Фрагмент уроку читання
(1клас)
Тема: Опрацювання оповідання В. Сухомлинського « Яке щастя?»
Мета: вдосконалювати навички читання; вчити учнів критично мислити; розвивати уяву, фантазію; виховувати інтерес до читання, бажання вчитись граючись.
Метод « 6 капелюшків»
Вчитель: Сьогодні, діти, ми опрацюємо оповідання В.Сухомлинського « Яке щастя?»( коротко ознайомлення з автором.)
-
Вправа « Передбачення». Зелений капелюх.
- Як ви вважаєте, про що йтиме мова в оповіданні?(Відповіді учнів)
-
Слухання та розуміння.
Читання тексту вчителем.
-
Аналіз змісту. Білий капелюх.
-Про що цей твір?
-Яке буває щастя?
-Чи справдились ваші очікування?
-
Читання для себе.
-
Вибіркове читання. Чорний капелюх
Які рядки у творі виражають нещастя?
Жовтий капелюх
Які рядки виражають щастя?
-
Емоції. Червоний капелюх.
- Назвіть які емоції викликають:
мамина посмішка;
пташиний спів;
плач дитини і т.д.
-
Читання для друга, вголос.
-
Експерти. Синій капелюх.
-Поміркуй, до чого закликає автор?
- інформація, передбачення;
-аналіз твору;
-позитив;
- негатив;
- емоції, які викликає;
- думка експерта.