Формувальне оцінювання в Новій українській школі

Про матеріал

Матеріал стосується формувального оцінювання в НУШ. Висвітлені ключові принципи та методи формувального оцінювання. Які ж переваги та виклики формувального оцінювання НУШ ?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання в Новій українській школіФормувальне оцінювання є важливою складовою Нової української школи. Це процес спостереження за навчанням учнів, який допомагає вчителям краще зрозуміти їхні потреби та адаптувати навчання.

Номер слайду 2

Ключові принципи формувального оцінювання1. Регулярність. Формувальне оцінювання має бути постійним процесом, а не одноразовою подією.2. Конструктивний зворотній зв'язок. Учні отримують зворотній зв'язок, який допомагає їм зрозуміти, чого вони досягли та над чим ще потрібно попрацювати.3. Активність учнів. Формувальне оцінювання передбачає активну участь учнів у самооцінюванні та самоаналізі.

Номер слайду 3

Методи формувального оцінювання. Спостереження. Вчитель спостерігає за роботою учнів на уроці, їхньою активністю та прогресом. Самооцінювання. Учні оцінюють власні досягнення та визначають, над чим потрібно ще попрацювати. Усні та письмові відгуки. Вчитель надає конструктивні відгуки, щоб спрямувати учнів у правильному напрямку.

Номер слайду 4

Переваги формувального оцінювання. Підвищення мотиваціїУчні отримують регулярний зворотній зв'язок, що допомагає їм краще розуміти свій прогрес та ставити нові цілі.Індивідуальний підхід. Формувальне оцінювання дозволяє вчителям адаптувати навчання до потреб кожного учня. Активне навчання. Учні стають більш відповідальними за своє навчання, беручи участь у самооцінюванні та отримуючи зворотній зв'язок.

Номер слайду 5

Приклади формувального оцінювання. Самооцінювання. Учні заповнюють листи самооцінювання, щоб визначити свої сильні сторони та області для вдосконалення. Зворотній зв'язок вчителя. Вчитель надає усні та письмові коментарі, що допомагають учням краще зрозуміти, чого вони досягли. Взаємооцінювання. Учні оцінюють роботи одне одного за визначеними критеріями, навчаючись один у одного.

Номер слайду 6

Застосування формувального оцінювання. Планування. Вчитель використовує результати формувального оцінювання для планування наступних кроків у навчанні. Зворотній зв'язок. Учні отримують конструктивний зворотній зв'язок, що допомагає їм зрозуміти, чого вони досягли. Диференціація. Формувальне оцінювання дозволяє вчителям адаптувати навчання для кожного учня.

Номер слайду 7

Виклики формувального оцінювання Робоче навантаження. Формувальне оцінювання вимагає від вчителів постійного спостереження та надання зворотного зв'язку. Необхідність навчання. Вчителям та учням потрібно навчитися ефективно застосовувати методи формувального оцінювання. Зміна культури оцінювання. Перехід до формувального оцінювання потребує зміни ставлення всіх учасників освітнього процесу.123

Номер слайду 8

Резюме. Ключові принципи. Регулярність, конструктивний зворотній зв'язок, активність учнів. Методи. Спостереження, самооцінювання, усні та письмові відгуки. Переваги. Підвищення мотивації, індивідуальний підхід, активне навчання. Застосування. Планування, зворотній зв'язок, диференціація. Виклики. Робоче навантаження, необхідність навчання, зміна культури оцінювання

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
28 квітня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку