"Формування ключових компетентностей на уроках української мови, читання і математики"

Про матеріал
Формування ключових компетентностей на уроках української мови, читання і математики
Перегляд файлу

 


         Українська мова і читання

 

 

 

 

 

  1. Зі слова «листопад» скласти слова.
  2. Гра «Конструктор»: скласти слово з перших складів слів «волога», «робота», «народ» (ворона).
  3. Вправа «Хто це? Що це?»: за однакою добери відповідне слово — рідна, лагідна, найдобріша (мама).
  4. «Відшукай цікаві слова»: доберіть слова-асоціації

Круглі – сонце, місяць, яблуко.

  1. «На що схоже?»: доберіть слова порівняння, якими можна замінити слова

Сніжинка – квіточка, зірочка, балеринка.

  1. Творча вправа. Робота над текстом. Діалог-перевтілення: необхідно оживити предмет і розмовляти від його імені (робота в парі)
  2. Складання казок. Казка від прислів’я «За двома зайцями побіжиш – жодного не спіймаєш».
  3. Скласти поетичні рядки із влучних виразів, епітетів про маму (люба, мила, ніжна, очі - неначе волошки в житі, голос дзвінкий, мов спів солов’я)
  4. Компетентнісні завдання:
  • Опис предметів на основі безпосереднього спостереження («Лялька», «Калина восени і влітку»)
  • Діалоги-ситуації («У магазині іграшок», «Бабусю, допомогти?»)
  • Різні види творів
  • Мовленнєві ситуації («Розмови Бджілки і Ромашки», «Що розкажеш другові про свій рідний край»)
  1. Прийоми читання «Дощик», «Хвости», «Розвідники», «Відшукай риму», «Актори», «Диктор телебачення», «Земля-небо».

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

Для формування математичних компетентностей потрібні: здатність творчо мислити, послідовно міркувати, вміти працювати в команді, ефективно застосовувати знання в реальному житті.

 

 

Задачі про здоров’я:

 

  • 100 г молока містить 3 г білка, а 100 г сиру – у 10 разів більше. Скільки грамів білка містить 100 г сиру?
  • Лягати спати треба о 21:00, а прокидатись – о 7:00. Скільки годин повинен відпочивати учень?
  • Випиваючи склянку чаю з цукром за сніданком, учень споживає 15 г вуглеводів. Скільки грамів вуглеводів споживає учень, випиваючи 2, 3 склянки чаю?
  • Спортсмен масою 80 кг підняв штангу масою 120 кг. На скільки кілограмів маса штанги більша за масу спортсмена?

 

Сюжетні задачі:

 

  • Під час перельоту ластівка може здійматися на висоту 4 км, а стриж – на висоту 3 км. На скільки кілометрів вище здіймається ластівка, ніж стриж?
  • Під час акції «Врятуй дерево» учні 1-А класу зібрали 25 кг макулатури, учні 1-Б – 35 кг, а учні 1-В – 40 кг. Скільки всього макулатури зібрали учні 1-х класів? Який клас зібрав макулатури більше і на скільки?

 

 

 

Задачі за матеріалами народної творчості:

 

 

  • Гончар продав глечики. Бабуся купила один глечик, за який заплатила10 грн. і ще половину від ціни глечика. Скільки коштує глечик?

 

 

Творчі завдання і задачі:

 

 

  • Відгадай загадку, побудуй розповідь про застосування відгадки в житті.

Встане – в метр висотою,

Сяде – в метр шириною.

Я уже відгадку дав,

Та ніхто не відгадав. (метр)

  • Творчі завдання та цікаві питання, що об’єднуються з усною лічбою.
  • Дидактичні ігри
  • Задачі на логічне мислення.
docx
Додано
7 червня 2020
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку