Година спілкування "Планета Земля-наш дім"

Про матеріал
Захід поглиблює знання дітей про Всесвітній день Землі екологічні проблеми людства. Виховує ціннісне ставлення до природи та планети Земля.
Перегляд файлу

 

Година спілкування до Всесвітнього дня Землі.

 

Тема: “Планета Земля -наш дім”

Мета: Розширити та поглибити знання дітей про Всесвітній день Землі, екологічні проблеми людства. Усвідомлювати поняття, що обов’язковим для кожної людини є охорона природи, відповідальність за стан навколишнього середовища. Розвивати естетичне сприймання навколишнього,повагу, почуття відповідальності. Виховувати ціннісне ставлення до природи, до планети Земля;вміння працювати в групі, діяти злагоджено.

Матеріали та обладнання:глобус, ілюстративний матеріал, технічне забезпечення, освітні технології, малюнки учнів, відеоролик.

Хід

В: 22 квітня ми відзначаємо Міжнародний день Землі.І це перше зі свят,яке покликане нагадати людям про необхідність піклуватися про наш загальний дім-планету,на якій ми живемо.

В: Модель нашої Землі-глобус. Він і є копією нашої Землі зменшеної у багато тисяч разів.

В: А ось так наша планета виглядає з космосу.(зображення планети Земля).

Пропонується освітня технологія “Кластер”.

В: Подумайте,і назвіть,що для кожного з вас означає наша планета Земля.

(відповіді дітей фіксуються).

 

 

 

дім

 

 

 

сади

Земля

родина

 

 

 

поля

 

 

 

Інформаційна хвилинка

В:Звідки ж до нас прийшло це свято?Вперше це свято почали відзначати в 1970 році. В Нью-Йорку(США) студенти,школярі,викладачі вперше організували це свято.Відтоді день Землі відзначається в усьому світі. Люди всіх національностей і віросповідань з 1994 року свято відзначають офіційно.

Перегляд відеоролика”Земля-наш дім”.

 

Екологічна фізкультхвилинка "Як зберегти природу"

  1. Якщо ти не нариваєш великих букетів квітів - сплесни руками над головою.
  1. Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі - тупни ногою.
  2. Якщо ти не ламаєш гілочок з дерев - підстрибни.
  3. Якщо ти саджаєш і доглядаєш квіти, дерева, кущі - підніми руки.
  4. Якщо тобі подобаються квіти - посміхнись.
  5. Якщо до твоєї кімнати залетів джміль (або інша корисна комаха) і ти намагаєшся випустити її на волю - змахни руками.
  6. Якщо ти переконаний, що кожгій людині треба піклуватися про природу, про все живе - простягни руки сусідам і візьми їх руки.

 

В: А тепер я пропоную вам побути у ролі експертів і розібратись,чому наша Земля буває сумною.(Зображення логотипа сумної Землі).

          Що загрожує нашій Землі?

 

Робота в групах: Кожна група отримує завдання. Зображення негативних дій в природі. Діти складають невеличку розповідь. Якої шкоди завдала людина.

Після виконання завдання доповідають.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Мозкова атака”(брейн-ринг між групами)

Діти ставлять питання протилежним командам.

  1. 1.Чому потрібно піклуватись про нашу планету?
  1. Назвіть основні екологічні проблеми  сучасності.
  2. 3.Чому потрібно сортувати сміття?
  3. 4.Як зберегти нашу планету від забруднення?

 

Гра “Екологічні знаки”

Створення заборонних екологічних знаків поведінки природі.(Робота в групах).(Діти малюють логотипи знаків). Розповідають про них .

 

 

  • Подумайте,що кожен з вас  може зробити  для своєї планети?
  • Щоб вона стала такою.(виставляється логотип веселої Землі усміхненої)

 

Кожна дитина пише на стікері побажання і прикріплює біля логотипу радісної,веселої Землі.

Вихователь звертає увагу дітей на виставку дитячих робіт.

В: Ось так нашу планету бачите ви.

В: Ви сьогодні гарно попрацювали в ролі експертів.

Розібралися з проблемами сьогодення. І кожен усвідомив що Земля- наш спільний дім.

В: На завершення послухайте віршовані рядки про нашу Землю.

Діти читають вірш Н.Красоткіної “Земля планета-голуба й красива”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
1333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку