Опорний заклад
«Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Новооржицької селищної ради»
Полтавської області
Урок профорієнтації у 9 класі
Професії майбутнього: на кого вчитися у 20-30 роках
Підготували та провели
класний керівник 9 класу
Ганна Онекієць
2021 рік
Мета уроку:
ознайомити дев’ятикласників із методами, які допоможуть їм правильно підійти до вибору професії, навичками, які будуть потрібні для професій майбутнього, особливо в світлі тотальної комп’ютеризації та автоматизації: здатність приймати рішення, аналізувати можливі втрати і вигоди від майбутніх дій; вміння генерувати ідеї; спробувати спрогнозувати, якими будуть професії майбутнього, засновані на вищезазначених навичках.В рамках уроку презентувати професії, які можуть забезпечити швидкий соціальний ліфт для кожного випускника у майбутньому
розвивати уяву, логічне та образне мислення, усне мовлення; формувати культуру розумової праці; збагачувати й уточнювати словниковий запас; створювати й редагувати висловлення на основі власного досвіду; виховувати у дев’ятикласників прагнення успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
Обладнання: мультимедійна презентація, стаття-дослідження школи підготовки студентів Оксфордського університету та Британського фонду розвитку інновацій Nesta «Вміння випускників 2030 року для отримання роботи», таблиці з висловами видатних людей про успіхи у бізнесі.
Тип уроку: формування компетентностей.
Вид заняття: урок – практичне заняття.
Міжпредметні зв’язки – образотворче мистецтво, художня культура, українська та зарубіжна література.
Навчально-методичне забезпечення:
Інтернет-ресурси:
аудіо-візуальні засоби навчання:
відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=pt6flNXlxLs
https://www.youtube.com/watch?v=t0MX_exjq8Q
https://www.youtube.com/watch?v=HrFClgxrJuE
Перебіг уроку
І.Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ.Мотивація навчальної діяльності учнів.
-Які думки і переконання допомогли успішним людям досягти висот і досягнути своєї мети?
Мотивуючі цитати, які примусять вас діяти.
Чітка мета – перший крок до будь-якого досягнення.
Климент Стоун
Прагніть бути не просто успішною людиною, а цінним.
Альберт Ейнштейн
Досконалість – це не тоді, коли нічого додати, а тоді, коли нічого відняти.
Антуан де Сент-Екзюпері
Якщо вам запропонували місце на космічному кораблі, не запитуйте, яке місце! Встрибуйте всередину!
Шеріл Сендберг
Відчуйте попутний вітер у вашому вітрилі. Рухайтеся.Якщо немає вітру, беріться за весла!
Латинська приказка
ІV. Формування громадянських компетентностей
1. Дослідницька робота.
Учитель:
У підсумках доповіді експерти пішли ще далі і спробували спрогнозувати, якими будуть професії майбутнього, засновані на вищезазначених навичках. На їхню думку, розвиток медицини призведе до появи фахівців, які будуть допомагати допомагати людям пристосовуватися до життя після 100 років. Також будуть затребуваними дизайнери, які створюють першокласний VR-досвід (віртуальна реальність).
Тож слід наголосити на тому, що в майбутньому винахідливість буде найбільш затребуваним навиком, і педагоги, що піклуються про своїх учнів, повинні створювати навчальні програми, аби забезпечувати саме такі вміння.
5. Перегляд відеоролика: «Професії майбутнього: на кого вчитися у 20-30 роках»
6. Створення асоціативного куща «Навички для майбутнього».
7 Анкетування.
V. Підведення підсумку уроку:
Учитель:
– «Хто хоче збирати врожай грошей – повинен їх посіяти», – стверджує англійське прислів’я. Тож успіхів вам у недалекому майбутньому на ниві бізнесу.