Go into STEAM! ( генерація ідей #goSTEMити)

Про матеріал
Пропоную провести час з користю: цікаво, творчо та креативно. Якщо вирішили робити квест, зверніть увагу на ідею #DaVinci's footsteps (квест “Слідами Да Вінчі”) . Щоб залучити учнів, адаптувати та зацікавити, потрібно орієнтуватися. Саме тому пропоную такий вид діяльності як “Генерація ідей” Та кілька бонусних #ідеяSTEM_тиждень_spring2020
Перегляд файлу

#ідеяSTEM_тиждень_spring2020

(вчитель математики та інформатики  Раківського ЗПЗСО Лукичова Н.С.)

 

Назва: Go into STEAM! ( генерація ідей #goSTEMити)

Вікова категорія: Учні/вихованці старших класів (9-11 клас)

Методична порада: Пропоную провести час з користю: цікаво, творчо та креативно. Якщо вирішили робити квест, зверніть увагу на ідею #DaVinci's footsteps(квест “Слідами Да Вінчі”) https://www.facebook.com/groups/,наповнюйте контент та готуйте  завдання, які можна буде виконати в домашніх умовах, перетворити кухню на лабораторію та ін. Щоб залучити учнів, адаптувати та зацікавити, потрібно орієнтуватися. Саме тому пропоную такий вид діяльності як “Генерація ідей”

Можна виконати варіант 1 як перший крок та продовжити варіант 2, або якщо немає можливості, то просто варіант 1. Зміст:

 

Варіант 1: З за допомогою додатку (спільний доступ)  jamboard . Створити віртуальну дошку, запропонувати висловити думки:  які бажання у дітей? ідеї?  Враховуйте при плануванні можливості.  Зробіть заклик у соцмережах (реалізувала на сторінці закладу, Google Classroom та у групі facebook закладу) “Давайте створювати історію STEM-освіти у закладі разом!”  

 

 

Дітям до вподоби така діяльність. Ми неодноразово генерували ідеї “Карта бажань філіалу Дівчата STEM”, завдання та інше.

 

Варіант 2: Сесія у Cisco Webex (під час сесії можна обговорити, генерувати та провести опитування, запросити вчителів до участі як спікерів, у режимі демонстрації робочого місця, не лише вчителя, а й учнів...). Для мене Cisco Webex - кохання з першого погляду: безпечний, зручний, надійний та з безліччю необмежених можливостей для всіх пристроїв (мобільний додаток, розширення браузера), безкоштовний акаунт на 3 місяці. Провести сесію можна для учнів 

Без реєстрації!!! Надішліть (розмістіть інструкцію та код сесії) 

1.     Перейдіть на сторінку https://eiznu.webex.com/eiznu/k2/j.php?MTID=tfc2794ca61b0dd7b3e5b615b0f61d49f

2.     Введіть своє ім’я та електронну адресу (або реєстраційний ідентифікатор).

3.     Введіть пароль сеансу

4.     Клацніть “приєднатися”

Опрацьовувати можна дошку з першого варіанту.

 

Вимоги, обладнання: Google Jamboard, Cisco Webex (Можна провести сесію і у Zoom, але будьте уважні з безпекою)

 

Мета: зацікавити у вивченні STEM-предметів (особливо дівчат), виховувати вміння роботи в команді, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, охайність та фінансову грамотність. ІТ навички. 

Інструкції : Як приєднатись до трансляції:

З ПК: https://youtu.be/GTogbVAl7ho

На смартфоні: https://youtu.be/IqDLHEb82IE

 

Використані джерела: 

1) Cisco Webex для дистанційного навчання https://www.facebook.com/groups/151277626100111/

 

Якщо на столі змішані сіль та перець, як можна їх знову розділити? Потріть пластикову ложку (або краще кілька для наочності) об светр, або шерстяну тканину і тримайте її на відстані 2,5 см від суміші. І буде магія!

Частинки перцю прилипнуть до ложки.

(Справа в тому, що отриманий негативний заряд гарно притягне і сіль, і перець, але на більшій відстані швидше налипне перець, адже він має легші часточки).

        2.   «Жвава  змія»

Матеріал: тонкий папір, жерстяний круг (кришка), авто ручка, шерстяна тканина (можна светр ).

Виріжте з дуже тонкого паперу розмірів 10Х10 см спіраль у вигляді змії. Розмістіть паперову змію на жерстяній кришці, та відігніть голівку. Якщо ви піднесете до неї ручку, яку попередньо зарядите (за допомогою шерстяної тканини) то змія «оживе».

(Секрет в тому, що незаряджена змія притягується ручкою, падає на кришку, якій віддає заряд, та знову реагує на ручку. Так буде продовжуватись, допоки ручка не втратить свого заряду)

        3.   «Енергійні     воші»

Матеріал: алюмінієва фольга, вінілова пластинка, склянка, шерстяна тканина (можна светр)

Потріть стару пластинку з грамофону об светра, або шерстяну тканину, та поставте на склянку. Зробіть маленькі кульки з фольги, та жбурніть на пластинку. Кульки будуть поводити себе наче справжні «воші».

(Заряд на пластинці розподілений нерівномірно, що й викликає «перепади» у кульок. Адже від негативного заряду вони втрапляють до позитивного і навпаки, при зустрічі вони відштовхуються одна від одної)

        4.    «Повітряна кулька у пляшці?»

 Матеріал: пляшка, повітряна кулька.

Помістіть повітряну кульку у пляшку, ту частину, де отвір натягніть на горловину пляшки, та спробуйте надути. Ну як? Отримується?

(Справа в тому, що при збільшенні тиску у кульці збільшується опір повітря, що знаходиться у пляшці. Мускули вашої грудної клітки цього опору долати не зможуть). 5.      «Підвішена вода»

1.  Матеріал: вода, склянка, поштова картка.

Наповніть склянку водою, накрийте карткою та переверніть притримуючи картку рукою.

Вода не витече.

(Вага води у склянці стандартної висоти складає близько 10г на квадратний сантиметр поверхні картки. В той же час тиск повітря на картку внизу приблизно в 100 разів більше. Отже тиск настільки сильний, що ні повітря не потрапить у стакан, ні вода не виллється зі склянки)

2.  Матеріал: вода, склянка (або пляшка), поштова картка(або тенісна кулька).

Наповніть пляшку до країв водою та притисніть кулькою. При перевертанні вода не виллється!

        6.   «Не змочивши рук»

Матеріал: папірець, склянка,вода, тарілка, монета, сірники.

Покладіть до тарілки монету, та залийте водою. Як її дістати не змочивши рук, за допомогою склянки? Виливати воду не можна!

Покладіть запалений папірець до склянки та перевернувши, поставте у тарілку. Вода «перекочує» у склянку, й ви спокійно дістанете монету.

(При горінні, у результаті реакції, утворюється діоксин кисню. Тиск в склянці зменшується при нагріванні і збільшується при охолоджені. Під дією зовнішнього тиску вода піднімається у склянку).

        7.   «Фокус з ниткою»

Матеріал: нитка, вода, сірник, тарілка, засіб для миття посуду.

Зав’яжіть кусочок нитки петлею та покладіть її плавати у миску з водою. Якщо ви поставите сірник усередину петлі неправильної форми, то вона одразу стане круглою.

(Це буде можливим, якщо на сірник попередньо нанести трохи миючого засобу. «Плівка», що утвориться при опущенні сірника у воду, рівномірно натягне нитку у вигляді правильного кола)

Джерело: 300 опытов:           увлекательных, познавательных и легко выполнимых/ Г.Дж.Прес; пер. с англ. –     М.:АСТ:Астрель 2009.

Гарна ідея: Весна в STEAM Go Wild !: Minecraft: Go Wild та дослідження тропічного лісу

Тип програми: Наука / STEAM

Вікова група: середні класи (9-12)

Деталі: Використовуючи можливості Minecraft: Education Edition, дізнайтеся про біорізновиди та вивчіть, як вимирання впливає на навколишнє середовище. Заходьте у Biome Rainforest, створюйте екосистему, задокументувати вимір і використовуйте MakeCode для кодування вашого персонального персонажу, щоб допомогти оточуючому світу.

Безкоштовна майстерня, потрібна реєстрація.

Представлено Microsoft!

https://sandiego.librarymarket.com/events/spring-steam-go-wild-minecraft-go-wild-explore-rainfores t

 

 

pdf
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку