Перед сучасною школою стоїть завдання сформувати тип випускника, який має бути освіченим українцем, всебічно розвиненою особистістю, відповідальним громадянином і патріотом, здатним до ризику та інновацій.
Солдатова О.І., учитель образотворчого мистецтва Комунального закладу «Слобідський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської областіФормування національної свідомості засобами образотворчого мистецтва
Номер слайду 2
Життєве кредо: Не зупиняйся на досягнутому. Педагогічне кредо: "Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти." М. Сингаївський
Номер слайду 3
«У наших руках найбільша з цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного мармуру: десь у глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси які потрібно добути, очистити від усього зайвого»В. О. Сухомлинськийstyle.text. Decoration. Underline
Номер слайду 4
Основні засади формування національного виховання на уроках образотворчого мистецтва
Номер слайду 5
Фрагмент уроку у 6 класі за темою «Настій у пейзажі»Колгоспне поле. Квіти вночіКатерина Білокур{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Порівняльні критеріїКатерина Білокур«Колгоспне поле»«Квіти вночі»Період створення Сюжет твору Композиційна будова твору Техніка виконання Характеристика образів Провідна ідея Схема порівняльного аналізу
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Основні риси громадянина України
Номер слайду 8
Вчитель як взірець для наслідуваннявизначена, чiтка громадянська позицiя; демократичний стиль педагогiчної роботи; знання i використання на практицi сучасних iнтерактивних технологiй.
Номер слайду 9
Засоби національно-патріотичного виховання. Рідна мова;Родовід;Рідна історія;Краєзнавство; Природа рідного краю;Народна міфологія;Фольклор;Національне мистецтво;Народний календар;Національна символіка;Народні прикмети і вірування;Виховні традиції;Національні традиції, звичаї та обряди.
Номер слайду 10
Основні напрямки патріотичного виховання на уроках образотворчого мистецтварозвиток національної самосвідомості;вивчення основ етнокультури;вивчення художньої культури своєї землі;виховання мужності, любові до Вітчизні.
Номер слайду 11
Програма «Мистецтво» для 5-9 класів. Навчання мистецтва ґрунтується на принципах:наступності між початковою, основною і старшою школою;поєднання загальнолюдського, національного та етнокраєзнавчого аспектів змісту освіти; інтегративності, спрямованості на поліхудожнє виховання учнів; креативності (пріоритет творчої самореалізації);варіативності змісту, методів, технологій;діалогічності, полікультурності.
Педагогічні умови щодо виховання молодого покоління в українському національному дусідоступність дитячому сприйманню дібраного матеріалу;сприятливий мікроклімат спілкування між педагогами і дітьми на уроках і поза ними;доступність, педагогічна доцільність пропонованих завдань;варіативність прийомів і форм організації діяльності дітей;використання новітніх навчально-виховних технологій.