Google Презентація: "Вписані та описані чотирикутники"

Про матеріал

Архів містить файл у форматі .PPTX та Файл для доступу до перегляду та редагування Google-презентації.

Розраховано до підручника: О.С. Істер "Геометрія 8". Нова програма.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок: "Вписані та описані чотирикутники"Лукичова Н. С.

Номер слайду 2

Цілі: Працювати над засвоєнням учнями змісту понять: чотирикутник, вписаний у коло; чотирикутник, описаний навколо кола; Розвивати логічне мислення, креслярські навички. Формування компетентностей: математичної – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять “вписаних” та “описаних” чотирикутників; ключових – інформаційно-цифрової; соціальної і громадянської; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

Номер слайду 3

2-3 хв. Організаційний момент3-5 хв. Перевірка домашнього завдання . Актуалізація знань5 хв.15 хв. Засвоєння знань15 хв. Мотивація, формулювання завдань уроку5 хв. Засвоєння вмінь. Підбиття підсумків. Домашнє завдання План уроку:

Номер слайду 4

План вивчення матеріалу. Означення чотирикутника, вписаного в коло. Теорема про вписаний чотирикутник, та її наслідки. Означення чотирикутника, описаного навколо кола. Теорема про описаний чотирикутник, та її наслідки

Номер слайду 5

Актуалізація знань. Виконання вправ, за готовими рисунками

Номер слайду 6

Види чотирикутників. НеопукліОпуклі ДовільніТрапеціїПаралелограми. Ромби Прямокутники Квадрати

Номер слайду 7

Чотирикутник називається вписаним, якщо його вершини належать колу Не всякий чотирикутник можна описати. Якщо всі серединні перпендикуляри сторін перетинаються в одній точці, то довкола цього чотирикутника можна описати коло. Вписані чотирикутники

Номер слайду 8

Теорема: Сума протилежних кутів вписаного чотирикутника рівна 180 . АВСD

Номер слайду 9

Теорема: Навколо будь-якого прямокутника можна описати коло. Вписані прямокутники. Центром описаного кола буде точка перетину його діагоналей. Якщо навколо паралелограма можна описати коло, то він є прямокутником. DАВСО

Номер слайду 10

Квадрат Окремий вид паралелограма. Прямокутник у якого всі сторони рівні. Квадрат є одночасно і ромбом і прямокутником, тож має всі їх властивості. Навколо квадрата завжди можна описати коло!DАВСО

Номер слайду 11

Рівнобічна трапеція. Навколо рівнобічної трапеції завжди можна описати коло!Ознаки рівнобічної трапеції: Кути, прилеглі до однієї основи, рівніСума протилежних кутів 180 гр. Діагоналі рівніТрапеція - вписана. А ВD CAD=BC

Номер слайду 12

Чотирикутник називається описаним навколо кола, (коло вписане), якщо всі його сторони торкаються кола Центром вписаного кола є точка перетину бісектрис внутрішніх кутів. Описані чотирикутники

Номер слайду 13

Теорема: Сума протилежних сторін чотирикутника описаного навколо кола, рівні. Не всякий чотирикутник можна вписати коло. Якщо бісектриси всіх кутів чотирикутника перетинаються в одній точці, то в такий чотирикутника можна вписати коло. AB + CD = BC + ADABCD

Номер слайду 14

Ромб. Теорема: В будь-який ромб можна вписати коло, діаметр якого дорівнює висоті ромба. BACDO

Номер слайду 15

Тренуємо увагу: Віднайдіть спочатку вписані, а потім описані чотирикутники.1 2 3 4 5 6 7 8 9

Номер слайду 16

Виконання усних вправ: У яку трапецію можна вписати коло?Навколо якого ромба можна описати коло?Чи можна описати коло навколо чотирикутника, який має лише три прямі кути?Чи можна вписати коло в чотирикутник який має лише один прямий кут?Чому рівний радіус кола, вписаного в трапецію?Навколо прямокутника описали коло, де лежатиме центр такого кола?Центр кола вписаного в ромб, є точкою перетину його діагоналей, чому дорівнює радіус кола?

Номер слайду 17

Виконання письмових вправ: Робота з підручником. Розв'язати задачі: Рівень А: № 251,252. Рівень В: № 254,256. Рівень С: № 258,260. Додаткові вправи: № 262.

Номер слайду 18

Знайдіть помилки, що допущені в рис.

Номер слайду 19

Домашнє завдання: Опрацювати §8 ст.50. Дати відповіді на запитання до самоконтролю. Розв'язати задачі: Рівень А: № 253,255. Рівень В: № 257,259 Рівень С: № 259,261. Додатково: №266.

Перегляд файлу

Посилання для перегляду (доступно і для редагування):

 

 

https://docs.google.com/presentation/d/15jd425fPbicEvEDkjtHvtoQUyauMot3a60XjcB3VE_w/edit?usp=sharing

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Горлова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гура Олена Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Погорелова Лариса
    Дякую за презентацію - те, що треба для уроку1
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ирина Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Олексюк Катерина Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чорненька Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гайдут Катерина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Шинкарюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Шинкарюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
zip
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
24959
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку