Геометричні фігури і величини Тема: «Многокутники»

Про матеріал

Ввести поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Ознайомити учнів з різними видами трикутників. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні

(інтегрований урок математика + інформатика)

Перегляд файлу

Урок №50                                                            5 клас

Розділ:  Геометричні фігури і величини

Тема: «Многокутники»

(інтегрований урок математика + інформатика)

Мета: Ввести поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Ознайомити учнів з різними видами трикутників. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні.

Тип уроку: формування нових знань

Хід  уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Повторення (використовуємо  комп’ютер)

В текстовому редакторі WORD записані запитання на які діти повинні відповісти усно.

  1. Що таке відрізок?
  2. Що таке ламана?
  3. Як вимірюють довжину відрізка?
  4. Як вимірюють довжину ламаної?
  5. Чи є поруч з вами предмет, який має форму «чотирикутника». Назвіть чи покажіть його.
  6. Скільки сторін має чотирикутник?
  7. Зігніть клаптик наперу, щоб утворився трикутник.
  8. Скільки сторін має трикутник?
  9. Яка різниця між ламаною і відрізком?
  1. Мотивація

 Шановні учні! Знаю що ви мрієте стати висококваліфікованими спеціалістами, добре володіти і управляти сучасною технікою. У цьому Вам допоможе математика. Математичні знання потрібні для засвоєння курсів фізики, хімії, інформатики, загально технічних і загальних дисциплін, креслення. Тема «Многокутники»  важлива в житті і трудовій діяльності людини.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  2. Викладення нового матеріалу. (використання комп’ютера)

 За допомогою графічного редактора Paint.

Я малюю п’ятикутник, шестикутник, трикутник, чотирикутник.

 

 

 

Запитання до учнів класу: Які знайомі вам фігури?

Чим вони відрізняються?

Діти роблять висновки, що фігури відрізняються кількістю сторін.

Означення многокутника.

Означення вершини многокутника, та його сторін.

Робимо висновки: що від кількості його сторін многокутник має назву – n - кутник і має n – сторін, n - вершин.

Означення периметра n – кутника.

Особливу роль в математиці відіграють трикутники

Означення рівнобедреного трикутника

      В       бічні сторони

 

                                       А             С

                                                     Основа

Означення рівностороннього трикутника

Означення різностороннього трикутника

Означення рівності фігур

  1. Виконання вправ (Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика: підручник для 5-го класу – К.: Зодіак-ЕКО,2005)

§ 16; № 751, 752, 756, 758, 760-763, 784.

  1. Самостійна робота (творча)

Учням пропонується в графічному редакторі намалювати восьмикутник та десятикутник.

8.Підсумок уроку

9 Домашнє завдання: : § 16; № 757, 759, 764.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
1088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку