Щоденний календарний план корекційно відновлювальної роботи з дітьми з ООП. Лютий.
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Зимові розваги» |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення трафаретів, за контуром атрибутів та обладнання зимових розваг, викладання з мозаїки, візерунків з кольорових ниток, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.)Порівняння множин предметів; орієнтування у просторі. Математика(сер. підгр.) Порядкова лічба. |
Вчити порівнювати множини предметів, закріпити навички орієнтування у просторі; закріпити площинні геометричні фігури, навички роботи з лічильними паличками. Вчити дітей лічити предмети по порядку, закріпити числа та цифри в межах 4. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Порівняння множин предметів; орієнтування у просторі. Математика(сер. підгр.) Порядкова лічба. |
Вчити порівнювати множини предметів, закріпити навички орієнтування у просторі; закріпити площинні геометричні фігури, навички роботи з лічильними паличками. Вчити дітей лічити предмети по порядку, закріпити числа та цифри в межах 4. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота,конструювання Д/гра: «Склади малюнок»; Д/гра: «Виклади візерунок»; Д/гра: «Підбери одяг»; Д/гра: «Утвори фігуру». |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «На прогулянки»
|
Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку; утворювати множину іменників,вживати пестливі слова, підбирати антоніми; класифікувати предмети за певними ознаками. Продовжувати вчити працювати із мнемотаблицями.
|
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: : «Звірі різних широт» |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток Штрихування, обведення трафаретів, за контуром звірів різних широт, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера
|
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Математика (ст. підгр.) Орієнтування у часі.
Математика(сер. підгр.) Орієнтування у просторі: вище, нижче.
|
Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніше. Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 4. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) Орієнтування у часі.
Математика(сер. підгр.) Орієнтування у просторі: вище, нижче.
|
Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніше. Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 4. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота+ конструювання «Зоопарк» з ліч.паличок.. Д/гра: «Склади картинку»; Д/гра: «Впізнай за описом»; Д/гра: «Чий хвіст?»; Д/гра: «Скільки, котрий по порядку».
|
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Зоопарк»
|
Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку; утворювати множину іменників,вживати пестливі слова, підбирати антоніми; класифікувати предмети за певними ознаками.
|
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Будинок,в якому я живу» |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Підсумкове.
Математика(сер. підгр.) Підсумкове. |
Закріпити вміння утворювати числа в межах 4; рахувати в межах 6; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури. Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) Підсумкове.
Математика(сер. підгр.) Підсумкове. |
Закріпити вміння утворювати числа в межах 4; рахувати в межах 4; закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури. Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 4, лічбу в межах 4. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота + конструювання «Будинок». Будівельний матеріал. Д/гра: «Склади картинку»; Д/гра: «Опиши будинок»; Д/гра: «Розмалюй будинок»; Д/гра: «Скільки, котрий по порядку» Д/гра: «Назви одним словом»; |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Сім’я»
|
Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку; утворювати множину іменників,вживати пестливі слова, підбирати антоніми; класифікувати предмети за певними ознаками. Продовжувати вчити працювати із мнемо таблицями. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Моя сем’я»
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток Штрихування, обведення трафаретів, за контуром будинків різних за розміром, зовнішнім виглядом, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями, працювати з мозаікою. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Орієнтування у часі.
Математика(сер. підгр.) Орієнтування у просторі: вище, нижче.
|
Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніш, вище, нижче.
Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 5. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) Орієнтування у часі.
Математика(сер. підгр.) Орієнтування у просторі: вище, нижче.
|
Вчити дітей орієнтуватися у часі, правильно розуміти поняття : раніше, пізніш вище, нижче. , Вчити дітей орієнтуватися у просторі, розуміти інструкцію педагога. Закріпити числа в межах 5. |
Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Індивідуальна робота + конструювання «Квіти для матусі» ліч. палички. Д/гра: «Один-багато»; Д/гра: «Назви ласкаво»; Д/гра: «Доповни речення»; Д/гра: «Назви одним словом»; Д/гра: «Опиши звіра». |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Сім’ я» |
розвивати вміння дітей виконувати роль, використовуючи предмети-замінники, самостійно добирати їх, розгортати сюжет гри з поєднанням різних тематик; спонукати дітей реалізувати в іграх правила культури поведінки,; виховувати доброзичливість, взаємоповагу. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |