Формування естетичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку у процесі спілкування з природою

Про матеріал
Проблема духовного розвитку особистості, забезпечення її ціннісного ставлення до природи в умовах відродження України набуває особливого значення. Проблема духовного розвитку особистості, забезпечення її ціннісного ставлення до природи в умовах відродження України набуває особливого значення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ НА ТЕМУ:«ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ З ПРИРОДОЮ»

Номер слайду 2

Проблема духовного розвитку особистості, забезпечення її ціннісного ставлення до природи в умовах відродження України набуває особливого значення.

Номер слайду 3

«Все прекрасне, що існує в навколишньому світі і створене людиною для інших людей повинно доторкнутися до серця дитини і облагородити його»В. Сухомлинський

Номер слайду 4

Б. Ананьєв Л. Виготський,Д. Кабалевский. С. Русова В. СухомлинськийЄ. Тихеєва К. Ушинський

Номер слайду 5

Відродженню та ефективному впровадженню в освітньо-виховний процес природи, як засобу розвитку особистості, присвячено чимало сучасних наукових досліджень: Н. Глухова, Н. Лисенко, О. Половіна, М. Роганова, Н. Яришева.

Номер слайду 6

Почуття краси природи, оточуючих людей, речей створює у дитині особливі емоційно-психічні стани, збуджує безпосередній інтерес до життя, загострює допитливість, розвиває мислення, пам'ять, волю й інші психічні процеси.

Номер слайду 7

Всебічно розвинена особистість є надзвичайно чутливою до краси, гармонії, благородства.

Номер слайду 8

розвиток інтересу і любові до природиприщеплення умінь і навичок помічати красиве, милуватися ним здатність виявляти почуття прекрасного у процесі сприймання явищ природи. Складові елементи естетичного виховання. Естетичне виховання - організований, активний, цілеспрямований процес.

Номер слайду 9

Естетичні почуття – це усвідомлені, стабільні, тривалі емоційні переживання, за своєю природою властиві тільки людині, які переживаються у зіткненні із будь-якими явищами навколишнього світу, у спілкуванні, або у будь-якій діяльності і сприяють саморозкриттю, самопізнанню і самовдосконаленню.

Номер слайду 10

Виховання почуттів Інтелектуальний розвиток Естетичний розвиток. Емоційний розвиток

Номер слайду 11

Природа – одне із важливих чинників естетичного розвитку особистості. Спілкування з природою — прекрасна школа виховання у дітей шляхетності, чуйності й інших добрих почуттів. Уміння бачити природу — перша умова виховання світовідчуття, єдності із нею. Воно досягається лише за постійного спілкування із самобутньою природою.

Номер слайду 12

Зміст і багатство почуттів, викликаних безпосереднім спілкуванням з природою, перебувають у прямій залежність від характеру сприйняття.

Номер слайду 13

Педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку естетичних почуттів: гуманно-особистісний підхід до вихованців на основі врахування їх психолого-фізіологічних особливостей; розвиток сенсорної культури як основи почуттєво-естетичної реакції на довкілля; активізація художньо-образного мислення на матеріалі творчої інтерпретації емоційно-чуттєвих вражень; освоєння дітьми естетичного потенціалу природи у контексті поліхудожнього підходу; творча самореалізації кожного вихованця на основі системного розширення естетичного досвіду у освітньо-виховній діяльності.

Номер слайду 14

Висновки. Естетичні почуття є своєрідною енергетичною основою творчого ставлення дитини до навколишнього середовища. Дослідження впливу природи на формування естетичних почуттів дає змогу констатувати, що вона є тим найпершим матеріалом, на основі якого починає формуватися багатогранна особистість. Отже, як говорив В. Сухомлинський: «Краса природи – це одне з джерел, що живить доброту, сердечність і любов». Тому, давайте виховувати дітей більш чутливими до навколишнього світу!

Номер слайду 15

pptx
Додано
3 березня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку