Геометрична біологія в червоних та чорних кольорах

Про матеріал
На цьому уроці учні узагальнили та повторили характерні особливості покритонасінних рослин; сприяли активному пізнанню навколишньої дійсності та розширили знання з геометрії про периметр і площу геометричних фігур, ознаки рівності трикутників, міру кутів многокутників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета уроку: повторити, привести в систему й розширити знання учнів з геометрії про периметр і площу геометричних фігур, ознаки рівності трикутників, міру кутів многокутників, узагальнити та повторити характерні особливості покритонасінних рослин; сприяти активному пізнанню навколишньої дійсності, осмисленню і знаходженню причинно-наслідкових зв'язків, формуванню уміння учнів порівнювати, узагальнювати, робити висновки, розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей.

Номер слайду 3

Епіграф: «Природа говорить мовою математики: букви цієї мови — круги, трикутники та інші геометричні фігури». Галілео Галілей

Номер слайду 4

Квітковий меч На довгому стеблі гладіолуса кожна квітка ховає два трикутники: один - видимий, а інший - прихований під ним. Gladius з латині означає меч.

Номер слайду 5

Вишукані трикутники Дивовижну за красою форму квітки лілії створюють прості трикутники.

Номер слайду 6

Знайдіть пари рівних трикутників A B E D C A C D B Q N M R P D E C K Q O P R K N L M C D F E 1 2 3 4 8 7 6 5 A C B E D

Номер слайду 7

Відповіді: І ознака рівності трикутника (за двома сторонами і кутом між ними): №1, №4, №5, №8; ІІ ознака рівності трикутників(за стороною і двома прилеглими кутами): №3, №6; ІІІ ознака рівнрсті трикутників (за трьома сторонами) №2, №7.

Номер слайду 8

? С ? В ? А Знайти третій кут трикутника за таблицею

Номер слайду 9

Червоний квадрат Чотири яскравих широких пелюстки, прагнучи торкнутися один одного, утворюють квадрат.

Номер слайду 10

Задача. Задача.  Витрати фарби на одношарове покриття становлять 160 г на 1 м2. Скільки потрібно банок фарби , щоб пофарбувати підлогу квадратної форми сторона якої дорівнює 6м, якщо вага однієї банки 2,8 кг?

Номер слайду 11

Розв”язання задачі. Нехай АВСD- даний квадрат. AB=BC=CD=AD=6см. S=AB*AB S=6*6 S=36 см.кв. 36*160=5760(г) =5760:1000=5,76(кг) 5,76:2,8=2,06(б) Відповідь: 2 банки.

Номер слайду 12

Квітка-зірка У квітки картоплі п'ять пелюсток, розташуванням яких нагадують п'ятикутну зірку.

Номер слайду 13

Задача.

Номер слайду 14

Одне із 7-ми чудес світу. “Єгипетські піраміди”

Номер слайду 15

ppt
Додано
31 жовтня 2020
Переглядів
664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку