Дискусія "Сучасний захисник Вітчизни. Який він?"
Мета: сприяти формуванню активної життєвої позиції, вихованню патріотизму у школярів, позитивних переконань; розвивати соціальні компетентності учнів, вчити висловлювати власну думку.
У всякої людини буває два виховання: одне, яке йому дають інші, й інше, більш важливе, яке він дає собі сам. Е. Гібон
Сучасний захисник Вітчизни. Який він?
У всякої людини буває два виховання: одне, яке йому дають інші, й інше, більш важливе, яке він дає собі сам.
Е. Гібон
Мета: сприяти формуванню знань про особливості української армії, активної життєвої позиції, вихованню патріотизму у школярів, позитивних переконань; розвивати соціальні компетентності учнів, вчити висловлювати власну думку.
Форма проведення: дискусія
Технології та методи навчання: інтерактивні, кооперативні технології, акваріум, опрацювання дискусійних питань, два-чотири-всі разом.
Хід дискусії:
Вступне слово ведучого. Вітчизну і матір не обирають. Можливо, саме тому ці два слова часто вживаються поруч. Адже Вітчизну ми теж називаємо матір’ю. Кожний із нас під словом Вітчизна уявляє рідні обличчя батьків, друзів, рідних. І, «захищаючи» Вітчизну, кожний захищає найдорожче: родину, рідних…
Професія захищати Батьківщину – одна з найпочесніших професій на Землі у всі віки. Який же він сучасний захисник України? Які риси характеру, поведінка, почуття його вирізняють? Сьогодні ми з вами і спробуємо це з’ясувати у ході нашого диспуту, де кожний може висловити власну думку і вона буде правильною.
Мозковий штурм «Який він сучасний захисник України?».
Підсумки ведучим. Сучасний захисник Вітчизни: сміливий, мужній, сильний, витривалий, стриманий, зібраний, активний, цілеспрямований, дбайливий, уважний, турботливий… Ось такий справжній чоловік – мрія кожної дівчини. Ми з’ясували який він справжній захисник Вітчизни, разом з цим, гостро постає питання: захищати Вітчизну самому або перекласти труднощі на товариша? Сьогодні це питання дуже гостро стоїть перед молодими людьми і наші хлопці не виняток. Газети рясніють фактами прояви дідівщини, підливаючи масло у вогонь."Косити від арміїї" - це поняття виникло не так давно, але, на жаль, міцно засіло в голові. Пропоную кожному висловити власну думку щодо окреслиних питань і допомогти нашим парубкам вирішити для себе питання…
Акваріум «Служити чи не служити в армії?».
Два-чотири-всі разом:
Заключне слово ведучого диспуту.
Пам’ятайте: «Ліпший від силача, хто не скорий до гніву, хто ж панує над собою самим, ліпший від завойовника міста» - стверджував Соломон. Той, «хто панує над собою», завоює місто без фізичного насильства, він по-справжньому здобуде серця жителів міста.
Усе міняється в житті,
Нічого не стоїть на місці:
І перепони на путі,
Й події радісні, й врочисті.
Щоб не було ніде війни
Лиш добрий мир і все, як треба.
Щоб ми стрічали сонця цвіт,
Раділи кожній божій днині.
Щоб радував нас білий світ —
А що потрібно ще людині?
Щоб всі у радості жили,
Без сліз, печалі і без тризни.
То ж дай нам, Боже, світлих днів,
Здоров’я, щастя і наснаги.
Щоб кожен мав те, що хотів,
А всім дай сили і відваги.
Дай кожному достатку в дім,
І більше щирості у мові.
Добра дай кожному, а всім —
Терпіння, миру і любові.
Хай на землі лунає сміх
І щастя хай рікою ллється.
Хай все в житті вам удається.
Список використаних джерел