальне оцінювання орієнтує вчителя на спостереження за навчальним поступом кожного учня. Видавництва пропонують посібники для спостереження учителем для 1-4 класів.

Номер слайду 6

«Світлофор звершень»У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору. Після сигналу учитель з'ясовує: Що зрозуміли? Що не зрозуміли?

Номер слайду 7

Лінійка самооцінювання. На лінійці учні визначають кількість правильно виконаних завдань, кроків..

Номер слайду 8

Шкала успіху. На полях зашита учень протягом уроку креслить шкалу і відзначає хрестиком на якому рівні, на його думку, виконана робота. Внизу – не впорався. Посередині – впорався, але виникли проблеми. Вгорі – все вийшло. Під час перевірки учитель обводить хрестики, якщо згоден з оцінкою учня.

Номер слайду 9

Сходинки успіху - Можу навчити- Умію- Розумію- Знаю

Номер слайду 10

Цеглинку лего підійміть, зустріч нашу оцініть. Все було легко!Я дуже втомився!Було цікаво!У мене все вийшло!Було складно!Потребую допомоги!

Номер слайду 11

Оцінювальні судження

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

«Чарівний мішечок»Вчитель пропонує покласти в «Чарівний мішечок» все саме цікаве, що було на уроці.

Номер слайду 15

Однохвилинне ЕСЕ Вправа, яка використовується з метою представлення учнями зворотнього зв′язку про вивчення теми. Що найголовніше ти дізнався сьогодні?- Що на уроці залишилося для тебе не зрозумілим?

Номер слайду 16

Тижневий звіт Напротязі навчального тижня учні домальовують на дерево листочки відповідного кольору. В кінці тижня підводять підсумок: Чому я навчився за тиждень?Що для мене залишилося не зрозумілим?Про що я хотів би дізнатися?

Номер слайду 17

«Тижневий звіт»Напротязі всього тижня, кожен день, учні домальовують на дерево листочки відповідного кольору . У кінці навчального тижня учні підводять підсумок: Чому я навчився за тиждень?Що для мене не зрозуміле?Про що хотів дізнатися ще?Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
1026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку