Гра - вікторина «Географія світу»
Опис гри: Гра - вікторина «Знавці географії» для закріплення вивченого матеріалу
. Гра-вікторина проводиться на позакласних заняттях з географії чи предметного тижня.
Вікторина розраховано на учнів 6-8 класів.
Мета гри: повторення пройденого матеріалу в ігровій формі. Оцінити знання і уміння учнів в області географії. Розширення кругозору учнів і розвиток пізнавального інтересу до вивчення географії.
Вікторина для учнів 6-8 класів «Географія світу»
Форма проведення: гра - вікторина .
Гра складається з 8 раундів. Склад команди збірний: Склад команди визначається за жеребом (учні виймають картки з номером команди). На столах таблички з номерами команд.
Вчитель. Я рада вітати вас на географічній грі-вікторині «Геогафія світу». У сьогоднішній грі беруть участь три збірних команди.
На змаганні присутній журі у складі (……………………….)
Умови гри:
Для того щоб у грі брали участь усі гравці, завдання командам будуть даватися по класах, наприклад: «На питання відповідають члени команди 6 класу» і т.д. Якщо на дане запитання учень цього класу не дав відповідь або дав неправильну відповідь, а команда знає правильну відповідь, команда може відповісти, але за відповідь буде присуджено тільки половина призначених балів. Наприкінці гри підбиваються підсумки за набраними балами, оголошується і нагороджується найкраща команда знавців географії.
Прошу вибрати капітана команди. Капітани проведіть жеребкування і визначте номер своєї команди.
Почнемо ми нашу гру з географічної розминки:
1 завдання Географічна розминка:
Вчитель. Починає гру команда №1.
Представники команд по черзі (6,7,8 кл.)
підходять до карти і показують географічні об'єкти, які вони вивчили. Учні команди передають один одному указку і картку з назвою географічного об'єкта. На виконання завдання команді дається 1 хв..
За кожен правильний географічний об'єкт - 1 бал.
Географічні об'єкти команді №1:
1. Індійський океан, Австралія
2. р. Джомолунгма (Еверест), річка Конго
3. оз. Байкал, Кордильєри (гірська система)
4. Альпи (гірська система), о.Сахалин
Географічні об'єкти команді №2:
1. Тихий океан, Африка
2. річка Амазонка, Ельбрус р.
3. оз. Гурон, п-ів Ямал
4. влк. Ключевська сопка, Анди (гірська система)
Географічні об'єкти команді №3:
1. Атлантичний океан, Євразія
2. о. Мадагаскар, річка Міссісіпі
3. оз. Чад, Курильські острови
4. Тянь-Шань (гірська система), м.Дежнева
2 завдання Розумники і розумниці:
Вчитель. Я читаю питання, кожен член команди по черзі відповідає. За кожну правильну відповідь - 1 бал, якщо відповідає інший учасник команди -0,5 бала.
Запитання команді №1:
1. Найбільша планета сонячної системи (Юпітер)
2. Найповноводніша річка у світі (Амазонка)
Запитання команді №2:
1. Найбільший океан (Тихий)
2. Найдовша ріка в світі. (Ніл)
Запитання команді №3:
1. Найбільший острів (Гренландія)
2. Найвища гора в світі (Джомолунгма (Еверест)
3 завдання Географія на всі сто!
Вчитель. Відгадайте слова, які є географічними поняттями, назвами та іменами, в яких є числівник 100.
Якщо 1-ша команда не може відповісти, то відповідає 2-я команда і отримує додатковий бал.
Питання
Сторона світла (Схід.)
Початок річки (Витік.)
Головне місто країни (Столиця.)
Держава в Прибалтиці (Естонія.)
Ім'я мореплавця, який відкрив Америку (Христофор Колумб.)
4 завдання Конкурс картографів.
Вчитель. На картках нанесені контури географічних об'єктів, які
членам команди необхідно визначити і показати на карті. На виконання завдання дається три хвилини. За кожен правильний об'єкт - 1 бал.
5 завдання Юні топографи
Вчитель. Зобразити шлях туриста умовними знаками. На виконання цього завдання
2 хвилини. За кожен правильний знак - 1 бал:
Текст:
Турист вийшов з дому і пішов по грунтовій дорозі повз вітряного млина. Далі його шлях до табору йшов через луг. Він підійшов до змішаного лісу. Вузька стежка привела його на роздоріжжі, звідки направо йшла грунтова дорога, що веде до річки, наліво - польова дорога до болота, а прямо - стежка до джерела. Він пішов по грунтовій дорозі і підійшов до невеликої річки, яку перейшов по дерев'яному мосту. Від нього по грунтовій дорозі він підійшов до фруктового саду, пройшовши, його він вийшов до табору.
6 завдання Гонка за лідером
Вчитель. Команді за одну хвилину необхідно відповісти на 10 запитань, якщо відповіді не знаєте, що говорите - далі. За кожну правильну відповідь 1 бал
1 команда
1. Газоподібна вода... (пар)
2. Час доби після ночі... (ранок)
3. Вітер, який змінює свій напрям 2 рази в рік називається... (мусон)
4. Який материк омивається чотирма океанами? (Євразія).
5. Найвища точка Землі. (Еверест)
6. Прилад для вимірювання азимута? (компас).
7. Найменший материк. (Австралія)
8. На якому материку протікає річка Лімпопо (Африка)
9. Гори, що відокремлюють Європу від Азії (Уральські)
10. Сила, з якою повітря тисне на земну поверхню і всі знаходяться, на ній предмети... (атмосферний тиск)
2 команда
1. Кількість опадів вимірюється в... (мм)
2. Період обертання Землі навколо своєї осі...(добу)
3. Атмосфера - це...(повітряна оболонка Землі)
4. Вода у твердому вигляді ... (лід)
5. Рух повітря в горизонтальному напрямі - це ... (вітер)
6. Як називається збірка географічних карт? (атлас).
7. Найглибше озеро? (Байкал)
8. Хто здійснив першу навколосвітню подорож? (Магеллан).
9. Всі нерівності на поверхні Землі. (рельєф)
10. Пустеля Сахара розташована на материку ( Африка)
3 команда
1. Яка річка двічі перетинає екватор? (Конго)
2. Різниця між найвищою і найнижчою температурою повітря протягом доби називається... (добової амплітудою температур)
3. Іній, роса, ожеледь, паморозь - це... (атмосферні опади)
5. Найбільший острів? (Гренландія).
6. Вогнедишна гора. (Вулкан)
7. Хто відкрив Америку? (Колумб).
8. Самий жаркий материк (Африка)
9. Найвищий діючий вулкан в Росії (Ключова сопка)
10. Назвіть найдовшу паралель землі? (екватор)
Додаткове завдання хто швидше зєднає.
1 |
Ніл |
А) |
Південна Америка |
2 |
Міссісіпі |
Б) |
Австралія |
3 |
Хуанхе |
В) |
Північна Америка |
4 |
Муррей |
Г) |
Євразія |
5 |
Амазонка |
Д) |
Африка |
Слово надається журі:
Нагародження грамотами та призами.