Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати​

Про матеріал
Ти дізнаєшся як відкрити графічний редактор у середовищі Скретч ;​ якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч​ що таке фрагмент малюнка та які дії можна з ним виконувати ;​
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати​2 клас. Вчитель: Коваленко Ю. В. СШ №277

Номер слайду 2

Ти дізнаєшся:як відкрити графічний редактор у середовищі Скретч ;​якими інструментами малюють виконавців у середовищі Скретч​що таке фрагмент малюнка та які дії можна з ним виконувати ;​

Номер слайду 3

Під час роботи за комп’ютером дотримуйся правил техніки безпеки

Номер слайду 4

Зображення виконавця в середовищі Скретч можна редагувати. Для цього в середовищі вбудовано графічний редактор.

Номер слайду 5

Щоб перейти до графічного редактора Скретч, потрібно у вікні середовища над групами команд натиснути Образи.

Номер слайду 6

Вікно графічного редактора. КолірІнструментималювання. Робоча область

Номер слайду 7

У графічному редакторі Скретч є інструменти, які відрізняються від тих з якими ми вже працювали. Наприклад, інструмент Заповнення має такі властивості:

Номер слайду 8

Щоб почати працювати з інструментами потрібно натиснути на кнопку У растрове

Номер слайду 9

Щоб отримати різне зафарбовування фону чи контуру малюнка у списку Заповнити обирають колір, наприклад зелений, та деякий спосіб заповнення. Отримаємо:

Номер слайду 10

Інструментом, якого немає в редакторі Тукс Пейнт, є Обрати. Обрати

Номер слайду 11

Якщо затиснути ліву кнопку миші та провести над малюнком лівою кнопкою миші уявну лінію, яку позначено червоним кольором, то виділений малюнок буде взято у прямокутник. Така частина малюнка має назву фрагмент малюнка. Фрагмент малюнка

Номер слайду 12

Над фрагментом у прямокутнику мишею можна виконувати дії. Фрагмент повернувся. Фрагмент зменшився. Фрагмент збільшився

Номер слайду 13

Фрагмент перемістився. Фрагмент розтягнувся. Продовження дії над фрагментом

Номер слайду 14

Сторінка129 Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 15

Завдання. Виконавець-Фея. Створи власного виконавця алгоритму в середовищі Скретч. Наприклад виконавця – фею.1. Відкрий середовище Скретч2. Зміни вигляд виконавця, наприклад на У бібліотеці спрайтів ти його знайдеш у категорії Фантазії3. Перейди до графічного редактора Скретч4. Вибери синій колір5. Вибери інструмент Лінія6. Домалюй пензлик у руці Феї

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка для очей

pptx
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
2155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку