У статті 1 Закону України „Про авторське право і суміжні праваˮ1 зазначено, що сайт – це сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об’єктів авторського права і (або) суміжних прав тощо, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси вебсайту і (або) облікового запису власника цього вебсайту, доступ до яких здійснюється через адресу мережі Інтернет, що може складатися з доменного імені, записів про каталоги або виклики і (або) числової адреси за Інтернет-протоколом.
ПРИЗНАЧЕННЯМ САЙТУ Є:
- створення навчального міні-середовища;
- поширення передового педагогічного досвіду;
- підвищення рівня володіння засобами інформаційних технологій; - можливість зробити навчально-виховний процес більш гнучким; - розміщення навчальних матеріалів (програм, планів, контрольних запитань до заліку та/або екзамену), теоретичних матеріалів та зразків робіт, електронних версій посібників;
- допомога студентам, фахівцям та викладачам в самостійній роботі;
- надання можливості на відстані отримувати навчальний матеріал;
- надання можливості постійно користуватися підтримкою викладача;
- надання можливості студенту спілкуватися з іншими
Сайт коледжу забезпечує:
- презентація закладу освіти в мережі Інтернет;
- інформування про особливості закладу, освітні стандарти, навчальні програми та плани, запроваджені в освітньому процесі, загальні відомості про педагогічний колектив, історію, досягнення тощо;
-
- інформаційно-освітнє забезпечення діяльності учасників та учасниць освітнього процесу, зокрема доступу до необхідних інформаційних та освітніх ресурсів, дистанційної форми здобуття освіти тощо;
- взаємодія всіх учасників та учасниць освітнього процесу: адміністрації, педагогічного колективу, здобувачів освіти,
- створення умов для мережевої взаємодії з іншими установами, спрямованої на розв’язання актуальних питань організації освітнього процесу, надання можливості відвідувачам сайту поставити питання й отримати на них відповіді тощо;
- стимулювання творчої активності педагогічних, працівників; - обмін педагогічним досвідом;
- висвітлення досягнень закладу освіти, результатів участі педагогічного колективу та здобувачів в інноваційній, дослідно- експериментальній діяльності;
Відповідно до статті 30 Закону України „Про освітуˮ заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про їхню діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на їхніх вебсайтах (у разі їх відсутності – на вебсайтах їхніх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:
− статут закладу освіти;
− ліцензії на провадження освітньої діяльності;
−сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;
−структура та органи управління закладу освіти;
−кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
−освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, передбачених відповідною освітньою програмою;
−ліцензований обсяг і фактична кількість осіб, які навчаються в закладі освіти; -мова (мови) освітнього процесу;
−результати моніторингу якості освіти;
−річний звіт про діяльність закладу освіти;
−правила прийому до закладу освіти
Актуальність інформаційно-комунікаційних технологій та використання Google сервісів обумовлює те, що вони не лише виконують функцію інструментів для реалізації окремих педагогічних задач, але й надають нові можливості для навчання, формування навичок самостійної пізнавальної діяльності, виступають умовою поступального розвитку суспільства.
-безкоштовність (доступні всі базові можливості, відсутність обмежень на період використання);
-один акаунт – всі сервіси
-знайомий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс (відповідає стандартним офісним програмам, має україномовну версію);
-хмарне зберігання інформації (можливість втрати даних виключена, спрощений доступ за прямими посиланнями, можливість редагування та доступу з будь-якого комп’ютера, що має підключення до мережі Інтернет);
-мінімальні вимоги для доступу (відсутність необхідності встановлення додаткових програм, підтримка різними браузерами, доступ з портативних пристроїв (смартфонів, планшетів));
-сумісне створення документів (об’єднання людей, що працюють над спільним документом, оперативна узгодженість документів, інтерактивність, відображення змін в реальному часі);
- історія всіх змін (ведення статистики змін, можливість відновлення документу попередньої редакції); - підтримка та розвиток (оновлення інтерфейсу та можливостей, інтеграція з сучасними технологіями );
- спільнота користувачів (обмін думками та можливостями, ефективні приклади та досвід, широка аудиторія для тестування інструментів)
Сайт-комп’ютерно-орієнтований комплекс з предметів, дисциплін, що викладаються в коледжі, освітне середовище, що дає змогу підвищити ефективність та якість занять, обмін досвідом, підвищення професійної майстерності викладача, забезпечує можливість здійснювати освітній процес в умовах дистанційного навчання