Формування стійкого інтересу до вивчення фізики та астрономії, шляхом залучення учнів до виробництва демонстраційних приладів власноруч

Про матеріал
Мета проекту: Сформувати в учнів стійкий інтерес до вивчення фізики та астрономії, завдяки використанню на уроках фізики демонстраційних приладів власного виробництва
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИПроект:«Формування стійкого інтересу до вивчення фізики та астрономії, шляхом залучення учнів до виробництва демонстраційних приладів власноруч» Автор проекту: О. В. Рубцова. КИЇВ 2016

Номер слайду 2

Номер слайду 3

{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Пізнавальний аспект. Розвиваючий аспект. Виховний аспект. Заохотити учнів до вивчення , повторення та закріплення навчального матеріалу . Сформувати стійкий інтерес до предмету. Розвинути вміння аналізувати матеріал, встановлювати закономірності. Сформувати вміння використовувати здобуті професійні навички для вирішення різних життєвих ситуацій. Розвивати емоції, створюючи ситуації, здивування, та радості використовуючи яскраві прилади, власного виробництва для ілюстрації, демонстрації. Виховати вміння працювати в команді, та йти до кінцевої мети. Сформувати вміння досліджувати фізичні явища та закономірності. Чітко орієнтуватися в фізичних величинах та одиницях. Розпізнавати фізичні закони в повсякденному житті. Розвинути вміння робити висновки, самостійно знаходити причино – наслідкові зв'язки, систематизувати, встановлювати зв'язки нового та раніше вивченого матеріалу . Сформувати відповідальність, організованість, дисциплінованість. Виховати заощадливість, та вміння легко вирішувати складні питання.

Номер слайду 4

Активізувати пізнавальну діяльність, творче мислення, учнів завдяки використанню на уроках фізики демонстраційних приладів власного виробництва. Підкреслити взаємозв'язок фізики та її законів з професійною спрямованістю учня Забезпечити кабінет фізики демонстраційним та лабораторним обладнанням уникаючи великих фінансових витрат. Актуальність проекту:

Номер слайду 5

Саме він вирішально визначає закономірності засвоєння, вимагає спеціальних методів, прийоміві засобів навчання. Для фізики, характерним є широке застосування у навчанні фізичного експерименту у різних формах – демонстрацій, лабораторних робіт, практикумів, розв”язування експериментальних задач Головний компонент уроку – навчальний матеріал.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Завдання для учнів, що навчаються за професією столяр будівельний; паркетник; верстатник деревообробних верстатів1

Номер слайду 8

Завдання для учнів, що навчаються за професією столяр будівельний; паркетник; верстатник деревообробних верстатів2

Номер слайду 9

Завдання для учнів, що навчаються за професією штукатур; лицювальник-плиточник; маляр2.1

Номер слайду 10

Завдання для учнів, що навчаються за професією радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури3

Номер слайду 11

Завдання для учнів, що навчаються за професією столяр будівельний; паркетник; верстатник деревообробних верстатів4

Номер слайду 12

Завдання для учнів третього курсу 5

Номер слайду 13

Завдання для учнів третього курсу 6

Номер слайду 14

Очікуванні результати

Номер слайду 15

Оцінювання навчальних досягнень учнів

Номер слайду 16

Результати проектної діяльності Короткий звіт за 1 семестр 2016 -2017навчального року

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Початок руху кульки. Кінець руху кульки

Номер слайду 20

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Кінематика4. Рівномірний прямолінійний рух. Використовувати без ніжки7. Рівноприскоренний рух9. Л/р:"Визначення прискорення тіла під час рівноприскоренного руху"11. Вільне падіння. Прилад розмістити на підставціДинаміка7. Сила пружностіВикористовувати з динамометром та бруском8. Сила тертя. Використовувати з бруском що піднімається вгору17. Механічна робота та потужність. Всього 7 уроків

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Послідовне. Паралельне. Послідовно-паралельне зєднання

Номер слайду 24

Номер слайду 25

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Електричне поле11. Закон Ома12. Робота та потужність струму. ЕРС джерела.13 . Лабораторна робота: “ Визначення ЕРС внутрішнього опору джерела ”17. Практична робота: “ Дослідження електричних кіл ”Електротехніка (групи першого курсу)Електричне коло загальні поняття та визначення. Основні елементи електричного кола.3. З'єднання елементів кола постійного струму.4. Методи розрахунку електричних кіл. Всього 8 уроків

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Основи практичної астрономії3. Небесні координати типи календарів4. Видимі рухи планет. Закони Кеплера. Сонячна система6. Планети земної групи.7. Планети гіганти.8. Етапи формування нашої Сонячної системи.9. Сонце – найближча зоря. Будова й еволюція всесвіту15. Походження та розвиток всесвіту.16. Люда у Всесвіті. Всього 8 уроків із 17

Номер слайду 29

Номер слайду 30

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Динаміка9. Рівновага тіл. Л/Р:”Дослідження рівноваги тіл під дією кількох сил”Центр тяжіння. Всього 3 уроки

Номер слайду 31

Номер слайду 32

КИЕВ 2016

Номер слайду 33

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Динаміка. Механічна взаємодія тіл4. Третій закон Ньютона12. Імпульс тіла13. Закон збререженняімпульсу18. Кінетична енергія19. Потенціальна енергія. Коливальний рух. Коливальний рух. Гармонічні коливання. Вимушені коливання. Математичний маятник. П/Р:”Визначення прискорення вільного падіння за допомогою маятника”Л/Р: “Виготовлення маятника, визначення періоду його коливання”Використовуються кульки та штатив. Всього 12 уроків

Номер слайду 34

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва приладу. Зобра-ження. Вартість *Грн. Фото. Витрати. Грн. Рівноприскоренний рух 1 1060 Важіль997,50 5 Маятник Ньютона1 087,55 Модель Сонячної системи3 718,75110 Всього, грн.6909,75120 * http://www.ukrdidac.com.ua/katalog/sec/2

Номер слайду 35

Загальне враження:

Номер слайду 36

Короткий підсумок

Номер слайду 37

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kovalenko Julia
    Дуже цікаво та інформативно! Дійсно можна застосовувати для мотивації учнів до вивчення предмета
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
18 березня 2021
Переглядів
495
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку