Гра - квест « Лабіринтами до здоров`я»
для учнів 5 – 9 класів
Мета: Закріпити знання дітей з основи здоров`я; розвивати вміння розгадувати кросворди; виховувати навички комунікації та роботи в команді.
Гра – квест проводиться з учнями 5 – 9 класів.
Всі учні збираються на подвір’ї школи. Способом жеребкування визначається склад команд. Діти придумують назви команд і девіз.
Вчитель основ здоров’я оголошує умови гри. На території школи розміщуються «зупинки – перешкоди». Учасники гри не знають, де вони розміщені. На кожній зупинці учні повинні розв’язати кросворд і пояснити значення отриманого ключового слова. Потім розгадують зашифроване слово – це місце наступної зупинки. Таким чином всі команди проходять п’ять зупинок. Яка команда швидше виконає всі завдання, біжить до спортивного залу, проходить смуху перешкод і отримує ПРИЗ.
Помічники розводять команди по зупинках – гра починається.
Зупинка « У здоровому тілі – здоровий дух»
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
5 |
|
|
|
|
||||||||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
8 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
11 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Зупинка ««Здоров’я людини»
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Зупинка «Сила духу»
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
2 |
|
|
|
|
|
||||||||
|
3 |
|
|
|
|
|
||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
6 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Зупинка «Ефективне спілкування»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Зупинка « Безпечне довкілля»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||