"Горобець - пустунець"

Про матеріал
сучасне заняття для дітей старшого дошкільного віку, яке зацікавить не лише дітей, а й батьків.
Перегляд файлу

Заняття : Розвиток мовлення

Група: стар

Тема: "Горобець-пустунець"

Програмовий зміст:  закріпити знання дітей про зимуючих птахів; вчити складати прості речення з 2-6 слІв за схемами, вчити самостійно складати казки за допомогою ілюстрацій ; формувати вміння правильно вимовляти всі групи звуків рідної мови; сприяти лексичному розвитку, вчити розповідати скоромовку різхними темпами, закріплювати вміння говорити чітко, виразно, володіти силою голосу ;удосконалювати граматичну правильність мовлення; учити вимовляти звук "с"; доречно відповідати на запитання, у розмові чітко виражати свої думки; вчити долати соромязливість перед камерою; розвивати мовленнєву активність, мислення, память, увагу, мовленнєве дихання, артикуляційний апарат; виховувати: прагнення до чистоти і граматичної правильності мовлення.

Методи і прийоми: художнє слово, бесіда, пояснення, дидактичні ігри.

Матеріал: телефон, селфі палка, ілюстрації відповідно до теми, пірячко, дидактична гра: " Склади речення за схемою".

: читання казок про зимуючих птахів, розглядання  ілюстрацій, бесіди, спостереження під час прогулянок за птахами, розгадування загадок.

Хід заняття:

I. Організаційний момент.

( Вихователь знімає відеоблог. Доброго дня всим!!! Сьогодні  у нас буде незвичне заняття з розвитку мовлення, на якому ми будемо складати самостійно казку, вчити напамять скоромовку та грати в дидактичні  ігри. Буде весело та цікаво . Залишайтеся з нами).

- Діти, до нас завітав незвичний гість на заняття. А , щоб дізнатися хто саме вам треба відгадати загадку.

Що це за сіренька пташка?

Ловить гусінь і комашок.

Цвірінчить вона, стрибає,

В теплий край не відлітає

Цей маленький жвавий хлопчик

Називається........ (Горобчик).

II. Основна частина.

- Так, дійсно це горобчик.

Давайте розглянемо цю цікаву пташку (розгляд ілюстрації).

- Погляньте на нього і скажіть, горобчик " який?".

Дид.гра  "Скажи який?"

( маленький, гарний, сіренький, жвавий, кругленький ....).

-  Діти, а горобчик це яка пташка, зимуюча чи перелітня?

- Яких ще зимуючих птахів ви знаєте?

( сорока, снігур, дятел, сова, крук, синиця, сойка, чиж ).

- Давайте зараз з вами складемо речення про кожну з цих пташок за допомогою схеми.

Дид.гра: " Склади речення за схемою"

- Молодці!!!

- А чі знаєте ви якісь казки про пташок? Давайте зараз самостійно придумаємо казочку про нашого горобчика.

( Діти самостійно складають казки за допомогою ілюстрацій).

Фізкультхвилинка.

Пташки крильця розправляють

Їх до сонця підіймають

Можна весело літати

І гарненько пострибати

На галявину злетілись

Там зернят пташки наїлись

Потім знову полетіли

На місця тихенько сіли.

Вправа  для розвитку голосу: " Звукова доріжка "

а-о-у-и-е

( Проспівування на одному видиху звукової доріжки зі зміною висоти і сили голосу - пошепки, тихо, голосно, тоненьким голоском, низьким голоском).

Гра на розвиток мовного дихання : " Вітерець"

- Ви дуже сподобались горобчику, він хоче з вами пограти.

Наша пташка-невеличка подарувала вам своє пірячко.

Пташка пірячко дала-

Щоб пограла дітвора

Будем дути я і ви:

Легке пірячко лети!!!

- Зробимо спочатку легкий вітерець, а тепер сильніший, знову легкий.

- Я пропоную вам вивчити напамять скоромовку про горобчика, тож сідайте зручненько і слухайте уважно.

(Читання скоромовки вихователем у повільному темпі)

Сидів горобець на сосні-

Заснув - і упав уві сні.

Якби не упав уві сні.

Сидів би він ще на сосні.

(Повторне читання вихователем у середньому темпі).

(Повторне читання вихователем у швидкому темпі).

Заучування скоромовки напамять.

( Відеоблог)

- Давайте разом з вами зараз знімемо на відео, як ми розповідаємо скоромовку.

( Приклад вихователя розповідання скоромовки на відео).

Перегляд відео дітьми з роповіддю вихователя.

( Діти на камеру розповідають скоромовку з різними темпами мовлення).

-  Давайте зараз всі разом спробуємо у швидкому темпі розповісти скоромовку.

( Діти разом з вихователем розповідають скоромовку у швидкому темпі та знімають на відео).

- Ось і добігло до кінця наше заняття, залишайтеся з нами.

(Всі разом) -  Допобачення!!!!.

III. Підсумок.

- Хто до нас сьогодні завітав?

- Що ви робили на занятті?

- Що найбільше вам сподобалося робити на занятті?

( Перегляд знятого відео дітьми).

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку