Година спілкування "Подорож до країни Ввічливості та Доброти"

Про матеріал
Година спілкування "Подорож до країни Ввічливості та Доброти" Мета: розширити словник мовленнєвого етикету учнів, виробляти навички культури спілкування з дотриманням правил етикету; виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Година спілкування

«ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ВВІЧЛИВОСТІ ТА ДОБРОТИ»

Мета: розширити словник мовленнєвого етикету учнів, виробляти навички культури спілкування з дотриманням правил етикету; виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.

Хід виховної години

  1. Організаційний момент.
  • Добрий день! Я дуже рада бачити вас і ваші усміхнені очі!

Діти, сьогодні на вас чекає подорож до країни Ввічливості та Доброти. Перш ніж вирушити у подорож, що ми повинні зробити? ( Привітатися)

Отже, давайте привітаємось словами з пісні « Добрий день».

Треба дружно привітатись:

«Добрий день».

Дружно й голосно сказати:

«Добрий день».

Вліво, вправо поверніться,

Туди, сюди посміхніться.

«Добрий день». (Тричі)

 

  1. Мотивація діяльності учнів.

Оголошення теми та мети заняття.

  • Діти, ми отримали листа від професора Будьласка. Він залишив нам карту країни Доброти та Ввічливості, а також листа до вас. Чи бажаєте ви помандрувати до цієї країни? Як же туди дістатися? Про це ми дізнаємось з листа професора Будьласка.

« Любі діти!

Шлях у мою країну буде нелегким, та його треба подолати. Сподіваюся, що ви зможете отримати ключ від країни Ввічливості та Доброти.

Зупиняючись на кожній станції, ви будете отримувати частину ключа, а в кінці подорожі  ви зможете скласти з цих частин ключ від країни Ввічливості та Доброти. Бажаю успіхів! »

             ( Ключ намальований на картоні і розрізаний на 5 частин).

-Отже, вирушаємо в подорож!

Перша зупинка  « Острів добра».

- Діти,а що таке доброта? ( Відповіді учнів).

- А як ви думаєте, яких людей називають добрими? ( Відповіді учнів).

Добрий – це людина, яка робить добро іншим, чуйна людина.

Гра « Промінчик Добра».

-В кожному з нас є маленьке сонечко. Це сонце- ДОБРОТА. Доброта, як сонечко осяює своїми промінчиками і дарує людям тепло, турботу і увагу.

-Я промінчиком сонця буду торкатися до вас, а ви мені повинні розповісти, яку добру справу ви зробили за останній час.

- Молодці, діти, бачите, як багато добрих справ ви зробили.

         ( Діти отримують першу частину ключа).

Друга зупинка « Алея  чемних людей».

  • Діти, ви знаєте, які слова називають « теплими»? ( Учні називають слова. Учитель вивішує таблицю «Чарівні слова»: Доброго ранку! Доброго здоровя! Добрий день! Будь ласка! Вибач! Спасибі! Дякую! Прошу! Даруйте!)
  • Молодці! Ви назвали багато «теплих» слів. Давайте ще раз їх прочитаємо.
  • Сподіваюся, ви будете завжди користуватися ними і правильно їх писати.

( Діти отримують другу частину ключа).

Третя зупинка «Містечко вихованих людей».

        ( На дошці демонстраційний матеріал).

  • Кого ви бачите на цьому малюнку? ( На малюнку дівчинка, яка прийшла у магазин).
  • Що вона хоче купити? (Варіанти відповідей учнів).
  • Що хоче запитати хлопчик? ( Він хоче запитати, котра година).
  • Яке речення можна скласти до першого малюнка? ( « Добрий день! Дайте мені, будь ласка, хліб і батон»).
  • Яке речення можна скласти до другого малюнка? («Доброго ранку! Вибачте, скажіть, будь ласка, котра година? Дякую»).
  • Молодці! Запамятайте, щоб люди вас поважали, слухали, дотримуйтесь золотого правила: ставитися до людини треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас.

( Учні отримують третю частину ключа).

Четверта зупинка « Галявина відпочинку»

- А зараз трішечки відпочинемо на казковій галявині.

Гра «Злови «чарівне слово».

- Я попрошу вас виконувати завдання тоді, коли я назву «чарівне слово».

Встаньте, будь ласка!

Підніміть руки вгору!

Будьте ласкаві, поплескайте в долоні!

Потупотіть ніжками!

Пострибайте, будь ласка!

Будьте люб’язні, руки перед собою!

Кроком на місці руш!

Опустіть руки, будь ласка!

Будьте добрі, нахиліть голову вліво!

Нахиліть, будь ласка, вправо!

Вперед! Назад!

Будьте люб’язні, сядьте на свої місця!

  • Молодці, дітки!  Гарно справились і з цим ігровим завданням.

 

( Учні отримують четверту частину ключа).

Пята  зупинка « В гостях у вихованих звірят»

 Довгі вуха, куций хвіст,
Невеличкий сам на зріст.(  Зайчик)

По діброві він блукає,
Мед, малинку там шукає,
А прийде зима - в барліг
Він заляже на нічліг.
В сні сопітиме малятко,
Волохате...
(Ведмежатко)

  • Придумайте сценку про цих звірят.
  • Що робили зайченята в полі? ( Вони збирали гриби. Назбирали повний кошик).
  • А хто проїжджав на велосипеді? ( На велосипеді їхав ведмедик. Він ненароком перекинув кошик з грибами.)
  • Складіть діалог між звірятами.
  • Доброго дня, зайченята!
  • Ой, що ти наробив?
  • Я не побачив кошика, вибачте!
  • Як же тепер бути?
  • Дозвольте мені позбирати гриби.
  • Ми тобі допоможемо.

( Слухаємо декілька складених діалогів)

  • Я думаю, що ви  будете чинити так само, як ці звірята.

 Будете доброю та вихованою людиною у  будь-якій ситуації.

( Діти отримують пяту частину ключа).

  1. Підсумок виховної години.

-Діти, подивіться, чи повністю ви склали ключ. Тепер ви маєте ключ від країни Ввічливості та Доброти і можете відчинити її.

-Ви здолали всі перешкоди, пройшли складний шлях і тепер ви- жителі цієї чудової країни.

-А це означає, що ви отримуєте звання ввічливих, вихованих, добрих. Сподіваюся, що в майбутньому ви залишитеся такими.

( Вручення посвідчення ввічливих людей)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку