Архів містить файл у форматі .PPTX та Файл для доступу до перегляду та редагування Google-презентації.
Розраховано до підручника: О.С. Істер "Геометрія 8". Нова програма.
Цілі: Працювати над засвоєнням учнями змісту понять: чотирикутник, вписаний у коло; чотирикутник, описаний навколо кола; Розвивати логічне мислення, креслярські навички. Формування компетентностей: математичної – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять “вписаних” та “описаних” чотирикутників; ключових – інформаційно-цифрової; соціальної і громадянської; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.
Виконання усних вправ: У яку трапецію можна вписати коло?Навколо якого ромба можна описати коло?Чи можна описати коло навколо чотирикутника, який має лише три прямі кути?Чи можна вписати коло в чотирикутник який має лише один прямий кут?Чому рівний радіус кола, вписаного в трапецію?Навколо прямокутника описали коло, де лежатиме центр такого кола?Центр кола вписаного в ромб, є точкою перетину його діагоналей, чому дорівнює радіус кола?
Посилання для перегляду (доступно і для редагування):
https://docs.google.com/presentation/d/15jd425fPbicEvEDkjtHvtoQUyauMot3a60XjcB3VE_w/edit?usp=sharing