Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП. Для ЗДО компенсуючого типу. Лютий.

Про матеріал
Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП. Для ЗДО компенсуючого типу. Лютий.
Перегляд файлу

Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП.  Лютий.

Дні/

Числа

Лексична тема: «Зимові розваги»

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

    

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром атрибутів та обладнання зимових розваг, викладання з мозаїки, візерунків з кольорових ниток, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

  Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

 

Математика (ст. підгр.)Порівняння множин предметів; орієнтування у просторі.

Математика(сер. підгр.)

Порядкова лічба.

Вчити порівнювати множини предметів, закріпити навички орієнтування у просторі; закріпити площинні геометричні фігури, навички роботи з лічильними паличками.

Вчити дітей лічити предмети по порядку, закріпити числа та цифри в межах 4.

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

Порівняння множин предметів; орієнтування у просторі.

Математика(сер. підгр.)

Порядкова лічба.

Вчити порівнювати множини предметів, закріпити навички орієнтування у просторі; закріпити площинні геометричні фігури, навички роботи з лічильними паличками.

Вчити дітей лічити предмети по порядку, закріпити числа та цифри в межах 4.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

Четвер

 

 

Індивідуальна робота,конструювання

Д/гра: «Склади малюнок»;

Д/гра: «Виклади візерунок»;

Д/гра: «Підбери одяг»;

Д/гра: «Утвори фігуру».

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

             

Сюжетно рольова гра «На прогулянки»

 

Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку;

утворювати множину іменників,вживати пестливі слова, підбирати антоніми; класифікувати предмети за певними ознаками.

Продовжувати  вчити працювати із мнемотаблицями.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

Дні/

Числа

Лексична тема: : «Звірі різних широт»

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

          

Сенсорно-моторний розвиток

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром звірів різних широт, викладання з мозаїки,  розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

 

  Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

Вівторок

 

Математика (ст. підгр.)

Орієнтування у часі.

 

Математика(сер. підгр.)

Орієнтування у просторі: вище, нижче.

 

Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніше.

Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 4.

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

Орієнтування у часі.

 

Математика(сер. підгр.)

Орієнтування у просторі: вище, нижче.

 

Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніше.

Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 4.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

Четвер

 

 

Індивідуальна робота+ конструювання

«Зоопарк» з ліч.паличок..

Д/гра: «Склади картинку»;

Д/гра: «Впізнай за описом»;

Д/гра: «Чий хвіст?»;

Д/гра: «Скільки, котрий по порядку».

 

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

            

 

 

Сюжетно рольова гра «Зоопарк»

 

 

Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку;

утворювати множину іменників,вживати пестливі слова, підбирати антоніми; класифікувати предмети за певними ознаками.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

 

 

Дні/

Числа

Лексична тема: «Будинок,в якому я живу»

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

     

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки,  розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

Математика (ст. підгр.)

Підсумкове.

 

Математика(сер. підгр.)

Підсумкове.

Закріпити вміння  утворювати числа в межах 4; рахувати в межах 6; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури.

Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4.

 

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

Підсумкове.

 

Математика(сер. підгр.)

Підсумкове.

Закріпити вміння  утворювати числа в межах 4; рахувати в межах 4; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури.

Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

Четвер

 

 

Індивідуальна робота + конструювання

«Будинок». Будівельний матеріал.

Д/гра: «Склади картинку»;

Д/гра: «Опиши будинок»;

Д/гра: «Розмалюй будинок»;

Д/гра: «Скільки, котрий по порядку»

Д/гра: «Назви одним словом»;

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

             

 

 

Сюжетно рольова гра «Сім’я»

 

 

Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку;

утворювати множину іменників,вживати пестливі слова, підбирати антоніми; класифікувати предмети за певними ознаками.

Продовжувати  вчити працювати із мнемо таблицями.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

Дні/

Числа

Лексична тема:  «Моя сем’я»

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

 

Сенсорно-моторний розвиток

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки,  розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з  мозаікою.

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Орієнтування у часі.

 

Математика(сер. підгр.)

Орієнтування у просторі: вище, нижче.

 

Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніш, вище, нижче.

 

Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 5.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

 

Математика (ст. підгр.)

Орієнтування у часі.

 

Математика(сер. підгр.)

Орієнтування у просторі: вище, нижче.

 

 

 

Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніш вище, нижче.

,

Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 5.

Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Четвер

 

Індивідуальна робота  + конструювання

«Квіти для матусі» ліч. палички.

Д/гра: «Один-багато»;

Д/гра: «Назви ласкаво»;

Д/гра: «Доповни речення»;

Д/гра: «Назви одним словом»;

Д/гра: «Опиши звіра».

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

   

 

 

Сюжетно рольова гра «Сім’ я»

розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку