„ Формування логіко-математичних здібностей у дітей засобами дидактичних ігор ”

Про матеріал
„ Формування логіко-математичних здібностей у дітей засобами дидактичних ігор ”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дата народження – 29.03.1967р. Освіта – Слов’янський державний педагогічний університет (2012),Спеціальність – “Корекційна освіта”Загальний педагогічний стаж – 25р.9м. Стаж роботи вчителем-дефектологом – 16р.5м. Кваліфікаційна категорія – "Спеціаліст вишої категорії“Підвищення кваліфікації – 2022 р. АВТОПОРТРЕТКуличева Ірина Леонідівна. Моє кредо У кожній дитині є сонце – дозвольте йому світити. Правильно навчає той – хто навчає цікаво

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ТЕМА САМООСВІТИ„ Формування логіко-математичних здібностей у дітей засобами дидактичних ігор ”

Номер слайду 5

Гра – провідний для дитини вид діяльності Логіко-математичні ігри розвивають у дітей: *самостійність, *здатність автономно, незалежно від дорослих вирішувати доступні задачі в різних видах діяльності, *а також схильність до елементарної творчої та пізнавальної активності.

Номер слайду 6

Логіко-математичні ігри конструюються на основі сучасного погляду на розвиток математичних здібностей дитини. Дані ігри сприяють розвитку:- уваги,- пам’яті, мовлення,- уяви та мислення дитини, - створюють позитивно-емоційну атмосферу, - спонукають дітей до навчання, колективного пошуку, активності.

Номер слайду 7

Гра має велике значення в житті й розвитку дітей. У процесі гри в них виробляється:- звичка зосереджуватися, - мислити самостійно,- розвивається увага, прагнення до знань. Захопившись, діти не зауважують, що учаться: пізнають, запам'ятовують нове, орієнтуються в незвичайних ситуаціях, поповнюють запас представлень, понять, розвивають фантазію. Навіть самі пасивні з дітей включаються в гру з величезним бажанням, додають усі зусилля, щоб не підвести товаришів по грі.

Номер слайду 8

У грі дитина здобуває нові знання, уміння, навички. Ігри, що сприяють розвитку:* сприйняття, * уваги, * пам'яті, * мислення, * розвитку творчих здібностей, спрямовані на розумовий розвиток дошкільника в цілому.

Номер слайду 9

Включення дітей у гру має бути добровільним: не нав'язування гри, а залучення в неї дітей. Діти повинні добре розуміти сенс і зміст гри, її правила, ідею кожної ігрової ролі. Зміст ігрових дій має збігатися зі змістом і сенсом поводження в реальних ситуаціях для того, щоб основний зміст ігрових дій переносився в реальну життєдіяльність. У грі слід керуватися прийнятими в суспільстві нормами моральності, заснованими на гуманізмі, загальнолюдських цінностях. У грі не повинне принижуватися достоїнство її учасників, зокрема в разі програшу.

Номер слайду 10

Слід зосереджуватись саме на властивих дітям у цьому віці видах мислення, звертаючи увагу на таке:- чи наявне в дитини зацікавлення в отриманні нової інформації, способів розв'язання різних завдань, в ознайомленні з новими іграми, сюжетами тощо; - якою мірою в неї сформована довільна поведінка - зосередження, увага, пам'ять; - чи здатна вона до пошуково-дослідницької діяльності, до розв'язання проблемних ситуацій; - чи проявляє допитливість, скільки і яких запитань ставить дорослому, - чи наполегливо домагається відповіді на них; - чи дитина активна, самостійна на заняттях, в іграх, під час спостережень;

Номер слайду 11

- чи розвинене в неї мовлення й чи достатній словниковий запас; - чи здатна вона чітко й диференційовано сприймати довкілля, об‘єкти та явища дійсності; - чи виявляє бажання порівнювати предмети та явища; -чи може узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; - чи здійснює так звані раціональні спроби, розв'язуючи розумові завдання; - чи проявляє кмітливість, творчість у розв'язанні життєвих ситуацій, у виконанні ігрових та навчальних завдань; - чи бажає долати труднощі, докладати вольові зусилля, розв'язуючи розумові завдання.

Номер слайду 12

Розвивальні логіко-математичні ігри слід використовувати в роботі з дошкільнятами, щоб допомогти кожній дитині реалізувати закладені в ній здатності мислити логічно та конструктивно. У нагоді стане різноманітний Монтессорі-матеріал. Розвивальні ігри «Логічні блоки» психолога З. Дьєнеша та «Кольорові лічильні палички» бельгійського математика X. Кюізінера

Номер слайду 13

В. О. Сухомлинський писав, що без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку, порівнював гру з величезним світлим вікном, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє, з іскрою, яка запалює вогник допитливості. Отже, ураховуючи розвивальний потенціал дидактичних ігор, варто докласти зусиль, щоб гра була не епізодом, а проходила б крізь усе життя дитини. Бо гра – це є творчість, гра – це є праця, а праця – шлях дітей до пізнання світу.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

pptx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Презентації
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку