Фрагмент уроку перевернутого навчання. Індикатори.

Про матеріал
Фрагмент "Перевернутого уроку» хімії у 7 класі Тема: «Індикатори. Середовище розчинів». flipped classroom) — принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання практичної частини роботи — виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації вчителя тощо
Перегляд файлу

Фрагмент "Перевернутого уроку» хімії у 7 класі

Тема: «Індикатори. Середовище розчинів»

 

Частина 1. Робота вдома:

Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/5Oci33o-Adc на каналі, скласти схему конспект уроку.

Для всіх опрацювати питання: Що таке індикатори, види індикаторів, їх характеристики, зміна їх забарвлення за наявності кислот і основ у воді.

Індикатори на службі людини. Як правильно використовувати хімічні речовини з різним середовищем  в повсякденному житті, щоб не завдати шкоди своєму здоров’ю?

 

Частина 2. Робота в класі:

 

1 група. Проведення дослідів щодо визначення сильних кислот і основ за допомогою основних видів індикаторів: метилоранж, фенолфталеїн, лакмус, індикаторний папір.

 

2 група. Проведення дослідів щодо визначення слабких кислот і основ за допомогою основних видів індикаторів: метилоранж, фенолфталеїн, лакмус, індикаторний папір.

 

3 група. Проведення дослідів щодо визначення рН розчинів за допомогою універсального кислотно-основного індикатора (суміші кислотно-основних індикаторів), який змінює своє забарвлення у межах 1-14 одиниць рН.

 

Після закінчення роботи заслуховуються звіти груп.

Після звіту групам задаються запитання за потреби (для  доповнення, виправлення або  уточнення).

 

Надаються висновки на проблемні питання:

  • щодо потреби користування індикаторами;
  • щодо доцільності використання того чи іншого індикатора відповідно до обраного середовища;
  • щодо доцільності використання індикаторів у харчуванні та побуті людини;
  • щодо правильного використання хімічних речовин з різним середовищем у повсякденному житті, щоб не завдати шкоди своєму здоров’ю.

 

Підсумок уроку:

«Рефлексивний екран». Учні по колу висловлюються одним реченням:

  • Сьогодні я дізнався… 
  • Було цікаво…
  • Я виконував завдання… 
  • Було складно…
  • Тепер я зможу… 
  • Я зрозумів…
  • У мене вийшло… 
  • Я відчув, що…
  • Мене здивувало… 
  • Я навчився…
  • Я зміг…
  • Я спробую… 
  • Мені захотілося…
  • Урок дав мені для життя…

д/з: Виготовлення розчинів-індикаторів з рослинної сировини: малина, вишня, калина, синя капуста, синя цибуля, буряк тощо

 

docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку