Фрагменти уроку засвоєнання лексики по темі «Спорт» на уроці англійської мови в 6 класі із застосуванням прийомів розвитку критичного мислення

Про матеріал
Дана робота може бути використана під час вивчення лексики по темі «Спорт» на уроці англійської мови в 6 класі за підручником О.Карпюк. В роботі описано фрагмет уроку із застосуванням прийомів розвитку критичного мислення. Подано варіанти для всіх трьох стадій використання технології розвитку критичного мислення. Цей крок допоможе активізувати раніше вивчену лексику та закласти фундамент для нового матеріалу.
Перегляд файлу

Застосування прийомів розвитку критичного мислення під час вивчення лексики по темі «Спорт» на уроці англійської мови в 6 класі за підручником О.Карпюк (фрагмент уроку)

 

 В першій частині уроку на стадії виклику можна використати такі прийоми, як: мозковий штурм”, асоціативний ряд,  акронім,  загадки. Цей крок допоможе активізувати раніше вивчену лексику та закласти фундамент для нового матеріалу.

Наприклад:

-«мозковий штурм»

T: -The most important item of the lesson is learning new words about “Sport”. Remember

as more words as you can of the topic “Sport”. Form 3 groups and in a minute will see the winner.

   (групам пропонується згадати якомога більше лексичних одиниць по даній темі, через 1 хвилину представник кожної групи зачитує свій варіант)

 

         Діти мають згадати приблизно такий набір слів, які вивчались в попередніх класах:

jump, run, game, football, volleyball, basketball, hockey, swimming, ride a bike, PT, skate, ski

 

- асоціативний ряд

 

T: - Now, I want the 1st group to write verbs, the 2nd – nouns and the 3rd – adjectives, which correspond to the topic “Sport”.

   (на даному етапі виникає трудність з прикметниками)

 

Приблизний результат роботи:

 

1-jump, run, play, skate, ski

2- swimming, PT, game, hockey, stadium

3- fast, dangerous, summer, team

 

- акронім

 

T: - That’s all right. Now I write one of the words on the blackboard and your task is to find in your books those, which start with a specific letter:

 

                                              Doing sports

                                              Athletics

                                              Net

                                              Goal

                                              Event

                                              Roll

                                              Oar

                                              Unique

                                              Soccer

 

         (діти знаходять слова в підручнику серед нових на сторінках 66-71)

 

T: - Well done. Now lets read and guess the meaning of the words. The pictures in your books will help you.

        (фонетичне опрацювання лексики)

 

-загадки

 

T: - Now I want you to guess some riddles.

 

  1. The only player of eleven

            Can touch the ball with both hands. (a goalkeeper)

    

  1. In a hockey it lasts 60,

In a football-up to 90.    (a match)

 

  1. You play hockey with a stick,

But a ball in football …  (kick)

 

  1. If you’ve done it - you’re happy,

If you haven’t – you’re sad.         (to win a game, to lose a match)

 

 

 

 

      На стадії осмислення можна використати прийоми: «дерево передбачень», «кола Вена»

 

- «дерево передбачень»:

 

T: - You have two short texts about sport games in your books. (ex.1, p.67) Two groups have to read them and choose 6-8 key-words, write them on the blackboard and offer the opponents to restore the text.

( діти читають тексти по групах-Volleyball та  Football, виписують на дошці ключові слова, потім намагаються відтворити тексти один одного)

Приклад:

Volleyball”

Football

Inside, outside, two, six, a ball, a net, hand, can’t catch

Outdoor, two, eleven, a ball, kick, roll, most goals

 

Слова можна записати на гілках дерева по різні боки для більшої наочності.

- «кола Вена»:

 

T: - Dear children, let’s see what is common between two different games? ( побудова кіл Венна)Картинки по запросу "рисунок кругов венна"                                                                                       (спираючись на кола Венна, діти складають речення)

 P1: -Both games have a net, special for each game.

   P2: - Both games need a ball.

  P3: - Both games can be played

 

T:-Name one more game which has the same features.

 

(a basketball)

 

                                                       Картинки по запросу "рисунок кругов венна"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           На стадії рефлексії доцільними будуть fishbone”, “cinquain”, “diamond”.

 

  • “fishbone”:

   T: - Let’s sum up and make a “fishbone”. The main question is: Why do people do sports?

 

 

 

 

 

(діти роблять висновок, спираючись на схему фішбоуна):

P1: - Sport makes us healthy, disciplines, trains our muscles.

P2: - So we needn’t see a doctor very often. We are organized and finally, we have beautiful bodies.

P3: - As a result, people live a healthy life. That is why we must do sports.

 

  • “cinquain”:

   T: - Let’s try to make a cinquain about sport.

Приклад:                

 

 

 

 

(діти роблять висновок, спираючись на схему синквейна):

P1: - Sport can be indoor and outdoor. We can play sports, do sports, go in for sports. Sport is useful. It is a physical activity.

 

  • “diamond”:

   T: - Now try to make a “diamond” using two opposites: exercises-inaction.

Приклад:                

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(діти роблять висновок, спираючись на схему даймонда):

P1: Exercises are physical and regular. Then they make us healthy, develop our bodies and train our muscles. So they are healthy. But inaction makes us week. It spoils, destroys and crashes us. It is passive and

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку