Формування компетентностей школярів через гармонійне поєднання інноваційно-інтеграційних технологій навчання при викладанні хімії

Про матеріал
Формування компетентностей школярів через гармонійне поєднання інноваційно-інтеграційних технологій навчання при викладанні хімії. Мета дослідження: дослідити шляхи формування компетентностей школярів через поєднання інноваційно-інтеграційних технологій в процесі навчання хімії. Предмет дослідження: технологія формування інтеграційної системи навчання хімії. Об’єктом дослідження – учасники навчально-виховного процесу; Новизна проблеми – переосмислення змісту та розробка нових підходів до вивчення хімії в умовах впровадження компетентнісного підходу із застосуванням інноваційно-освітніх технологій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Паніна Лілія Юріївна, вчитель хімії Криворізька гімназія №33

Номер слайду 2

Дата народження: 11 липня 1987 року Освіта: вища, у 2009 році закінчила Криворізький державний педагогічний університет Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Хімія Кваліфікація: вчитель хімії, основ інформатики, основ екології і безпеки життєдіяльності. Місце роботи: Криворізька гімназія №33 Посада: вчитель хімії

Номер слайду 3

Мета дослідження: дослідити шляхи формування компетентностей школярів через поєднання інноваційно-інтеграційних технологій в процесі навчання хімії. Предмет дослідження: технологія формування інтеграційної системи навчання хімії. Об’єктом дослідження – учасники навчально-виховного процесу; Новизна проблеми – переосмислення змісту та розробка нових підходів до вивчення хімії в умовах впровадження компетентнісного підходу із застосуванням інноваційно-освітніх технологій.

Номер слайду 4

Наставник Порадник Вихователь Цінитель Дослідник Консультант Тренер Фасилітатор Артист Кумир Керувати – означає приводити до успіху інших. Р. Хан Педагогічна задача

Номер слайду 5

Девіз оптимістичного ставлення до кожного учня: вірити в сили та можливості учня, виявляти в нього кращі сторони і, спираючись на них, боротися з його недоліками та слабкими якостями, тобто навчати радістю, успіхом.

Номер слайду 6

Основні групи компетентностей Соціальні Вміння робити вибір, приймати рішення Полікультурні Оволодіння досягненнями культури Інформаційні Вміння здобувати і опрацьовувати інформацію Саморозвитку і самоосвіти Готовність навчатися протягом життя Комунікативні Вміння спілкуватися Творчої діяльності Розвиток творчих здібностей

Номер слайду 7

Актуальність досвіду Впровадження інноваційних технологій навчання забезпечує: Оновлення та збагачення навчально-виховного процесу Розвиток компетентностей, творчих здібностей і обдарувань школярів Ефективне використання освітньо-пізнавальних функцій хімії Виховання конкурентоспроможної, креативної особистості.

Номер слайду 8

Диспути Уроки природи Дослідження Подорож Творчі проекти Презентація Усний журнал Інтегрований урок Рольові та ділові ігри Інтелектуальні змагання Інновації навчально- виховного процесу

Номер слайду 9

Структура уроку Домашнє завдання творчі,пошукові, дослідницькі, презентації Рефлексія задачі, логічні ланцюжки Мотивація навчальної діяльності хімічна цікавинка, кросворди, реклама, музичні хвилинки Актуалізація опорних знань мозковий штурм, хімічні диктанти. Організаційний момент поетичні рядки, музичні хвилинки, цікава інформація Підсумок уроку мікрофон, тести, робота з картами, таблицями, схемами, діаграмами Вивчення нового матеріалу рольові і ділові ігри, проекти, презентації,експеримент дослідження Контроль навчальних досягнень тести, “вірю-не вірю” бліц-опитування, підбери пару, мікрофон

Номер слайду 10

Тема: «Атоми та хімічні елементи» 1.  Речовини бувають газоподібні, тверді та рідкі. 2.  Газоподібні речовини зберігають форму, займаючи весь наданий їм простір. 3.  До газоподібних відносять водяну пару, кисень, молоко. 4.   Тверді речовини зберігають об’єм, але не зберігають форму. 5.  До твердих речовин відносять: вугілля, крейду, золото. 6.  Рідкі речовини текучі, не зберігають форму та не зберігають об’єм. Я знаю Назвати правильні твердження

Номер слайду 11

Тема: «Основи, їх склад, назви, класифікація» Чи правильні твердження: Na2O – це гідроксид. KOH – це гідроксид. Більшість гідроксидів одержують шляхом взаємодії металів та оксидів металів з водою. Усі гідроксиди називають лугами Кристалічні їдкі луги, що потрапили на шкіру, спричиняють опіки, їх не можна брати, а тільки пінцетом.

Номер слайду 12

Тема: Початкові хімічні поняття. Хімічні рівняння Вкажіть, у яких випадках у всіх хімічних рівняннях коефіцієнти розставлені неправильно:

Номер слайду 13

Доберіть коефіцієнти в схемах. Сума правильно поставлених коефіцієнтів у кожному рівнянні відповідає порядковому номеру елемента.

Номер слайду 14

K2CO3 + HCI= Ca(OH)2+CO2 = CH4 + O2 = 2CO + O2 = CaCO3 + CO2 + H2O = CaCO3 = Na2SiO3 + HCI = Ca(HCO3)2 = 2NaHCO3 = Тема: “Хімічні властивості основних класів неорганічних сполук

Номер слайду 15

Ca(HCO3)2 CO2+H2O 2CO2 CaO + CO2 2NaCI + H2SiO3 CaCO3 + CO2 + H2O Na2CO3+CO2+H2O =2KCI+CO2+H2O Ca(HCO3)2 =2KCI+CO2+H2O

Номер слайду 16

Тема: “Метан. Гомологічний ряд метану” CH4 Метан C2H6 Етан C3H8 Пропан C4H10 Бутан C5H12 Пентан C6H14 Гексан C7H16 Гептан C8H18 Октан C9H20 Нонан C10H22 Декан

Номер слайду 17

Тема: “Метан. Гомологічний ряд метану” CH4 Метан C2H6 Етан C3H8 Пропан C4H10 Бутан C5H12 Пентан C6H14 Гексан C7H16 Гептан C8H18 Октан C9H20 Нонан C10H22 Декан

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Складіть рівняння реакцій відповідно до схеми:

Номер слайду 21

- єдність навчання, розвитку, виховання учнів; - закріплення правил, термінів, законів, рівнянь, осмислення зв'язку фізичних величин, політехнічну підготовку учнів; - конкретизація та систематизація, зміцнення та перевірка знань школярів; - поєднання теорії з практикою, вміння втілювати свої знання у життя; - ілюстрація хімічних закономірностей, принципів хімічної теорії;

Номер слайду 22

Інструкція розв'язування розрахункових задач

Номер слайду 23

Розв'язування розрахункових задач Масова частка домішок:

Номер слайду 24

1) Обчислюємо масову частку чистої речовини: 2) Обчислюємо масу речовини в руді: 3) Обчислюємо кількість речовини:

Номер слайду 25

4) Складаємо рівняння реакції: 5) Складаємо пропорцію: 6) Обчислюємо масу мангану: Відповідь: маса мангану становить 117,6 г.

Номер слайду 26

Доведіть експериментально, що: а) зразок препарату «Регідрон» містить глюкозу; б) у білому хлібі та картоплі є крохмаль; в) лікарський препарат «Розчин Люголя» містить йод. 2. Розрізніть хімічним шляхом: а) шматочки картоплі і топінамбуру (він не містить крохмалю); б) розчини крохмального клейстеру й альбуміну; в) порошки крохмалю та крейди.

Номер слайду 27

Підручник з хімії - джерело знань з предмету; засіб формування навчальних умінь; засіб оволодіння прийомами пізнавальної діяльності. Функції підручника Школа – це перш за все книга В.О. Сухомлинський

Номер слайду 28

Як працювати з текстом підручника Прочитайте назву теми, заголовок параграфу і продумайте його зміст, зв’язок з раніше вивченим матеріалом. 1. Прочитайте весь параграф. Упевніться, що нові терміни вам зрозумілі. 2. Роздивіться запропоновані до тексту ілюстрації і постарайтесь зрозуміти в них головне. 3. Вивчіть визначення понять, формулювання законів і правил, які є в тексті. Підберіть в підручнику чи приведіть свої приклади для їх ілюстрації. 4.Складіть план прочитаного. Обдумайте, в якій послідовності краще переказувати текст і як ілюструвати свою відповідь. Важкий текст прочитайте знову, розбираючи по абзацах. 5. Перекажіть текст у відповідності до наміченої послідовності викладання. 6. Перевірте, чи всі завдання в кінці параграфа чи теми ви можете виконати. Незрозуміле виясніть у товаришів чи вчителя.

Номер слайду 29

Структура проектно-дослідницької діяльності Організація проекту Вибір учителем теми Формування проблеми Планування проекту Ознайомлення учнів з темою і проблемою Обдумування шляхів вирішення проблеми Визначення форми представлення результату Ознайомлення батьків з темою проблеми Складання плану роботи над проектом Вибір учнями теми індивідуальних робіт Виконання Визначення джерел інформації і способів її збору Дослідницька діяльність Розподіл обов’язків між учасниками Виготовлення продукту проекту Презентація Оформлення результату Захист проекту

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Для учнів відкриваються широкі можливості творчої співпраці в групах. Робота учнів виконується під керівництвом організатора групи, вчителя.

Номер слайду 33

КОРОТКОТРИВАЛИЙ ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ «Типи розрахункових задач з теми "Розчини" та методи їх розв'язання». Учні працюють у 5 групах: група хіміків-технологів харчової промисловості; група агрохіміків; група лікарів; група фармацевтів; група вчених-хіміків.

Номер слайду 34

Група хіміків-технологів складає умову задачі на приготування розчинів, які вико­ристовуються в харчовій промисловості (розчини солі цукру, оцту та ін.). Група агрохіміків готує умову задачі на при­готування розчину, який використовується в сіль­ському господарстві (розчин мідного купоросу та ін.) умова може бути ускладнена тим, що викорис­товується кристалогідрат.

Номер слайду 35

Група лікарів готує умову задачі з використан­ням розчинів, які застосовуються в медицині (на­приклад розчин спирту, фізіологічний розчин) Учням пропоную скласти умову задачі на роз­ведення розчину водою. Група вчених-хіміків складає умову задачі на змішування розчинів. Це можуть бути розчини глюкози. Групі хіміків-науковців пропонується скласти комбіновану задачу з елементами задач на розчини.

Номер слайду 36

Лист оцінювання

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Участь у дослідницькій роботі допомагає учневі йти від відкритого до невідомого та відчувати радість від творчої праці. Самостійні дослідження Експеримент Спостереження Лабораторні та практичні роботи

Номер слайду 39

лакмус метилоранж фенолфталеїн Тема «Хімічні властивості кислот»,

Номер слайду 40

лакмус метилоранж фенолфталеїн Тема «Хімічні властивості лугів»,

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Використання банку відеотеки “Початкові хімічні поняття” 7 клас Хімічний вулкан “Якісні реакції на йон амонію”

Номер слайду 43

Використання презентацій

Номер слайду 44

“Неорганічна хімія”

Номер слайду 45

Тема: Металургійна промисловість нашого міста

Номер слайду 46

Хімія в школі

Номер слайду 47

Тема уроку: “Метан, склад та будова молекули. Властивості та застосування. Створення будови молекули метану засобами МS Power-Point “

Номер слайду 48

Номер слайду 49

ppt
Пов’язані теми
Хімія, Майстер-класи
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку