Формування понять про геометричні фігури дітей раннього віку, засобами дидактичних ігор

Про матеріал
У поданій презентації представлені дидактичні ігри, завдяки яким формуються поняття про геометричні фігури. Діти переддошкільного віку (3-й рік життя) мають уявлення про форму предметів; уміють групувати їх за формою, квадрат, овал, прямокутник, круг); добирають геометричні фігури на малюнку. Ігри з геометричними фігурами допомагають запам’ятати назви геометричних фігур, розвинути пам’ять, логічне мислення. У ці ігри можуть грати всі діти. Найголовніше — забезпечити кожну дитину геометричними фігурами в необхідній кількості. Діти вчаться запам’ятовувати фігури, порівнювати їх, підбирати, складати з геометричних фігур картинки (будиночки, машини, квіти, тощо). Діти залюбки граються такими іграми. В презентації представлені такі ігри, як: «Кубики-вкладиши» (сприяють розвитку логічного мислення, дрібної моторики рук,уяви); «Чарівні фігурки» (ознайомлення дітей з геометричними фігурами); «Яка геометрична фігура» (діти підбирають фігури до відповідних отворів); «Підбери фігуру» (діти підбирають фігуру відповідно до її зображення на малюнку: машина,квітка, тощо). Існує дуже багато дидактичних ігор, які будуть цікаві і корисні як дітям, так і батькам і вихователям.
Перегляд файлу

ВІДДІЛ  ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ІНГУЛЕЦЬКОЇ   РАЙОННОЇ  У  МІСТІ  РАДИ КОМУНАЛЬНИЙ КОМБІНОВАНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ       ЗАКЛАД № 207 «ЗОЛОТИЙ  ПІВНИК»

Формування понять про геометричні фігури 

у дітей раннього віку,  засобами дидактичних ігор

 

Робота з дітьми переддошкільного

(раннього)  віку,  (3-й рік життя) групи № 1 Вихователь:

Куніц О.М.

м.Кривий Ріг




























pdf
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
2430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку