Презентація може стати доповненням до пояснення теми "Генетичний зв’язок між основними класами неорганічних сполук". На основі цієї презентації на моєму каналі YouTube створене відео.
Генетичний зв’язок між основними класами неорганічних сполук
Номер слайду 2
Пригадайте. Класифікація неорганічних сполук
Номер слайду 3
Класифікація оксидів Метали утворюють різні оксиди: Оксиди складу Mе2 О; Ме. О –- основні оксиди. Оксиди складу Ме2 О3; Ме. О2 – амфотерні оксиди. Ме2 О5; Ме. О3, Ме2 О7 – кислотні оксиди Неметали утворюють кислотні оксидиrrrrr
Номер слайду 4
Класифікація основ
Номер слайду 5
Класифікація кислот
Номер слайду 6
Класифікація солей
Номер слайду 7
Сьогодні на уроці ми повинні остаточно розібратися з такою проблемою: який зв’язок існує між класами неорганічних сполук ?ІІ. Вивчення нової теми.
Номер слайду 8
Постановка проблеми: Розгляньте схему і скажіть, як ви зрозуміли поняття генетичний зв’язок
Номер слайду 9
Генетичний зв’язок – зв’язок між класами неорганічних сполук, оснований на добуванні речовин одного класу з речовин іншого класу. Це взаємозв’язки між речовинами, які ґрунтуються на їх походженні і хімічних властивостях. У перекладі з грецької генетичний означає – такий, що стосується походження, вивчає розвиток чого-небудь (міжпредметні зв’язки з біологією )
Номер слайду 10
Генетичний зв’язок неорганічних сполук. СІЛЬОксигеновмісна кислотаоснова. Амфотерний гідроксид. Амфотерний оксид. Основний оксид. Кислотний оксид. Стрілки на схемах генетичних зв’язків вказують на відповідність сполук одна одній і на можливість їх взаємоперетворень
Номер слайду 11
Давайте спробуємо виразити генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук, прослідкувавши генетичний ряд МЕТАЛУ та НЕМЕТАЛУ Метал Основний оксид. Основа. Сіль. Неметал Кислотний оксид Кислота Підібрати відповідний метал та неметал і записати рівняння реакціїІІІ. Узагальнення й систематизація знань. Творче завдання
Номер слайду 12
Ca Ca. O Ca(OH)2 C CO2 H2 CO3 Ca(OH)2 +H2 CO3Ca. CO3 + 2 H2 O
Номер слайду 13
Спрогнозуйте, з якими серед поданих речовин НСІ, Са(ОН)2, Fe. O, СO2, H2 SO4, може реагувати натрій гідроксид? Напишіть рівняння можливих реакцій.«Метод – прес»
Номер слайду 14
Сформулюємо висновки: Узагальнили знання про основні класи неорганічних сполук;Повторили властивості основних класів неорганічних сполук;Розглянули взаємоперетворення одних класів речовин на інші;Навчились встановлювати генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук.
Використані джерела1. П. П. Попель Хімія: підручник для 8 класу загальноосвітнього навчального закладу. – К.: Академія, 2008. – 231 c.2. Т. М. Гранкіна Хімія. Плани- конспекти уроків. 8кл. – Х.: «Ранок» 2003р.- 271с.3. http://pedsovet.su/load/171