Дата народження: 11 липня 1987 року Освіта: вища, у 2009 році закінчила Криворізький державний педагогічний університет Спеціальність: педагогіка і методика середньої освіти. Хімія Кваліфікація: вчитель хімії, основ інформатики, основ екології і безпеки життєдіяльності. Місце роботи: Криворізька гімназія №33 Посада: вчитель хімії
Мета дослідження: дослідити шляхи формування компетентностей школярів через поєднання інноваційно-інтеграційних технологій в процесі навчання хімії. Предмет дослідження: технологія формування інтеграційної системи навчання хімії. Об’єктом дослідження – учасники навчально-виховного процесу; Новизна проблеми – переосмислення змісту та розробка нових підходів до вивчення хімії в умовах впровадження компетентнісного підходу із застосуванням інноваційно-освітніх технологій.
Основні групи компетентностей Соціальні Вміння робити вибір, приймати рішення Полікультурні Оволодіння досягненнями культури Інформаційні Вміння здобувати і опрацьовувати інформацію Саморозвитку і самоосвіти Готовність навчатися протягом життя Комунікативні Вміння спілкуватися Творчої діяльності Розвиток творчих здібностей
Актуальність досвіду Впровадження інноваційних технологій навчання забезпечує: Оновлення та збагачення навчально-виховного процесу Розвиток компетентностей, творчих здібностей і обдарувань школярів Ефективне використання освітньо-пізнавальних функцій хімії Виховання конкурентоспроможної, креативної особистості.
Структура уроку Домашнє завдання творчі,пошукові, дослідницькі, презентації Рефлексія задачі, логічні ланцюжки Мотивація навчальної діяльності хімічна цікавинка, кросворди, реклама, музичні хвилинки Актуалізація опорних знань мозковий штурм, хімічні диктанти. Організаційний момент поетичні рядки, музичні хвилинки, цікава інформація Підсумок уроку мікрофон, тести, робота з картами, таблицями, схемами, діаграмами Вивчення нового матеріалу рольові і ділові ігри, проекти, презентації,експеримент дослідження Контроль навчальних досягнень тести, “вірю-не вірю” бліц-опитування, підбери пару, мікрофон
Тема: «Атоми та хімічні елементи» 1. Речовини бувають газоподібні, тверді та рідкі. 2. Газоподібні речовини зберігають форму, займаючи весь наданий їм простір. 3. До газоподібних відносять водяну пару, кисень, молоко. 4. Тверді речовини зберігають об’єм, але не зберігають форму. 5. До твердих речовин відносять: вугілля, крейду, золото. 6. Рідкі речовини текучі, не зберігають форму та не зберігають об’єм. Я знаю Назвати правильні твердження
Тема: «Основи, їх склад, назви, класифікація» Чи правильні твердження: Na2O – це гідроксид. KOH – це гідроксид. Більшість гідроксидів одержують шляхом взаємодії металів та оксидів металів з водою. Усі гідроксиди називають лугами Кристалічні їдкі луги, що потрапили на шкіру, спричиняють опіки, їх не можна брати, а тільки пінцетом.
- єдність навчання, розвитку, виховання учнів; - закріплення правил, термінів, законів, рівнянь, осмислення зв'язку фізичних величин, політехнічну підготовку учнів; - конкретизація та систематизація, зміцнення та перевірка знань школярів; - поєднання теорії з практикою, вміння втілювати свої знання у життя; - ілюстрація хімічних закономірностей, принципів хімічної теорії;
Доведіть експериментально, що: а) зразок препарату «Регідрон» містить глюкозу; б) у білому хлібі та картоплі є крохмаль; в) лікарський препарат «Розчин Люголя» містить йод. 2. Розрізніть хімічним шляхом: а) шматочки картоплі і топінамбуру (він не містить крохмалю); б) розчини крохмального клейстеру й альбуміну; в) порошки крохмалю та крейди.
Як працювати з текстом підручника Прочитайте назву теми, заголовок параграфу і продумайте його зміст, зв’язок з раніше вивченим матеріалом. 1. Прочитайте весь параграф. Упевніться, що нові терміни вам зрозумілі. 2. Роздивіться запропоновані до тексту ілюстрації і постарайтесь зрозуміти в них головне. 3. Вивчіть визначення понять, формулювання законів і правил, які є в тексті. Підберіть в підручнику чи приведіть свої приклади для їх ілюстрації. 4.Складіть план прочитаного. Обдумайте, в якій послідовності краще переказувати текст і як ілюструвати свою відповідь. Важкий текст прочитайте знову, розбираючи по абзацах. 5. Перекажіть текст у відповідності до наміченої послідовності викладання. 6. Перевірте, чи всі завдання в кінці параграфа чи теми ви можете виконати. Незрозуміле виясніть у товаришів чи вчителя.
Структура проектно-дослідницької діяльності Організація проекту Вибір учителем теми Формування проблеми Планування проекту Ознайомлення учнів з темою і проблемою Обдумування шляхів вирішення проблеми Визначення форми представлення результату Ознайомлення батьків з темою проблеми Складання плану роботи над проектом Вибір учнями теми індивідуальних робіт Виконання Визначення джерел інформації і способів її збору Дослідницька діяльність Розподіл обов’язків між учасниками Виготовлення продукту проекту Презентація Оформлення результату Захист проекту
Група хіміків-технологів складає умову задачі на приготування розчинів, які використовуються в харчовій промисловості (розчини солі цукру, оцту та ін.). Група агрохіміків готує умову задачі на приготування розчину, який використовується в сільському господарстві (розчин мідного купоросу та ін.) умова може бути ускладнена тим, що використовується кристалогідрат.
Група лікарів готує умову задачі з використанням розчинів, які застосовуються в медицині (наприклад розчин спирту, фізіологічний розчин) Учням пропоную скласти умову задачі на розведення розчину водою. Група вчених-хіміків складає умову задачі на змішування розчинів. Це можуть бути розчини глюкози. Групі хіміків-науковців пропонується скласти комбіновану задачу з елементами задач на розчини.