«У наших руках найбільша з цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного мармуру: десь у глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси які потрібно добути, очистити від усього зайвого»В. О. Сухомлинськийstyle.text. Decoration. Underline
Фрагмент уроку у 6 класі за темою «Настій у пейзажі»Колгоспне поле. Квіти вночіКатерина Білокур{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Порівняльні критеріїКатерина Білокур«Колгоспне поле»«Квіти вночі»Період створення Сюжет твору Композиційна будова твору Техніка виконання Характеристика образів Провідна ідея Схема порівняльного аналізу
Засоби національно-патріотичного виховання. Рідна мова;Родовід;Рідна історія;Краєзнавство; Природа рідного краю;Народна міфологія;Фольклор;Національне мистецтво;Народний календар;Національна символіка;Народні прикмети і вірування;Виховні традиції;Національні традиції, звичаї та обряди.
Програма «Мистецтво» для 5-9 класів. Навчання мистецтва ґрунтується на принципах:наступності між початковою, основною і старшою школою;поєднання загальнолюдського, національного та етнокраєзнавчого аспектів змісту освіти; інтегративності, спрямованості на поліхудожнє виховання учнів; креативності (пріоритет творчої самореалізації);варіативності змісту, методів, технологій;діалогічності, полікультурності.
Педагогічні умови щодо виховання молодого покоління в українському національному дусідоступність дитячому сприйманню дібраного матеріалу;сприятливий мікроклімат спілкування між педагогами і дітьми на уроках і поза ними;доступність, педагогічна доцільність пропонованих завдань;варіативність прийомів і форм організації діяльності дітей;використання новітніх навчально-виховних технологій.