Година спілкування для учнів ГПД 1 клас "Таємниці навколишнього світу"

Про матеріал
Година спілкування для учнів ГПД 1 клас "Таємниці навколишнього світу" Мета. Ознайомити дітей із ланками навколишнього світу; розвивати мовлення; вчити спостерігати за природою, тваринами та рослинами; любити і оберігати навколишній світ
Перегляд файлу

 

 

 

 

Година спілкування

 

«Таємниці навколишнього світу»

 

 

1 КЛАС

 

C:\Users\G\Desktop\hqdefault.jpg

 

 

 

                                                                              

 

                                                                               Підготувала

                                                                вихователь ГПД

                                                                          Власюк Оксана Іванівна

 

 

 

Тема. Таємниці навколишнього світу

Мета. Ознайомити  дітей із ланками навколишнього світу;  розвивати мовлення;  вчити спостерігати за природою, тваринами та рослинами;  любити  і оберігати  навколишній світ

Обладнання.  Розфарбовки дятла, олівці

 

Хід заняття

І.     Організаційний момент (слайд 1).

        Розповідь вчителя.

           Який прекрасний світ, що нас оточує. Все в ньому гармонійно та гарно: дерева, квіти, гори, водойми. Все залежить одне від одного та доповнює. Сонце світить на рослинки, які проростають з ґрунту. З неба крапає дощик, насичуючи землю. А тварини живляться рослинками. Яке ж чудове наше довкілля. Ліси, поля, сади – це наш навколишній світ.  І на сьогоднішньому занятті ми з ним познайомимось.

ІІ.     Відгадування загадки.  Знайомство з лікарем лісу (слайд 2).

  • Відгадайте загадку і дізнаєтесь, хто є лікарем лісу.

ІІІ.   Знайомство з мешканцями лісу (слайд 3).

           Діти, подивіться на слайд. Скажіть, кого вибачите?

  • Основними мешканцями лісу є тварини, птахи і комахи. Їх дуже багато. Назвіть, кого ви знаєте.

ІV.   Знайомство з рослинами лісу (слайд 4).

        – Назвіть, що ви бачите на слайді?

        – Це рослини лісу. Вони поділяються на дерева, кущі і трави. А ще є 

        окремий вид – це гриби. Гриби бувають їстівні і отруйні. Тому хто

        збирає і вживає гриби потрібно дуже ретельно вивчити їх і вміти

        відрізняти. Адже, від цього залежить життя і здоров′я, того хто

        любить їсти гриби.

V.     Знайомство з мешканцями полів (слайд 5).

        – Гляньте на слідуючий слайд. Це мешканці полів – тварини, комахи та птахи. Назвіть, кого саме ви бачите на малюнках.

VI.   Знайомство з рослинами полів (слайд 6).

       – Далі ми познайомимось із рослинами полів. Це культурні рослини,

       їх сіють люди для своїх потреб і дикорослі, тобто бур′яни, які

       насіваються самі.

VIІ.   Знайомство з рослинами саду (слайд 7).

  • На наступному слайді ми познайомимось з рослинами, які ростуть в садах. Сади насаджують люди. Рослини садів це – дерева, кущі та саджанці. Для того щоб вони давали плоди, люди дуже дбають про них  і доглядають за ними.

VIІІ.   Знайомство з рослинами городу (слайд 8).

  • Слайд 8, познайомить  нас із рослинами  городу. Їх  насівають та садять люди  для вживання. Це баштанні рослини, бобові, кущові та бульбоплід. Назвіть рослини, які ви бачите на малюнках.
  • Назвіть ще рослини, які відносяться до цих  видів.

IХ.   Знайомство з кімнатними рослинами (слайд 9).

       – Слідуюче знайомство буде з кімнатними рослинами.  Вони є

       квітучі, тобто ті, які мають квіти і листкові, ті які мають тільки 

       листки і не цвітуть.

Х.   Хвилинка допитливих. Відгадування загадок (слайд 10 – відео)

      – Дивіться уважно на екран і відгадуйте загадки про мешканців та рослини лісу.

ХІ. Практична робота (слайд 11).

       – Діти, у кожного з вас на парті є розфарбовка пташки дятла. Зараз ви    

       розфарбуєте малюнки і в лісах стане більше лікарів. Ліси будуть

      зеленіші. А ми будемо ходити  туди на прогулянки і насолоджуватись 

      свіжим повітрям.

Інструкція виконання роботи

1. Покладіть перед собою малюнок пташки.

2. Уважно роздивіться розфарбовку і готовий малюнок.

3.  Обведіть контури малюнка, яких не вистачає простим олівцям.

4. Виберіть олівці потрібних кольорів для зафарбовування.

5. Починайте зафарбовувати малюнок згори. і поступово зафарбовуйте до низу.

6. Не поспішайте, за контури малюнка не виходьте.

7. Малюнок  готовий.

VІІ.   Підведення підсумків заняття (слайд 12).

        – Ось і підійшло до завершення наше заняття. Діти, бережіть навколишній світ! Не засмічуйте його. Памятайте, що від цього залежить життя тварин, рослин і наше з вами. Разом з дорослими насаджуйте дерева та кущі. Тоді наше повітря буде чистим , корисним для всього живого. Тож давайте будемо берегти навколишній світ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку