{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Пізнавальний аспект. Розвиваючий аспект. Виховний аспект. Заохотити учнів до вивчення , повторення та закріплення навчального матеріалу . Сформувати стійкий інтерес до предмету. Розвинути вміння аналізувати матеріал, встановлювати закономірності. Сформувати вміння використовувати здобуті професійні навички для вирішення різних життєвих ситуацій. Розвивати емоції, створюючи ситуації, здивування, та радості використовуючи яскраві прилади, власного виробництва для ілюстрації, демонстрації. Виховати вміння працювати в команді, та йти до кінцевої мети. Сформувати вміння досліджувати фізичні явища та закономірності. Чітко орієнтуватися в фізичних величинах та одиницях. Розпізнавати фізичні закони в повсякденному житті. Розвинути вміння робити висновки, самостійно знаходити причино – наслідкові зв'язки, систематизувати, встановлювати зв'язки нового та раніше вивченого матеріалу . Сформувати відповідальність, організованість, дисциплінованість. Виховати заощадливість, та вміння легко вирішувати складні питання.
Активізувати пізнавальну діяльність, творче мислення, учнів завдяки використанню на уроках фізики демонстраційних приладів власного виробництва. Підкреслити взаємозв'язок фізики та її законів з професійною спрямованістю учня Забезпечити кабінет фізики демонстраційним та лабораторним обладнанням уникаючи великих фінансових витрат. Актуальність проекту:
Саме він вирішально визначає закономірності засвоєння, вимагає спеціальних методів, прийоміві засобів навчання. Для фізики, характерним є широке застосування у навчанні фізичного експерименту у різних формах – демонстрацій, лабораторних робіт, практикумів, розв”язування експериментальних задач Головний компонент уроку – навчальний матеріал.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Кінематика4. Рівномірний прямолінійний рух. Використовувати без ніжки7. Рівноприскоренний рух9. Л/р:"Визначення прискорення тіла під час рівноприскоренного руху"11. Вільне падіння. Прилад розмістити на підставціДинаміка7. Сила пружностіВикористовувати з динамометром та бруском8. Сила тертя. Використовувати з бруском що піднімається вгору17. Механічна робота та потужність. Всього 7 уроків
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Електричне поле11. Закон Ома12. Робота та потужність струму. ЕРС джерела.13 . Лабораторна робота: “ Визначення ЕРС внутрішнього опору джерела ”17. Практична робота: “ Дослідження електричних кіл ”Електротехніка (групи першого курсу)Електричне коло загальні поняття та визначення. Основні елементи електричного кола.3. З'єднання елементів кола постійного струму.4. Методи розрахунку електричних кіл. Всього 8 уроків
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Основи практичної астрономії3. Небесні координати типи календарів4. Видимі рухи планет. Закони Кеплера. Сонячна система6. Планети земної групи.7. Планети гіганти.8. Етапи формування нашої Сонячної системи.9. Сонце – найближча зоря. Будова й еволюція всесвіту15. Походження та розвиток всесвіту.16. Люда у Всесвіті. Всього 8 уроків із 17
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва теми програми№ та назва уроку. Примітки. Динаміка. Механічна взаємодія тіл4. Третій закон Ньютона12. Імпульс тіла13. Закон збререженняімпульсу18. Кінетична енергія19. Потенціальна енергія. Коливальний рух. Коливальний рух. Гармонічні коливання. Вимушені коливання. Математичний маятник. П/Р:”Визначення прискорення вільного падіння за допомогою маятника”Л/Р: “Виготовлення маятника, визначення періоду його коливання”Використовуються кульки та штатив. Всього 12 уроків