продовжувати формувати у дітей уявлення про сім'ю як спільноту рідних людей, про приналежність кожного учня до певної сім'ї; виховувати в учнів розуміння свого місця в сім'ї, вчити шанувати й любити своїх батьків та інших членів родини, розвивати позитивне ставлення до рідної домівки; викликати у дітей бажання до ведення сімейних альбомів, календарів, збагачення й збереження родинних реліквій; виховувати шанобливе ставлення до свого роду. Мета години спілкування :
У пошуках «Квітки родинного щастя». У пошуках «Квітки родинного щастя». Реліквія (від лат. relinquere — «залишатися») — шанована річ, яку свято зберігають, пов'язують з історичними або релігійними подіями минулого народу та родини. Реліквії бувають історичними та релігійними, родинними .Історичні реліквії є документами, свідками минулих подій.
У пошуках «Квітки родинного щастя». У пошуках «Квітки родинного щастя». Рушник як символ дороги І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:І дитинство, й розлука, і вірна любов.І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:І дитинство, й розлука, й твоя материнська любов. А. Малишко “Пісня про рушник “
Два кольори Як я малим збирався навеснi Пiти у свiт незнаними шляхами,- Сорочку мати вишила менi червоними i чорними, Червоними i чорними нитками. Два кольори мої, два кольори, Оба на полотнi, в душi моїй оба, Два кольори мої, два кольори: Червоне – то любов,а чорне – то журба. Дмитро Павличко