Година спілкування "Наш клас - шкільна родина"

Про матеріал
На годині спілкування "Наш клас - шкільна родина" учні класу та батьки відверто говорять про проблеми класної родини, діляться своїми планами на майбутнє, демонструють свої здібності та вподобання. Цей виховний захід допомагає краще порозумітись усім членам великої класної родини, відчути себе єдиним колективом, розвиває вміння толерантно спілкуватись між собою.
Перегляд файлу

Година спілкування для учнів сьомих класів

Тема: “Наш клас – шкільна родина

Мета:

  • вчити учнів грамотно висловлювати свої думки;
  • розвивати здібності школярів, толерантне ставлення до однокласників, близьких;
  • виховувати почуття колективізму, відповідальності, любові до сім’ї, до рідної школи.

Обладнання: плакати “Моя родина”, попередньо виготовлені учнями, магнітофон, записи камерної музики, акордеон, емблема класу.

Хід заняття:

Ведуча: Добрий день, дорогі друзі! Ми запрошуємо вас на незвичайну годину спілкування у родинному колі учнів, батьків нашого класу.

Ведучий: Сідайте зручніше, почувайте себе як вдома.

Сьогодні ми в гостях у незвичної шкільної сімї – 7-В класу, для учнів якого рідним домом стала загальноосвітня школа №6.

Ведуча: Мета наша досить складна: потрібно намалювати портрет родини, в якій зростають такі різні діти, кожен зі своїм характером, звичками, уподобаннями, але зі схожою впертістю у характері, доброзичливістю, підвищеним почуттям відповідальності за свою справу.

Ведучий: Відкриваємо першу сторінку – “Знайомство” .

Ведуча: Скажіть будь-ласка коли утворилася ваша класна сімя?

( Ведучі адресують свої запитання учням класу, які дають на них відповіді).

Учень: Наша класна родина утворилась 2012 року. Перші кроки у країну Знань ми зробили разом із Повстянко Оксаною Вікторівною – вчителькою, яка віддавала нам тепло своєї душі, навчила нас жити в колективі.

Ведучий: Які головні риси відрізняють ваш класний колектив?

Учень: Ми любимо вчитись, допитливі, вважаємо себе захисниками  природи, любимо спорт.

Учениця: Ці особливості нашого класного колективу знайшли своє відображення в емблемі класу (демонстрація емблеми та пояснення її символів).

Ведуча: Я б хотіла вам представити актив класу. (Ведуча представляє старосту класу, члена шкільного парламенту, ученицю яка є організатором позакласних справ, учня, відповідального за пошукову роботу. Кожен із школярів розповідає коротко про свою роботу по організації класного колективу).

Ведуча: Сторінка друга – “Родинна”.

Ведучий: У нас сімя багатодітна, в ній 32 учнів. Кожен з них неповторний, щоб краще  зрозуміти якими є наші однокласники задамо їм кілька запитань. (Ведучі задають запитання учням класу, які  на них відповідають).

  •   Що запам’яталось тобі із класного життя?
  •   Чи легко написати вірш?
  •   Ким ти мрієш стати? І т. д.

Ведуча. Поняття “ Родина нашого класу” включає в себе не лише  учнів, а й наших тат, мам. Вони допомагають нам організовувати Свята класної сімї, екскурсії.

Ведучий. Родина нашого класу об’єднує 32 сім»ї учнів 7-В. Нещодавно ми провели конкурс малюнків присвячених нашим родинам.

Ведуча. Потрібно було не лише намалювати емблему сім’ї, або найближчих своїх родичів, а й придумати девіз родини, скласти невеличку розповідь про неї. (Розповідь про підсумки конкурсу малюнків “Моя родина”, вітання переможців).

Ведуча. Сторінка третя – “Творча”

Ведучий. Зараз мова піде про улюблені справи учнів, вони розкажуть про свої захоплення, покажуть свої роботи.

  1. Виступ танцювальної групи учнів.
  2. Знайомство з поезією циклу “Пори року”. ( група учениць читають свої поезії)
  3. Демонстрація моделей власноручно створених Мягкоходом А.
  4. Сценка “По сторінках давньогрецьких міфів”
  5. Гуморески про шкільне життя читає Ходаковський Н.

Ведуча: Сторінка четверта – “Шкільна”

Рідна школо! Щоранку ми поспішаємо сюди, вона стала для нас другою домівкою

Ведучий: Скажіть мені, чи можна жить без школи? Можливо й так, та тільки я б не зміг. Вона – мій рідний дім, моя Оранта, до неї знов вертаю на поріг.

(Ведучі беруть бліц-інтерв’ю в учнів класу):

  •   Що для тебе означає поняття “школа”?
  •   Чи приймає ти участь у шкільних заходах?
  •   Чому тебе навчила школа? І т. д .

Ведуча: Сторінка п’ята – “Мамина”

Ведучий: Мама – слово особливе. А багатодітна мама завжди викликає повагу, здивування, захоплення. У нашої родини є кілька мам. Ми вже згадували сьогодні першу шкільну маму –Повстянко О.В. Вдячність  і любов  до неї ми пронесемо крізь все наше життя.

Ведуча:   З п’ятого класу поруч з нами щодня наш класний керівник –  Путілова Л.О. (Ведуча зачитує думки про класного керівника, викладені однокласниками в анкетах). Ведучий задає питання класному керівнику:

  •   Що є головним у вашій роботі?
  •   Чи вдається Вам уникнути конфліктів в роботі з дітьми? Хто допомагає вам у цьому. І т. д.

Ведуча: Кожен з нас щасливий, бо в кожного з нас є своя мама – найрідніша, найніжніша. Ми не завжди встигаємо сказати їй  слова подяки, любові. Інколи зайняті своїми справами, а іноді соромимось.

Ведучий: Я вважаю, що це несправедливо, не повинно так бути. І нехай кожен з нас прийде сьогодні додому і скаже приємні слова своїй мамі, а ще краще допоможе їй.

Ведуча: Минуло року на Святі класної родини  ми вперше почули виступ сімейного дуету Литвин. Нам їх спів дуже сподобався, а сьогодні і ви матимете нагоду почути їх виступ.

Ведучий: Сторінка шоста – “Перспективна.”

Ведуча: Наша година спілкування підходить  до кінця, але ми не можемо підвести підсумки, чи поставити крапку в наші розмови.

Ведуча: Сьогодні ми мали змогу познайомитися із дружною родиною 7-В класу, відверто поспілкуватися з ними, почути про їхні мрії та проблеми.

Ведучий: Наша зустріч відбувається зимового дня, але вже недалеко весна. Це пора, коли просинається від зимового сну природа. Скоро зацвітуть перші весняні квіти і на деревах з’являться такі чисті і ніжні листочки.

Ведуча: То ж нехай символічне дерево нашого класу теж вкриється листочками ваших побажань незвичній сімї, ім’я якій  - 7-В клас (Всі присутні пишуть побажання на зелених листочках, які учні прикріплюють до зображення дерева розміщеного  на дошці).

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 листопада 2022
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку