Година спілкування "Професії майбутнього: на кого вчитися у 20-30 роках ХХІ століття"

Про матеріал
Розробка уроку профорієнтації у 9 класі з метою зорієнтування учнів у світі професій
Перегляд файлу

 

Опорний заклад

«Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Новооржицької селищної ради»

Полтавської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок профорієнтації у 9 класі

Професії майбутнього: на кого вчитися у 20-30   роках

 

 

 

 

 

 

Підготували та провели

класний керівник 9 класу

Ганна Онекієць

 

2021 рік

 

 

 

 

Мета уроку:

 ознайомити дев’ятикласників   із методами, які допоможуть їм правильно підійти до вибору професії, навичками, які будуть потрібні для професій майбутнього, особливо в світлі тотальної комп’ютеризації та автоматизації: здатність приймати рішення, аналізувати можливі втрати і вигоди від майбутніх дій; вміння генерувати ідеї; спробувати спрогнозувати, якими будуть професії майбутнього, засновані на вищезазначених навичках.В рамках уроку  презентувати професії, які можуть забезпечити швидкий соціальний ліфт для кожного випускника у майбутньому

 розвивати уяву, логічне та образне мислення, усне мовлення; формувати культуру розумової праці; збагачувати й уточнювати словниковий запас; створювати й редагувати висловлення на основі власного досвіду; виховувати у дев’ятикласників прагнення успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

 Обладнання: мультимедійна презентація, стаття-дослідження школи підготовки студентів Оксфордського університету та Британського фонду розвитку інновацій Nesta «Вміння випускників 2030 року для отримання роботи», таблиці з висловами  видатних людей про успіхи у бізнесі.

Тип уроку: формування компетентностей.

Вид заняття: урок – практичне заняття.

Міжпредметні зв’язки – образотворче мистецтво, художня культура, українська та зарубіжна література.

Навчально-методичне забезпечення:

Інтернет-ресурси:

https://osvita.ua/vnz/57598/

аудіо-візуальні засоби навчання:

відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=pt6flNXlxLs

https://www.youtube.com/watch?v=t0MX_exjq8Q

https://www.youtube.com/watch?v=HrFClgxrJuE

 

 

 

                     Перебіг уроку

І.Організаційний момент.

ІІ.   Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності учнів.

-Які думки і переконання допомогли успішним людям досягти висот і досягнути своєї мети?

 

Мотивуючі цитати, які примусять вас діяти.

Чітка мета – перший крок до будь-якого досягнення.
                                                                     Климент Стоун

Прагніть бути не просто успішною людиною, а цінним.
 

                                                                     Альберт Ейнштейн

Досконалість – це не тоді, коли нічого додати, а тоді, коли нічого відняти.
                                                                     

                                                                  Антуан де Сент-Екзюпері

Якщо вам запропонували місце на космічному кораблі, не запитуйте, яке місце! Встрибуйте всередину!

                                                          Шеріл Сендберг

 

Відчуйте попутний вітер у вашому вітрилі. Рухайтеся.Якщо немає вітру, беріться за весла!

                                                             Латинська приказка

 

Перегляд відеоролика: ТОП-5 професій майбутнього: інтерв’ю з аналітиком HeadHunter / ZNOUA

 

ІV. Формування громадянських компетентностей

1. Дослідницька робота.

Учитель:

  •       А тепер за справу: ви мали випереджувальне завдання  опрацювати спільну статтю – дослідження школи підготовки студентів Оксфордського університету та Британського фонду розвитку інновацій Nesta «Вміння випускників 2030 року для отримання роботи». Які ж навички, на думку дослідників, будуть потрібними молодій людині у майбутньому? Перш за все, це здатність приймати рішення, аналізувати можливі втрати і вигоди від майбутніх дій. На значно вищому рівні будуть цінуватися вміння генерувати ідеї, причому важлива не їх якість, а, як не дивно, кількість, з яких штучний інтелект буде прораховувати можливі варіанти; такі навички, як творче мислення, адаптивність і вміння мислити будуть важливішими, ніж конкретні знання або навички, яким сьогодні приділяється надмірна увага в начальному процесі, оскільки останні можуть бути легко замінені простими алгоритмами на основі штучного інтелекту і роботами, у той час як для опанування перших машинам знадобиться ще довгий час.

У підсумках доповіді експерти пішли ще далі і спробували спрогнозувати, якими будуть професії майбутнього, засновані на вищезазначених навичках. На їхню думку, розвиток медицини призведе до появи фахівців, які будуть допомагати допомагати людям пристосовуватися до життя після 100 років. Також будуть затребуваними дизайнери, які створюють першокласний VR-досвід (віртуальна реальність).

Тож слід наголосити на тому, що в майбутньому винахідливість буде найбільш затребуваним навиком, і педагоги, що піклуються про своїх учнів, повинні створювати навчальні програми, аби забезпечувати саме такі вміння.

5. Перегляд відеоролика: «Професії майбутнього: на кого вчитися у 20-30 роках»

6. Створення асоціативного куща «Навички для майбутнього».

7 Анкетування.

V. Підведення підсумку уроку:

 

Учитель:

«Хто хоче збирати врожай грошей повинен їх посіяти»,стверджує англійське прислів’я. Тож успіхів вам у недалекому майбутньому на ниві бізнесу.

 

 

 

docx
Додано
9 березня 2023
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку