Мета:
Обладнання: плакати “Моя родина”, попередньо виготовлені учнями, магнітофон, записи камерної музики, акордеон, емблема класу.
Хід заняття:
Ведуча: Добрий день, дорогі друзі! Ми запрошуємо вас на незвичайну годину спілкування у родинному колі учнів, батьків нашого класу.
Ведучий: Сідайте зручніше, почувайте себе як вдома.
Сьогодні ми в гостях у незвичної шкільної сімї – 7-В класу, для учнів якого рідним домом стала загальноосвітня школа №6.
Ведуча: Мета наша досить складна: потрібно намалювати портрет родини, в якій зростають такі різні діти, кожен зі своїм характером, звичками, уподобаннями, але зі схожою впертістю у характері, доброзичливістю, підвищеним почуттям відповідальності за свою справу.
Ведучий: Відкриваємо першу сторінку – “Знайомство” .
Ведуча: Скажіть будь-ласка коли утворилася ваша класна сімя?
( Ведучі адресують свої запитання учням класу, які дають на них відповіді).
Ведучий: Які головні риси відрізняють ваш класний колектив?
Учень: Ми любимо вчитись, допитливі, вважаємо себе захисниками природи, любимо спорт.
Учениця: Ці особливості нашого класного колективу знайшли своє відображення в емблемі класу (демонстрація емблеми та пояснення її символів).
Ведуча: Я б хотіла вам представити актив класу. (Ведуча представляє старосту класу, члена шкільного парламенту, ученицю яка є організатором позакласних справ, учня, відповідального за пошукову роботу. Кожен із школярів розповідає коротко про свою роботу по організації класного колективу).
Ведуча: Сторінка друга – “Родинна”.
Ведучий: У нас сімя багатодітна, в ній 32 учнів. Кожен з них неповторний, щоб краще зрозуміти якими є наші однокласники задамо їм кілька запитань. (Ведучі задають запитання учням класу, які на них відповідають).
Ведуча. Поняття “ Родина нашого класу” включає в себе не лише учнів, а й наших тат, мам. Вони допомагають нам організовувати Свята класної сімї, екскурсії.
Ведучий. Родина нашого класу об’єднує 32 сім»ї учнів 7-В. Нещодавно ми провели конкурс малюнків присвячених нашим родинам.
Ведуча. Потрібно було не лише намалювати емблему сім’ї, або найближчих своїх родичів, а й придумати девіз родини, скласти невеличку розповідь про неї. (Розповідь про підсумки конкурсу малюнків “Моя родина”, вітання переможців).
Ведуча. Сторінка третя – “Творча”
Ведучий. Зараз мова піде про улюблені справи учнів, вони розкажуть про свої захоплення, покажуть свої роботи.
Ведуча: Сторінка четверта – “Шкільна”
Рідна школо! Щоранку ми поспішаємо сюди, вона стала для нас другою домівкою
Ведучий: Скажіть мені, чи можна жить без школи? Можливо й так, та тільки я б не зміг. Вона – мій рідний дім, моя Оранта, до неї знов вертаю на поріг.
(Ведучі беруть бліц-інтерв’ю в учнів класу):
Ведуча: Сторінка п’ята – “Мамина”
Ведучий: Мама – слово особливе. А багатодітна мама завжди викликає повагу, здивування, захоплення. У нашої родини є кілька мам. Ми вже згадували сьогодні першу шкільну маму –Повстянко О.В. Вдячність і любов до неї ми пронесемо крізь все наше життя.
Ведуча: З п’ятого класу поруч з нами щодня наш класний керівник – Путілова Л.О. (Ведуча зачитує думки про класного керівника, викладені однокласниками в анкетах). Ведучий задає питання класному керівнику:
Ведуча: Кожен з нас щасливий, бо в кожного з нас є своя мама – найрідніша, найніжніша. Ми не завжди встигаємо сказати їй слова подяки, любові. Інколи зайняті своїми справами, а іноді соромимось.
Ведучий: Я вважаю, що це несправедливо, не повинно так бути. І нехай кожен з нас прийде сьогодні додому і скаже приємні слова своїй мамі, а ще краще допоможе їй.
Ведуча: Минуло року на Святі класної родини ми вперше почули виступ сімейного дуету Литвин. Нам їх спів дуже сподобався, а сьогодні і ви матимете нагоду почути їх виступ.
Ведучий: Сторінка шоста – “Перспективна.”
Ведуча: Наша година спілкування підходить до кінця, але ми не можемо підвести підсумки, чи поставити крапку в наші розмови.
Ведуча: Сьогодні ми мали змогу познайомитися із дружною родиною 7-В класу, відверто поспілкуватися з ними, почути про їхні мрії та проблеми.
Ведучий: Наша зустріч відбувається зимового дня, але вже недалеко весна. Це пора, коли просинається від зимового сну природа. Скоро зацвітуть перші весняні квіти і на деревах з’являться такі чисті і ніжні листочки.
Ведуча: То ж нехай символічне дерево нашого класу теж вкриється листочками ваших побажань незвичній сімї, ім’я якій - 7-В клас (Всі присутні пишуть побажання на зелених листочках, які учні прикріплюють до зображення дерева розміщеного на дошці).