Генетичний зв’язок між основними класами неорганічних сполук

Про матеріал
Презентація може стати доповненням до пояснення теми "Генетичний зв’язок між основними класами неорганічних сполук". На основі цієї презентації на моєму каналі YouTube створене відео.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Генетичний зв’язок між основними класами неорганічних сполук

Номер слайду 2

Пригадайте. Класифікація неорганічних сполук

Номер слайду 3

Класифікація оксидів Метали утворюють різні оксиди: Оксиди складу Mе2 О; Ме. О –- основні оксиди. Оксиди складу Ме2 О3; Ме. О2 – амфотерні оксиди. Ме2 О5; Ме. О3, Ме2 О7 – кислотні оксиди Неметали утворюють кислотні оксидиrrrrr

Номер слайду 4

Класифікація основ

Номер слайду 5

Класифікація кислот

Номер слайду 6

Класифікація солей

Номер слайду 7

Сьогодні на уроці ми повинні остаточно розібратися з такою проблемою: який зв’язок існує між класами неорганічних сполук ?ІІ. Вивчення нової теми.

Номер слайду 8

Постановка проблеми: Розгляньте схему і скажіть, як ви зрозуміли поняття генетичний зв’язок

Номер слайду 9

Генетичний зв’язок – зв’язок між класами неорганічних сполук, оснований на добуванні речовин одного класу з речовин іншого класу. Це взаємозв’язки між речовинами, які ґрунтуються на їх походженні і хімічних властивостях. У перекладі з грецької генетичний означає – такий, що стосується походження, вивчає розвиток чого-небудь (міжпредметні зв’язки з біологією )

Номер слайду 10

Генетичний зв’язок неорганічних сполук. СІЛЬОксигеновмісна кислотаоснова. Амфотерний гідроксид. Амфотерний оксид. Основний оксид. Кислотний оксид. Стрілки на схемах генетичних зв’язків вказують на відповідність сполук одна одній і на можливість їх взаємоперетворень

Номер слайду 11

Давайте спробуємо виразити генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук, прослідкувавши генетичний ряд МЕТАЛУ та НЕМЕТАЛУ Метал Основний оксид. Основа. Сіль. Неметал Кислотний оксид Кислота Підібрати відповідний метал та неметал і записати рівняння реакціїІІІ. Узагальнення й систематизація знань. Творче завдання

Номер слайду 12

Ca  Ca. O  Ca(OH)2 C  CO2  H2 CO3 Ca(OH)2 +H2 CO3Ca. CO3 + 2 H2 O

Номер слайду 13

Спрогнозуйте, з якими серед поданих речовин НСІ, Са(ОН)2, Fe. O, СO2, H2 SO4, може реагувати натрій гідроксид? Напишіть рівняння можливих реакцій.«Метод – прес»

Номер слайду 14

Сформулюємо висновки: Узагальнили знання про основні класи неорганічних сполук;Повторили властивості основних класів неорганічних сполук;Розглянули взаємоперетворення одних класів речовин на інші;Навчились встановлювати генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук.

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Вивчити §42, виконати №2, №3, №5 а), с.231

Номер слайду 16

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ

Номер слайду 17

Використані джерела1. П. П. Попель Хімія: підручник для 8 класу загальноосвітнього навчального закладу. – К.: Академія, 2008. – 231 c.2. Т. М. Гранкіна Хімія. Плани- конспекти уроків. 8кл. – Х.: «Ранок» 2003р.- 271с.3. http://pedsovet.su/load/171

pptx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
2137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку