Фрагмент уроку Тема: "Ознайомлення з таблицею множення числа 2"

Про матеріал
Фрагмент уроку для 2 класу з теми: "Ознайомлення з таблицею множення числа 2" Мета: ознайомити з таблицею множення числа 2. Розв’язувати приклади та задачі з дією множення. Розвивати уважність у дітей, виховувати акуратність, та наполегливість. стимулювати інтерес до вивчення математики. Використана література: підручник з математики 2 клас С. Логачевська
Перегляд файлу

Фрагмент уроку

Тема: "Ознайомлення з таблицею множення числа 2"

Мета: ознайомити з таблицею множення числа 2. Розв’язувати приклади та задачі з дією множення. Розвивати уважність у дітей, виховувати акуратність, та наполегливість. стимулювати інтерес до вивчення математики.

Використана література: підручник з математики 2 клас С. Логачевська

Хід уроку

3. Повідомлення теми уроку.

-Сьогодні на уроці у нас з вами буде важливе знайомство з таблицею множення числа 2, тому будьте уважні, слухняні і активні на уроці.

Актуалізація опорних знань і способів дії.

-Але спочатку давайте перевіримо ваші знання здобуті на минулих уроках.

У мене до вас запитання, які компоненти дії множення ви знаєте ?

-Так правильно, перший множник, другий множник і добуток. Діти подивіться хто до нас завітав, це ж їжачок а в лапках у нього приклад 2*2=4, їжак зовсім не розуміє, де перший множник, де другий, а де добуток, давайте йому допоможемо, хто хоче сказати їжачку ?

-Як багато хто хоче допомогти, давайте тоді усі разом.

Завдання №1

-А зараз розгортайте підручники на сторінці 72, і там ми бачимо завдання №7.

Ознайомлення з таблицею множення числа .

- Подивіться в підручник на сторінку 73, бачите таблицю множення на 2, давайте прочитаємо її ланцюжком, я почну а Дмитро продовжить.

- Іноді обчислювати суму однакових доданків незручно. Тому було створено таблицю множення.

- Назвіть результати таблиці множення на 2. Що ви помітили? (Кожен наступний результат більше попереднього на 2.)

- Запам’ятайте добутки, отримані при множенні числа два. Увага на дошку

(2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18), давайте їх запише у зошит. Подивіться уважно в підручник на завдання №3, перевірте, чи правильно ми записали ?

Завдання 2.

- Давайте зараз зробимо завдання №3 на сторінці 73. Вам потрібно доповнити ряд добутків, отриманих при множенні числа 2.

-Так, правильно! Молодці! Наступне наше завдання знаходиться на сторінці 74, що нам потрібно зробити щоб знайти, це завдання ? (перегорнути сторінку).

Завдання 3.

-Вам потрібно самостійно порівняти вирази, не обчислюючи, будьте уважні, та звертайте увагу на другий множник.

-Так, добре. Ви швидко впорались з цим завданням, а щоб бути впевненими, що ви все правильно зробили, обчислимо вирази. ( 2*5=10, 2*6=12. 12 більше 10 )

Фізкультхвилинка.

https://youtu.be/3sg5oJQmlBY

Первинне закріплення.

Завдання 4.

-В підручнику на сторінці 74 завдная №2 з 1 по 3 приклад робимо разом, хто хоче вийти до дошки ?

-Наступне наше завдання в підручнику під №6, що нам потрібно зробити, щоб його знайти ? (перегорнутисторінку)

-Ось і урок підходить кінця, давайте запишемо домашнє завдання. Підручник стр.74 №2 до роботи завдання, стр.75 №4.

Підсумок.

Розкажіть про свою роботу на уроці за допомогою цієї схеми, увагу на екран телевізора.

-Дякую вам за урок! До побачення.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 листопада 2023
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку