Фрагмент уроку читання 1 клас. Оповідання В.Сухомлинського " Яке щастя?". Метод " 6 капелюхів".

Про матеріал
Фрагмент уроку читання з використанням методики " 6 капелюхів". Метод дозволяє сформувати різні думки, розвиває уважність.
Перегляд файлу

Фрагмент уроку читання
(1клас)

Тема:  Опрацювання оповідання В. Сухомлинського « Яке щастя?»
 

Мета: вдосконалювати навички читання; вчити учнів критично мислити; розвивати уяву, фантазію; виховувати інтерес до читання, бажання вчитись граючись.

Метод « 6 капелюшків»

Вчитель: Сьогодні, діти, ми опрацюємо оповідання В.Сухомлинського « Яке щастя?»( коротко ознайомлення з автором.)

  1. Вправа « Передбачення». Зелений капелюх.
    - Як ви вважаєте, про що йтиме мова в оповіданні?(Відповіді учнів)
  2. Слухання та розуміння.
    Читання тексту вчителем.
  3. Аналіз змісту. Білий капелюх.
    -Про що цей твір?
    -Яке буває щастя?
    -Чи справдились ваші очікування?
  4. Читання для себе.
  5. Вибіркове читання. Чорний капелюх
    Які рядки у творі виражають  нещастя?
    Жовтий капелюх
    Які рядки виражають щастя?
  6. Емоції. Червоний капелюх.
    - Назвіть які емоції викликають:
    мамина посмішка;
    пташиний спів;
    плач дитини і т.д.
  7. Читання для друга, вголос.
  8. Експерти. Синій капелюх.
    -Поміркуй, до чого закликає автор?
    Зображення, що містить картинки

Автоматично згенерований опис- інформація, передбачення;

Урок роботи з дитячою книгою з використанням стратегії «Шість капелюхів  мислення»-аналіз твору;
Зображення, що містить картинки

Автоматично згенерований опис-позитив;

       Зображення, що містить одежа, капелюх, головний убір

Автоматично згенерований опис- негатив;
     Зображення, що містить картинки

Автоматично згенерований опис- емоції, які викликає;
    Зображення, що містить картинки

Автоматично згенерований опис- думка експерта.


 

docx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку