Година спілкування до Всесвітнього дня Землі.
Тема: “Планета Земля -наш дім”
Мета: Розширити та поглибити знання дітей про Всесвітній день Землі, екологічні проблеми людства. Усвідомлювати поняття, що обов’язковим для кожної людини є охорона природи, відповідальність за стан навколишнього середовища. Розвивати естетичне сприймання навколишнього,повагу, почуття відповідальності. Виховувати ціннісне ставлення до природи, до планети Земля;вміння працювати в групі, діяти злагоджено.
Матеріали та обладнання:глобус, ілюстративний матеріал, технічне забезпечення, освітні технології, малюнки учнів, відеоролик.
Хід
В: 22 квітня ми відзначаємо Міжнародний день Землі.І це перше зі свят,яке покликане нагадати людям про необхідність піклуватися про наш загальний дім-планету,на якій ми живемо.
В: Модель нашої Землі-глобус. Він і є копією нашої Землі зменшеної у багато тисяч разів.
В: А ось так наша планета виглядає з космосу.(зображення планети Земля).
Пропонується освітня технологія “Кластер”.
В: Подумайте,і назвіть,що для кожного з вас означає наша планета Земля.
(відповіді дітей фіксуються).
|
дім
|
|
сади |
Земля |
родина |
|
поля |
|
Інформаційна хвилинка
В:Звідки ж до нас прийшло це свято?Вперше це свято почали відзначати в 1970 році. В Нью-Йорку(США) студенти,школярі,викладачі вперше організували це свято.Відтоді день Землі відзначається в усьому світі. Люди всіх національностей і віросповідань з 1994 року свято відзначають офіційно.
Перегляд відеоролика”Земля-наш дім”.
Екологічна фізкультхвилинка "Як зберегти природу"
В: А тепер я пропоную вам побути у ролі експертів і розібратись,чому наша Земля буває сумною.(Зображення логотипа сумної Землі).
Що загрожує нашій Землі?
Робота в групах: Кожна група отримує завдання. Зображення негативних дій в природі. Діти складають невеличку розповідь. Якої шкоди завдала людина.
Після виконання завдання доповідають.
“Мозкова атака”(брейн-ринг між групами)
Діти ставлять питання протилежним командам.
Гра “Екологічні знаки”
Створення заборонних екологічних знаків поведінки природі.(Робота в групах).(Діти малюють логотипи знаків). Розповідають про них .
Кожна дитина пише на стікері побажання і прикріплює біля логотипу радісної,веселої Землі.
Вихователь звертає увагу дітей на виставку дитячих робіт.
В: Ось так нашу планету бачите ви.
В: Ви сьогодні гарно попрацювали в ролі експертів.
Розібралися з проблемами сьогодення. І кожен усвідомив що Земля- наш спільний дім.
В: На завершення послухайте віршовані рядки про нашу Землю.
Діти читають вірш Н.Красоткіної “Земля планета-голуба й красива”