1 клас.
Тема: «Вивчення одиниці вартості-гривня»
Організаційний момент:
Доброго ранку діти,я дуже рада всіх вас вітати. Я гадаю,ви всі готові до занять. Давайте почнемо учбовий день з нашого віршика.
Люблю я свій розум,
Увагу та пам'ять.
Працює мій мозок.
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Учителя слово
Здійсню практично.
Майже кожного дня,ви та ваші батьки ходите до магазину.
- Скажіть мені будь ласка,а що саме вам потрібно аби розплатитися за покупки?(гроші)
- Так,правильно. Тому сьогодні ми з вами познайомимося з одиницею вартості,яка називається-гривня.
- Зараз ми з вами розглянемо,як виглядають наші купюри:
- Скажіть мені будь ласка,купюри яким номіналом,ви бачите на малюнку?(10,20,5,50)
- Так,правильно. А тепер розглянемо,як же ми позначаемо гривні на письмі та виконаємо декілька прикладів:
Грн - ось так ми позначаємо нашу одиницю вартості на письмі.
15грн+20грн=35грн
55грн+10грн=65грн
55грн-20грн+10грн=45грн
60грн+50грн-15грн=95грн
-Давайте розв’яжемо задачу:
Мама надіслала свого сина до магазину і дала йому 100 грн. В списку потрібних продуктів були:хліб,молоко та ковбаса. Прийшовши до магазину,хлопець побачив,шо ковбаса коштує 60 грн, а молоко в 2 рази меньше. На решту грошей,хлопчик купив хліб. Скільки коштував хліб?
1)60:2=30грн-коштує молоко.
2)60+30=90грн-коштують молоко та ковбаса разом.
3)100-90=10грн-коштує хліб.
Відповідь:10грн.
-Скажіть мень будь ласка,за допомогою яких круглих чисел,можна скласти 100?
50+50
20+80
10+90
60+40
70+30