Географічний квест для учнів 6х класів «Галопом по географії»
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з тем «Атмосфера», «Гідросфера»; вдосконалити навички роботи з атласами та контурними картами; розвивати логічне мислення, виховувати бережливе ставлення до природи, зацікавити учнів у вивченні географії.
Обладнання: атласи, контурні карти, презентація.
І етап «Привітання»
Представлення команд. Кожна команда обирає капітана, назву команди, презентує свої емблеми та гасло команди.
ІІ етап «Розминка»
Команди по черзі відповідають на запитання.
ІІІ етап «Розгадай ребус»
Завдання на швидкість, яка команда перша розгадає зашифроване слово, та і отримує додаткові бали.
IV етап «Дослідники»
Знайти на фізичній карті світу географічні об'єкти, які носять імена дослідників.
V етап «Географічний ланцюжок»
Впишіть географічні об’єкти, поняття, явища, прилади, у відповідну колонку у бланку: літосфера, атмосфера, гідросфера.
Поняття:
льодовик, озеро, плоскогір’я, флюгер, мармур, пісок, кратер, кругообіг води, болото, хмари, гейзер, цунамі, мусони, солоність, пасати, протока, барометр, Джомалунгма, роза вітрів, Гольфстрім, граніт, опадомір, річка , хмари, літосферна плита.
VI етап «Що зайве»
Визначте географічний об'єкт, який не підходить до цієї групи.
Жовте, Чорне, Біле, Ніл.
Байкал, Вікторія, Ялпуг, Чад.
Дніпро, Західний Буг,Дністер, Конго.
Аравійський, Кримський, Мадагаскар, Індостан.
VII етап «Най най най у світі»
Команди отримують у конвертах наступне завдання.
Дайте відповіді на запитання:
Найбільший океан……
Найбільше море………
Найменший океан…….
Найхолодніший океан…..
Найсолоніше море………
Найтепліший океан…….
Найбільший острів……..
Найвологіше місце на планеті……
Найбільший материк……….
Найжаркіший материк……..
VIІI етап «Конкурс капітанів»
Розгадайте кросворд.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Питання до кросворду:
По горизонталі
6. Ресурси океану, корисні копалини
8. Процес переміщення води на земній кулі
10. Найпотужніша тепла течія Атлантичного океану
12. Періодичні коливання рівня води океану
По вертикалі
11. Найбільший океан світу
ІХ етап «Без математики ніяк»
Кожна команда отримує задачу на визначення атмосферного тиску.
Визначте атмосферний тиск на висоті 200 м, якщо на поверхні землі атмосферний тиск – 720 мм.рт.ст.
Х етап Підведення підсумків.
Підрахунок балів та оголошення переможців!
Квест з географії
на тему : «Галопом по географії»
Назва конкурсів та бали |
Команда « » |
Команда « » |
(емблеми, девіз команди) – 5 балів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумок |
|
|
Список використаної літератури: