Година спілкування "Краса людини - її доброта"

Про матеріал
Година спілкування "Краса людини - її доброта" Мета: розповісти дітям , що являє собою моральна категорія "Добро". Розвивати мовлення учнів, збагачувати їх мову новими словами. Вчити міркувати, фантазувати, складати зв'язну розповідь. Виховувати у дітей доброту, щирість, повагу до людей, а також протидію всьому негативному, що втілює зло; формувати переконання, що творити добро - необхідний елемент поведінки вихованої людини.
Перегляд файлу

                                 Година спілкування

          Тема :     Краса людини - її доброта

Мета:       розповісти дітям , що  являє собою моральна категорія  "Добро". Розвивати мовлення учнів, збагачувати їх мову новими словами. Вчити міркувати, фантазувати, складати зв'язну  розповідь. Виховувати у дітей доброту, щирість, повагу до людей, а також протидію всьому негативному, що втілює зло; формувати переконання, що творити добро - необхідний елемент поведінки вихованої людини.

                                                     Хід  уроку :

1. Привітання. Організація класу.

 


Доброго дня, шановна громадо!

У новім  навчальнім   році

я бачити вас дуже рада.

 всі засмаглі і  рум'яні,

 відпочили всі за літо

Головне , що всі здорові:

 І батьки, і наші діти.

Тож запрошую всіх вас

 на перший урок , у 2 клас!


 

Дозвольте привітати  всіх нас із Днем Знань!!!

Бажаю дітям підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. А батькам бажаю здоров'я, а також невичерпної енергії, терпіння, розуміння, мудрості!!!

 

2. ГРА " Так чи ні, а чи не я"

- А зараз, діти, прошу відповідати чесно та відверто:


  • Усі за літо відпочили?
  • А набралися ви сили?
  • У школу всі із вас хотіли?
  • А на сонці загоріли?
  • Хто у літку грався?
  • Ну , а хто купався?
  • У таборі хто із вас був?
  • А хто букви всі забув?
  • Хто з вас їздив до бабусі?
  • Хто допомагав  матусі?
  • Хто книжку нову прочитав?
  • А хто лише в м'яч ганяв?

 

Від вашої усмішки стало тепло й радісно на душі, добре і дуже приємно!!!!Ваша  добра та щира усмішка  подарувала мені гарний настрій, бажання працювати, творити добро .....

Про що ми сьогодні  будемо  говорити, ви мені скажете самі, коли послухаєте уважно віршик

 

Буква "Де" звелась на ноги

і побігла вже до школи

Гей , гукнула буква " де "

Хто до мене приведе

букви лагідні і милі,

щоб я слово утворила?

Покотилась буква " о "

Притулилась - вийшло   ДО

Далі "бе", а потім РО

Вийшло слово в нас  _ ДОБРО

 

 

Сьогодні ми і поговоримо про добро, про те, як воно народжується і хто його творець; про те як прекрасно і корисно творити добро.

 

  • А що ви уявляєте, коли чуєте слово ДОБРО?
  • Заплющить  очі і  у явіть як виглядає " ДОБРО "?
  • Чи можна  доторкнутися  до  добра?
  • Чи можна  його покуштувати?
  • Чи можна понюхати?
  • А як ви розумієте що таке добро?
  • Якщо уявити добро у вигляді музики, яка це буде музика?
  • Яким би кольором ви намалювали добро?
  • Що є протилежністю добра?
  • Чого більше в сучасному світі - добра чи зла?

 

3. Гра  " Кольорові парасольки "

Кожній парі на парту впала дощова краплинка, яка розповідає про людські вчинки. Оцініть їх станьте під відповідну парасольку.

 

Яскрава - гарний, добрий вчинок, прояв милосердя.

Чорна - негативний вчинок, прояв неповаги, злості.

 

Вчинки знайшли свої парасольки

не помилились у надійності

Тож хмаринка проводжа

нас в країну вихованості!!!

 

          ДОБРО - (допомога, милосердя, любов, щирість, мир,         щастя,дорогоцінності,сердечність, довіра,чуйність, взаєморозуміння,чесність, співчуття,щедрість, повага.)

 

 

 

 

 

Отже,"Добро" не можна понюхати, торкнутися , посмакувати.                "ДОБРО "можна тільки відчути:це ласкаве слово,добре, ніжне ставлення, готовність допомогти у скрутну хвилину, це любов до навколишнього світу. Це те що змушує радіти,любити, співчувати!!!!

 

 4. Робота в групах  "Чарівні слова"

Завдання : скласти ввічливі слова ( спасибі,будь ласка,доброго ранку,""будьте здорові".)

 

"Спасибі","Будь ласка",і " Будьте здорові"

Слова необхідні й корисні в мові.

Приємно їх чути і в школі, і вдома

Від мами, учителя й просто знайомих.

Тож раджу:частіше їх друзі вживайте

Даруйте сміливіше радісний настрій.

5. Підсумок . Рухлива гра " Хто найкращий учень?"

На кожну позитивну відповідь учні називають своє ім'я, якщо відповідь заперечна - мовчать.

Хто з вас другокласник?

Хто ходить перший рік до школи?

Хто прийде у понеділок до школи з портфелем?

А хто прийде з маминою сумочкою?

Хто сидить на уроках під столом?

Хто сидить за партою?

Хто . йдучи до школи умивається?

Хто заважає сусідові по парті?

Хто спить на математиці?

Хто вміє добре читати й писати?

Хто запізнюється на уроки?

Хто пише в зошиті крейдою?

Хто уважно слухає вчителя?

Хто справжній другокласник?

 

 

Звичайно, краще в мирі

                     І з усіма дітьми дружити,

                     Щоб всі  веселими були,

                    В добрі і злагоді жили!!!

 

   6.  Підсумок     ГРА  " Ми у класі друзі всі "

 

- А зараз любі діти , я запрошую вас усіх стати у коло друзів. У мене в руках   запалена свічка. Що ви відчули ? Так вона дає світло і тепло. Ця свічка символ доброти і чистоти. Давайте  зараз висловимо побажання один одному.

 

- Я хочу закінчити наш урок віршем Любові Забашти:

                                 Сказав мудрець:

                               - Живи , добро звершай!

                                 Та нагород за це не вимагай....

                                 Хай оживає істина стара :

                                 ЛЮДИНА ПОЧИНАЄТЬСЯ З ДОБРА.

 

docx
Додав(-ла)
Дремлюга Олена
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку