Географічна гра " Галопом по Європі".

Про матеріал
Заняття у формі вікторини, яке допоможе дітям систематизувати, узагальнити знання з соціально- економічної географії світу. Завдання є різного рівня складності, що дає змогу об'єктивно оцінити знання і вміння кожної дитини. Цікаве завдання з нанесенням певних об'єктів на карту, що допомагає дітям повторити географічну номенклатуру.
Перегляд файлу

Інтелектуальна гра «Галопом по Європі» для учнів 10-11 класів

 

Мета заходу:

  •                         розширити знання учнів про європейські та азіатські країни;
  •                         ознайомити учнів з головними символами країн;
  •                         виховувати в учнів почуття патріотизму;
  •                         розвивати критичне мислення;

Обладнання: політична  карта Європи, Азії,  картки завдання, картини видатних діячів та  архітектурних споруд країн.

 

Хід заходу

Виступ ведучих:

  •                   Ми раді вітати всіх присутніх на святковому заході, присвяченому святкуванню «Дня Європи». Країни Європи це наші найближчі сусіди, які пройшли тривалий і важкий шлях до незалежності та процвітання. Україна географічно є частиною Європи, але наше прагнення стати країною членом Європейського Союзу, знаходить підтримку в серцях наших громадян.

     Про «обличчя» країн  ми з вами і взнаємо  в конкурсній програмі

«Галопом по Європі».

Представлення команд

  • Учасниками нашої конкурсної програми є учні 10 класу – майбутні випускники. Саме їм вирішувати, як будувати нашу країну, який шлях їй обирати. А поки давайте візьмемо все найкраще з країн Європи та спроектуємо це на наше українське майбутнє. Отже рушаймо «Галопом по Європі»
  • Будь яка подорож починається з складання та вивчення карти маршруту, на якому визначають країни, міста, видатні туристичні  об’єкти.

Картографічний раунд « Дорожня карта» ( командам дається  порожня контурна карта і  країни  Європейського регіону, назви яких треба підписати на конт. карті)  

Іспанія, Італія, Польща,  Португалія, Румунія, Греція, Німеччина, Франція,  Словаччина, Ісландія, Великобританія .  

  • Відправляючись в подорож до країни треба мати хоча б мінімальну  кількість інформації про політичні та економічні особливості  країни.

( заповнити таблицю)

 

Хто швидше

«Вічне місто» ( Рим)

«Країна карнавалів»…Бразилія

 «Туманним Альбіоном» називають…( Великобританію)

«Країна вулканів та гейзерів» ….( Ісландія)

«Батьківщина Дракули» …( Румунія)

«Батьківщина Олімпійських ігор» …( Греція)

«Де народилася Русалонька, героїня відомої казки»…( Данія)

«Країна вальсу»… ( Австрія)

«Країна дамб та тюльпанів» …( Голландія – Нідерланди)

«Країна тисячі боліт» … ( Фінляндія)

«Барселона» це команда ?»» ….( Іспанії)

«Назва «Європейської» капусти ?»… (Брюссельська – Бельгія)

«Країна танго»… Аргентина

 

Географічний раунд

 

Країна

Столиця

Форма правління

Грошова одиниця

Великобританія

Лондон

Конституційна монархія

Фунт

стерлінгів

Франція

Париж

Президентсько-

парламентська

республіка

Євро

Італія

 

Рим

Парламентсько-

президентська

республіка

Євро

Іспанія

 

Мадрид

Конституційна монархія

Євро

 

Геральдичний  раунд

Встанови відповідність між країною та прапором

1  – Німеччина

2 – Великобританія

3 – Данія

4 – Італія

5 – Швеція

6 – Чехія

7 – Греція

8 – Франція

9 – Угорщина

10 – Польща

  •                   Країни ЄС дали світу величезну кількість відомих діячів: музикантів, художників, поетів, скульпторів та ін..

В наступному раунді ви повинні встановити відповідність між  людиною – родом її діяльності – країною.

 

Раунд « Видатні споруди»

Команди по-черзі повинні відгадати  предмети за підказками. Час – 1 хв., кожна правильна відповідь – 1 бал

 

  1. Це тепер спортивна гра, яку полюбляли індійські князі (шахи)
  2. Його викрали японці у китайців (чай)
  3. Без нього неможлива подорож (компас)
  4. ЇЇ привезли з Америки (картопля)

 

Раунд « Відомі люди»

 

 1.Встановить відповідність: культурний діяч  - країна                         

Шуберт -    композитор           Австрія

Чаплін  -       актор                    Великобританія

Ейфель -      архітектор          Франція 

Архімед   -   вчений                   Греція

 

2. Відгадати, кого зображено на фото.

Учасник команди повинен за 1 хв. відгадати кого зображено на фото за допомогою запитань на які команда відповідає лише «так – ні».

 

 

Раунд « Видатні споруди»

 

Встановити співвідношення споруда - країна

Стоунхендж    Великобританія

Колізей     Італія                                              

Біг – Бен     Великобританія

Ейфелева вежа    Франція

Акрополь     Греція                                                                                                            Брандергбурські ворота               Німеччина

 

Раунд «Я знаю де це знаходиться»

 

Нанести географічні об’єкти на контурну карту

 

1 команда                                 2 команда 

Річка Ніл                                 Мозамбіцька протока

Атлаські гори                          Драконові гори

Гвінейська затока                   Півострів Сомалі

Гібралтарська протока           Річка Конго

Озеро Танганьїка                    Суецький канал

 

Конкурс «Канікули»   (відгадай країну)

 

  •                   Текст читати уривками. Після кожного уривку учасники називають країну. (Весь текст стосується однієї країни — Японії).
  •                   За 1 уривок — 3 бали, 2-й — 2 бали, 3-й — 1 бал. Максимальна кількість — 5 балів.

I. (3 бали).

За розмірами території цю країну можна порівня­ти з найбільшими країнами Західної Європи і шта­тами США. Однак за своїм складом і конфігурацією вона різко відрізняється від них. Порівняно бідна на природні ресурси, але дуже багата на ... узбережжя. За загальною довжи­ною берегової лінії її можна порівняти з усією Аф­рикою.

II. (2 бали).

Жителі країни використовують ієрогліфічну пи­семність. Навчання в 9-річній обов'язковій школі дає знання 1200 ієрогліфів, а всього треба знати їх близько 2000. Поряд з цим в цій країні існує скла­дова азбука. В сучасних текстах корені більшості слів пишуться ієрогліфами, а граматичні закінчення і службові слова — складовою азбукою. Тексти чи­таються згори донизу і справа наліво.

III. (1 бал).

Місцеві жителі з давніх часів називають свою країну Ніппон (або Ніхон). Ця назва складається з двох ієрогліфічних знаків, перший з яких означає «сонце», а другий «основа». Звідси й походить прохідне найменування країни як «Країни ранково­го сонця». Червоне сонячне коло на прапорі і круг­ла хризантема на державному гербі також сим­волізують сонце, що сходить.

(Японія )

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
26 березня 2019
Переглядів
1089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку