Формування і розвиток компетентностей учнів засобами проєктної діяльності на уроках французької мови

Про матеріал

Методичний матеріал з теми "Формування і розвиток компетентностей учнів засобами проєктної діяльності на уроках французької мови." Як ефективно розвивати компетентності на уроках французької мови? Даний матеріал пояснює, як це робити через метод проектів.

Перегляд файлу

image

Поняття компетенції і компетентності

Компетенція:

Здатність використовувати    знання, вміння   та    навички    для    досягнення конкретних результатів у певній галузі.

imageКомпетентн сть: стан особистост , що об'єднує знання, вм ння та уявлення, необх дн для реал зац ї певної д яльност чи вир шення конкретних завдань.

image

image

image

Комунікативно-діяльнісний підхід

imageНавчання   повинно     бути спрямоване на    розвиток комунікативних навичок та здатності учнів до взаємодії в різних ситуаціях життя. Цей підхід активно залучає учнів до навчального процесу, сприяє розвитку творчості, критичного мислення та вміння ефективно спілкуватися.

Компетентності, які розвиваються за допомогою комунікативнодіяльнісного підходу:

Мовленнєва компетентність Соціокультурна компетентність:

Інформаційна компетентність

Критичне мислення та проблемне мислення

Соціальна та емоційна компетентність

imageКомунікативно-діяльнісний підхід активно залучає учнів до взаємодії та спілкування, що своєю чергою сприяє комплексному розвитку різних аспектів особистості, її компетенцій.

Чому саме метод проєктів?

imageПроєктний метод   навчання є   ефективним    підходом, оскільки він активно залучає учнів у реальні, практичні ситуації, де вони можуть застосовувати свої знання та навички.

 Ось деякі переваги проєктного методу навчання:

Активна участь;

Розвиток навичок співпраці:

 Контекстуалізація знань:

Стимулювання творчості:

Самостійність та відповідальність:

Збільшення інтересу до навчання:

Застосування мультимедіа

imageПроєктний метод може бути особливо ефективним в сучасному освітньому середовищі, де важливо розвивати комплексні навички, такі як критичне мислення, творчість та співпраця.


image

image

image


image

1               етап -1 урок в темі:

imageОзнайомлення з темою: перегляд відео про планування подорожі. Перевірка загального розуміння контенту відео Актуалізація лексики: напрямки подорожей/ країни/ континенти/ відповідна граматика

Стимулювання інтересу до теми проєкту — дати учням змогу висловитися про омріяні напрямки подорожей Постановка проблеми : обрати напрямок та спланувати подорож

Визначення продукту проєкту: розробити програму подорожі та презентувати французькою мовою. imageСтворити презентацію\ відео \ колаж

image

2               етап:Які напрямки пошуку?

2 урок  в темі

Робота з відео і визначення про що потрібно подумати туристу:

image Документи для відвідування обраної країни

Тип житла:готель/ квартира/кемпінг

Транспорт та квитки

Програма подорожі

Транспортні засоби всередині

країни

Пакування валізи

image

2 етап: Як об’єднати в групи?

Корисно перемішувати учнів для роботи в групах.

Щоб отримати   різну кількість   груп    можна використовувати різні теми. Наприклад:

чотири групи об’єднуємо за порами року, океанами чи сторонами світу

  Але іноді учителюпотрібно щоб в кожній групі був сильний та /або мотивований учень

imageЩоб не вдаватися до призначень можна застосувати двох етапне об’єднання: відбір по назвах пори року серед сильних учнів. І потім  обєднання решти класу за назвами місяців

image

3 етап: ЯК РОЗПОВІСТИ? 3 урок в темі  

Опрацювання лексики /дієслів/граматики   по кожному тематичному розділу

Лексика стосовно документів, контролю документів :

     un passeport/une carte d’identité/une vaccination/ un 

certificat médical/un confinement

imageЛексика стосовно транспорту : prendre une voiture/ monter/descendre un wagon/louer une voiture Лексика до розділу план подорожі : un itinéraire /une curiosité /un patrimoine/

Граматика : Future proche/Future simple/ Présent

image

image

image

image

6                етап: Рефлексія - 4 урок в темі

imageІгрові прийоми для оцінки проєктів це  цікавий спосіб, який захоплює і мотивує оцінити участь учнів в проєкті:

Створіть систему винагород/призів/ медалек за кожен пройдений етап пЕ роєкту.

 Наприкінці проєкту можливо зіграти в одну з таких ігор:

 “Експертне казино”,

 “Зіркове журі”,

 “Іноваційний аукціон”

image

image

pdf
Додано
19 січня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку