Ввести поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Ознайомити учнів з різними видами трикутників. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні
(інтегрований урок математика + інформатика)
Урок №50 5 клас
Розділ: Геометричні фігури і величини
Тема: «Многокутники»
(інтегрований урок математика + інформатика)
Мета: Ввести поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Ознайомити учнів з різними видами трикутників. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні.
Тип уроку: формування нових знань
Хід уроку
В текстовому редакторі WORD записані запитання на які діти повинні відповісти усно.
Шановні учні! Знаю що ви мрієте стати висококваліфікованими спеціалістами, добре володіти і управляти сучасною технікою. У цьому Вам допоможе математика. Математичні знання потрібні для засвоєння курсів фізики, хімії, інформатики, загально технічних і загальних дисциплін, креслення. Тема «Многокутники» важлива в житті і трудовій діяльності людини.
За допомогою графічного редактора Paint.
Я малюю п’ятикутник, шестикутник, трикутник, чотирикутник.
Запитання до учнів класу: Які знайомі вам фігури?
Чим вони відрізняються?
Діти роблять висновки, що фігури відрізняються кількістю сторін.
Означення многокутника.
Означення вершини многокутника, та його сторін.
Робимо висновки: що від кількості його сторін многокутник має назву – n - кутник і має n – сторін, n - вершин.
Означення периметра n – кутника.
Особливу роль в математиці відіграють трикутники
Означення рівнобедреного трикутника
В бічні сторони
А С
Основа
Означення рівностороннього трикутника
Означення різностороннього трикутника
Означення рівності фігур
§ 16; № 751, 752, 756, 758, 760-763, 784.
Учням пропонується в графічному редакторі намалювати восьмикутник та десятикутник.
8.Підсумок уроку
9 Домашнє завдання: : § 16; № 757, 759, 764.