Географічна вікторина

Про матеріал
В інровій формі закріпити та систематизувати здобуті знання учнів з географії; застосовувати знання в пошуках рішення проблемних ситуацій в умовах нових навчальних завдань, максимально використовуючи творчі особливості; розвивати географічне мислення, усне мовлення; виховувати почуття товариськості, дружби, вміння працювати в колективі, співчувати товаришеві.
Перегляд файлу

Мета: закріпити та систематизувати здобуті знання; застосовувати знання в пошуках рішення проблемних ситуацій в умовах нових навчальних завдань, максимально використовуючи творчі особливості; розвивати географічне мислення, усне мовлення; виховувати почуття товариськості, дружби, вміння працювати в колективі, співчувати товаришеві.

Обладнання: фізична карта світу, роздатковий матеріал, ілюстрації мандрівників

Форма проведення: географічна вікторина

 

Хід заходу

І. Організаційна частина

Об’єднати учнів у команди. Вибрати капітанів, підібрати назви для кожної команди.

ІІ. Основна частина

1. Представлення команд

2 .Розминка

Командам ставиться 5 запитань, на які вони відповідають у швидкому темпі без попередньої підготовки

  1. Найбільша гірська система.
  2. Яке море не має берегів?
  3. Найхолодніший материк на Землі.
  4. Що у перекладі з давньогрецької означає географія?
  5.  Що таке екватор?

 

  1. Найхолодніший материк.
  2. Найдовша річка
  3. Хто першим здійснив навколосвітню подорож?
  4. Що таке вісь Землі?
  5. Що таке рельєф?

 

  1. Найжаркіший материк на Землі
  2. Скільки літосферних плит існує?
  3. Що таке літосфера?
  4. Що таке паралелі?
  5. Що таке флюгер?

3. Конкурс капітанів

Назвати відомих вам мандрівників ( по черзі)

Журі називає результати за два конкурси

4. Конкурс «Відгадай»

- « кольорові річки»

- «кольорові моря»

- море, де немає життя

- моря, що носять імена дослідників

- імена в назвах річок, озер, морів

- океан, що обманює своєю назвою

5. Конкурс «Упізнай силует»

Потрібно за малюнком обрисів впізнати назву моря, острова,  озера (3 хв.)

Конкурс для болільників

Відгадати загадки:

А) Ледь тремтить на вітерку

Стрічка на просторі,

Вузький кінчик у струмку,

А широкий – в морі (Річка)

 

Б)  Не вода, не суша –

На човні не пропливеш і ногами не пройдеш (Болото)

 

В) Стоїть корито, повне води налите (Ставок)

 

Г) По морю йде, а до берегів дійде – зразу пропаде (Хвиля)

 

Д)  Біжать коні булані.

На них вуздечки порвані (Хмари)

 

Е) У небі вітер – пастух отари

Заганяє в тісні кошари.

Із овець тче нитки шовкові

На ліси, поля, на діброви (Дощ)

 

Є) Уночі спить на землі, а вранці тікає (Роса)

 

Ж) Росте коренем догори, а на сонці, мов жар горить (Бурулька)

 

З) Величезний шматок скла

Швидко щезнув від тепла (Крига)

 Журі оголошує результати після чотирьох конкурсів.

 

  1. Конкурс «Мій  коник»

Розповісти вірш або цікаву історію на природничу тематику

  1. Музичний конкурс

Пригадайте пісні, в яких звучать назви річок, озер, океанів…

Вболівальникам : назвати прикмети, за якими прогнозують зміну погоди

 

8.Конкурс «Хто – кого»

Кожна наступна географічна назва має починатися останньою літерою попередньої назви. Наприклад: Амур – Рейн – Ніл….

 

 9.Конкурс «Слово в словах»

 Зі слова ГВАДАЛКВАВІР  скласти слова, що стосуються географічних назв  (рік, град, лід…)

 

10.Картографічний конкурс

Назвати  та показати на карті географічні об’єкти (по черзі називаємо, не повторюючись)

 

ІІІ. Заключна частина

Підведення підсумків, нагородження переможців.

Журі оголошує результати гри

docx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Сценарії
Додано
29 серпня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку