Тема: "Ознайомлення з таблицею множення числа 2"
Мета: ознайомити з таблицею множення числа 2. Розв’язувати приклади та задачі з дією множення. Розвивати уважність у дітей, виховувати акуратність, та наполегливість. стимулювати інтерес до вивчення математики.
Використана література: підручник з математики 2 клас С. Логачевська
3. Повідомлення теми уроку.
-Сьогодні на уроці у нас з вами буде важливе знайомство з таблицею множення числа 2, тому будьте уважні, слухняні і активні на уроці.
Актуалізація опорних знань і способів дії.
-Але спочатку давайте перевіримо ваші знання здобуті на минулих уроках.
У мене до вас запитання, які компоненти дії множення ви знаєте ?
-Так правильно, перший множник, другий множник і добуток. Діти подивіться хто до нас завітав, це ж їжачок а в лапках у нього приклад 2*2=4, їжак зовсім не розуміє, де перший множник, де другий, а де добуток, давайте йому допоможемо, хто хоче сказати їжачку ?
-Як багато хто хоче допомогти, давайте тоді усі разом.
Завдання №1
-А зараз розгортайте підручники на сторінці 72, і там ми бачимо завдання №7.
Ознайомлення з таблицею множення числа .
- Подивіться в підручник на сторінку 73, бачите таблицю множення на 2, давайте прочитаємо її ланцюжком, я почну а Дмитро продовжить.
- Іноді обчислювати суму однакових доданків незручно. Тому було створено таблицю множення.
- Назвіть результати таблиці множення на 2. Що ви помітили? (Кожен наступний результат більше попереднього на 2.)
- Запам’ятайте добутки, отримані при множенні числа два. Увага на дошку
(2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18), давайте їх запише у зошит. Подивіться уважно в підручник на завдання №3, перевірте, чи правильно ми записали ?
Завдання 2.
- Давайте зараз зробимо завдання №3 на сторінці 73. Вам потрібно доповнити ряд добутків, отриманих при множенні числа 2.
-Так, правильно! Молодці! Наступне наше завдання знаходиться на сторінці 74, що нам потрібно зробити щоб знайти, це завдання ? (перегорнути сторінку).
Завдання 3.
-Вам потрібно самостійно порівняти вирази, не обчислюючи, будьте уважні, та звертайте увагу на другий множник.
-Так, добре. Ви швидко впорались з цим завданням, а щоб бути впевненими, що ви все правильно зробили, обчислимо вирази. ( 2*5=10, 2*6=12. 12 більше 10 )
Фізкультхвилинка.
Первинне закріплення.
Завдання 4.
-В підручнику на сторінці 74 завдная №2 з 1 по 3 приклад робимо разом, хто хоче вийти до дошки ?
-Наступне наше завдання в підручнику під №6, що нам потрібно зробити, щоб його знайти ? (перегорнутисторінку)
-Ось і урок підходить кінця, давайте запишемо домашнє завдання. Підручник стр.74 №2 до роботи завдання, стр.75 №4.
Підсумок.
Розкажіть про свою роботу на уроці за допомогою цієї схеми, увагу на екран телевізора.
-Дякую вам за урок! До побачення.