ЗНАЧЕННЯ САЙТУ КОЛЕДЖУ ТА ВИБОРУ ІНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

Про матеріал
ЗНАЧЕННЯ САЙТУ КОЛЕДЖУ ТА ВИБОРУ ІНТЕРНЕТ-ПЛАТФОРМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ, доповідь- презентація до семінару підвищення педагогічної кваліфікації
Перегляд файлу

image
 

 

У статті 1 Закону України „Про авторське право і суміжні праваˮ1 зазначено, що сайт – це сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об’єктів авторського права і (або) суміжних прав тощо, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси вебсайту і (або) облікового запису власника цього вебсайту, доступ до яких здійснюється через адресу мережі Інтернет, що може складатися з доменного імені, записів про каталоги або виклики і (або) числової адреси за Інтернет-протоколом.

 ПРИЗНАЧЕННЯМ САЙТУ Є:

 

-         створення навчального міні-середовища;

-         поширення передового педагогічного досвіду;

-         підвищення рівня володіння засобами інформаційних технологій; - можливість зробити навчально-виховний процес більш гнучким; - розміщення навчальних матеріалів (програм, планів, контрольних запитань до заліку та/або екзамену), теоретичних матеріалів та зразків робіт, електронних версій посібників;

-         допомога студентам, фахівцям та викладачам в самостійній роботі;

-         надання можливості на відстані отримувати навчальний матеріал;

-         надання можливості постійно користуватися підтримкою викладача;

-         надання можливості студенту спілкуватися з іншими

Сайт коледжу забезпечує:

 

-         презентація закладу освіти в мережі Інтернет;

-         інформування про особливості закладу, освітні стандарти, навчальні програми та плани, запроваджені в освітньому процесі, загальні відомості про педагогічний колектив, історію, досягнення тощо;

-        

image

забезпечення відкритості діяльності закладу освіти та висвітлення його діяльності в мережі Інтернет;

-         інформаційно-освітнє забезпечення діяльності учасників та учасниць освітнього процесу, зокрема доступу до необхідних інформаційних та освітніх ресурсів, дистанційної форми здобуття освіти тощо;

-         взаємодія всіх учасників та учасниць освітнього процесу: адміністрації, педагогічного колективу, здобувачів освіти,

 

 

-         imageстворення умов для мережевої взаємодії з іншими установами, спрямованої на розв’язання актуальних питань організації освітнього процесу, надання можливості відвідувачам сайту поставити питання й отримати на них відповіді тощо;

-         стимулювання творчої активності педагогічних, працівників; - обмін педагогічним досвідом;

-         висвітлення досягнень закладу освіти, результатів участі педагогічного колективу та здобувачів в інноваційній, дослідно- експериментальній діяльності;

 

Відповідно до статті 30 Закону України „Про освітуˮ заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про їхню діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на їхніх вебсайтах (у разі їх відсутності – на вебсайтах їхніх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:

 

статут закладу освіти;

image− ліцензії на провадження освітньої діяльності;

−сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;

−структура та органи управління закладу освіти;

−кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

−освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, передбачених відповідною освітньою програмою;

−ліцензований обсяг і фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти; -мова (мови) освітнього процесу;

−результати моніторингу якості освіти;

−річний звіт про діяльність закладу освіти;

−правила прийому до закладу освіти

 


image

image

image

image


image

Актуальність інформаційно-комунікаційних технологій та використання Google сервісів обумовлює те, що вони не лише виконують функцію інструментів для реалізації окремих педагогічних задач, але й надають нові можливості для навчання, формування навичок самостійної пізнавальної діяльності, виступають умовою поступального розвитку суспільства. 

image

-безкоштовність (доступні всі базові можливості, відсутність обмежень на період використання);

-один акаунт – всі сервіси 

-знайомий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс (відповідає стандартним офісним програмам, має україномовну версію);

-хмарне зберігання інформації (можливість втрати даних виключена, спрощений доступ за прямими посиланнями, можливість редагування та  доступу з будь-якого комп’ютера, що має підключення до мережі Інтернет);

-мінімальні вимоги для доступу (відсутність необхідності встановлення додаткових програм, підтримка різними браузерами, доступ з портативних пристроїв (смартфонів, планшетів));

       

image-сумісне створення документів (об’єднання людей, що працюють над спільним документом, оперативна узгодженість документів, інтерактивність, відображення змін в реальному часі);

-                 imageісторія всіх змін (ведення статистики змін, можливість відновлення документу попередньої редакції); -  підтримка та розвиток (оновлення інтерфейсу та можливостей, інтеграція з сучасними технологіями );

-                 спільнота користувачів (обмін думками та можливостями, ефективні приклади та досвід, широка аудиторія для тестування інструментів) 


image

image


image

image

image


image


image

image


 Сайт-комп’ютерно-орієнтований комплекс з предметів, дисциплін, що викладаються в коледжі, освітне середовище, що дає змогу підвищити ефективність  та якість занять, обмін досвідом, підвищення професійної майстерності викладача, забезпечує можливість здійснювати освітній процес  в умовах дистанційного навчання

 


image

pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку