Гра - подорож "Країна Здоров'я"

Про матеріал
розробка допоможе виховувати бажання у дітей перетворити набуті знання на внутрішню потребу, бажання піклуватися про своє здоров я.
Перегляд файлу

 Мета:                формування  ключових  компетентностей

вміння  вчитися   - формувати вміння  доводити роботу  до кінця; бути уважним, дотримуватись правил;

загальнокультурної   вчити дотримуватися  норм  культури мовлення  під час  спілкування  з однокласниками;

соціальної   -       формувати  вміння  продуктивно  співпрацювати  в  групі, проявляти ініціативу;

здоров’ язбережувальної    -  виховувати  бажання  перетворити  набуті  знання  на  внутрішню  потребу, бажання  піклуватися  про  своє  здоров я;

предметних   компетентностей -  узагальнити  знання  та  навички  учнів  з  проблеми збереження  та  зміцнення  здоров’я , як   найбільшого  багатства  людини.

 

Обладнання : презентація , костюми , музичний супровід , вислови про здоров’я

             

Хід заходу

 

1.Добридень вам, дорослі і малята,                 

Запрошуємо всіх на наше свято!

Ми свято здоров’я проводимо нині

Дуже потрібне кожній дитині.

 

 

На ГПД    народ завзчтий.                     

   Дуже любить мандрувати.

   Щоб від традицій не відступати –

  Будем з вами подорожувати.

 

Наша подорож незвичайна

 Вона казкова і повчальна.

  Країна Здоровя нас чекає,

   Тож негайно вирушаєм!

 

Але, щоб  отримати  білет на  потяг-експрес –- пограємося  в гру «Упізнай  ознаки  здоров’я»

            -  Приготуйте  свої  долоньки. Якщо  те , що я назву , є  ознакою  здоров’ я , ви  плескаєте  в  долоньки ,  якщо  ні  -  не  рухаєтесь.

  • Гарний настрій  - так.
  • Пружні  м’ язи  - так
  • Біль  у  горлі  - ні
  • Гарна  постава -  так
  • Кашель -  ні
  • Дзвінкий   голос -  так
  • Дратівливість – ні
  • Доброзичливість -  так
  • Хороший  апетит  -  так
  • Підвищена  температура  тіла – ні
  • Добре здоров’я допоможе прожити цікаве життя? – так

Вправа «Мікрофон»

Соколовська - Діти, скажіть, будь ласка, якого кольору Ваше життя?.

(Відповіді дітей)

  • Яке у нас веселкове життя! Дякуємо за відповіді. Та якщо ми хочемо, щоб нам завжди посміхалося життя, то нам потрібно берегти здоров’я, адже без здоров’я не буде веселого, чудового щасливого життя.

У кожній родині, у кожній сім’ї

Зростають веселі й спритні школярі.                

А щоб шкільні науки добре вивчати

Про своє здоров’я треба подбати

  •  
  • Заєць -   Тож вирушаємо в подорож  до Країни здоров’я і розкриємо таємниці збереження здоров’я.  

 

Пісня "Чарівний вагон".

 

1. Чарівний вагон біжить, хитається,

Швидкий потяг набирає хід.

Подорож вже наша починається,

Раді ми зустріти тут усіх.

Приспів.

Стрічкою, стрічкою наша путь стелиться

Бути здоровими хочемо завжди.

Кожному, кожному в кращеє віриться,

Про здоров'я дбатимем і нема біди.

2. Щоб міцним здоров'я зберегти своє

Чистоти дотримуватись слід,

Сонце, і повітря, і водичка є.

Загартовуватися ти звик.

Приспів.

 

 

 

  Соколовська   Наша перша зупинка!

Всі       Острів Бруднуль?

 

 

Входить Плямка                              

Плямка.

О, Привіт усім! Раз Ви завітали на наш острів, то слухайте мої поради, щоб бути здоровим!

Не вмивайтеся ніколи і не мийте навіть рук,

Не потрібне це заняття,  не вартує стільки мук.

Знов замурзуються руки, шия, вуха, все у вас,

Та навіщо сили тратить і даремно гаять час?

Стригтися також не варто, та й резону в тім нема,

Бо однаково на старість облисіє голова

Тож ходіть як я, бруднуля -

Так на світі краще жить!

Вбігає Муха                                

 Плямка

Ой, а це що за невідомий літаючий об’єкт?

 

Муха.

Я -  нахабна чорна Муха.

Скажеш «Киш!», та я не слуха.

Я куштую пиріжки, цукор, каву та вершки,

Повзаю у мисці з сиром,

Вправно плаваю в кефірі,

Над тарілками кружляю,

В бруді добре розбираюсь,

Знайти друзів намагаюсь.

(Оглядає Плямку з обох боків)

 Муха.

Довгі нігті маєш?

Так

Мити руки забуваєш?

Забуваю

В тебе брудні вушка!

Ти ж моя подружка!

(Цілує)

 Муха

 А ну, діти,приготуйте руки - їх перевіряти буде Муха! ( муха іде по залу , якщо знаходить з брудними руками, то обнімає, цілує, вибирає у друзі)

 

 Муха.( До Плямки)Ну що дорогенька, подружко, сьогодні день нашої зустрічі. Я пригощаю.

(Дає Плямці  немите яблуко)  Пригощайся, Плямко. Брудненьке, немите, недоспіле, смачненьке.

  Плямка бере яблуко, надкушує і хапається за живіт. 

Плямка.

Ой, ой, напевно там багато мікробів?

З’являються мікроби.

( Вибігають мікроби): що притихли, не чекали? Чи нас ви не впізнали?


Мікробчик 1 Я – великий повелитель,

Мікробчик 2 Я – Мікроб, я ваш мучитель!
 

Пісня мікробів:

Ми мікробики малі

Є в повітрі і в воді.

Тут і там скажем Вам

Де найкраще й добре нам.

 

Дуже любим ми бруд нуль

Де немитий склад каструль

Тут і там скажем Вам

Де найкраще й добре нам.

 

 

Мікробчики Погляньте Айболить! Ховаймось! (Муха і Мікробчики ховаються)

Стоїть Плямка

Айболить: Що це тут за безпорядок? Хто це? Діти підкажіть! Хіба ви не знаєте, шановно, що потрібно умиватися. Адже шкіра людини повинна бути чистою. Бо бруд створює живильне середовище для хвороботворних мікробів.

Плямка:  А що ж мені робити? (Плаче)

Айболить Мої вірні друзі! Рятуйте її!

(Вибігають друзі із речами)

 Мило: Мною й разу вона не вмивалася. Що я є ,, уже й позабувалися.
Мочалка: Свої чорні ручки й ніжки
Не потерла вона мною й трішки.

Рушник: Не обтерлася рушничком.
Гребінець: Не чесалася гребінцем.
Зубна щітка: Зубну щітку не тримала,
Порошок зубний не мала.
Ножиці: Ну, а нігті , мов у кішки,
Не обрізані навіть трішки.
Айболить:
(Вода з поливалкою заходить)

.Ану, водичко, умий її личко
Умий її ніжки. Відчисти хоч трішки.

 Мило: Я маленьке та гарненьке, пінюсь у воді гарненько.
Бруд відмию. Геть мікроби – збудники лихі хвороби!.

1 мікроб: Ой, рятуйте! Ой, не треба!
2 мікроб: Що це? В хід пішла мочалка.
Я боюсь її, як палку.

1 мікроб: Горе нам, треба тікати.
2 мікроб: Бленд – а – мед , зайшла до хати . . . ( тікають).

 Бленд а мед: Я зубна паста Бленд –а – мед,для зубів я просто мед!
Сірий наліт я з них вбираю, разом з щіткою про вас дбаю.
Розпочну свою роботу, відкривайте лише ширше рота.

 

Всі разом  Закінчили роботу! Ми молодці!

(Плямка розглядає себе в дзеркалі).
Плямка: Невже це я? Ото ж бо дивина!

                 Здається гарна і красива.

 Буду я щоденно митись,
Зуби чистить не лінитись.
Айболить, ти чарівник,
Вірний друг і рятівник.

Айболить: Якщо є бруднулі серед вас, то одумайтесь, іще є час. ( до дітей)

Вода: Нехай бруднулям це уроком буде і як засвоїте його
Залежати здоров’я ваше буде. Не забувайте . друзі, ви того.

 

 Рушник Любі діти! Слід вам пам’ятати:

Будете вмиватися, митися, купатися

Повтікають всі мікроби, разом з ними - всі хвороби  разом

 

Пісенька про чистоту "Маша та Ведмідь"

 

Жодний кіт і жодна кішка

Не торкнеться молочка,

Якщо лапкою не вмита

Акуратно мордочка

Поспішають до коритця

Поросятка - малюки

Гарно вимивши копитця

І маленькі п’ятачки

 

Приспів:

Сонце завжди буде усміхатися,

Тим, хто вранці любить умиватися.

 

Сподіваюся, що кожен

Знає істину просту:

Якщо хочеш не хворіти -

Пам’ятай про чистоту.

Чисті звірі, чисті люди,

Чисті села і міста.

Нам завжди усім і всюди

Необхідна чистота.

 

                                                     Галявина Спортивна            

 

 

Інсценівка «Любіть спорт» під музику

Дійові особи: дві дівчинки і хлопчик Спортик.

1-ША ДІВЧИНКА.
Ми зі спортом не дружили,
Ми зарядку не любили.

2-ГА ДІВЧИНКА.
Тільки спали, тільки їли
І за партою сиділи.

СПОРТИК.
Що ж тепер такі сумні?
Може, ви щасливі?

ДІВЧАТКА (разом). Ні

СПОРТИК.

То чому ж, скажіть мені?

1-ША ДІВЧИНКА.
Ми не вмієм доганяти,
Ми не вмієм присідати.
А іще, що дуже прикро,
Не навчились танцювати.

СПОРТИК.

Я обом допоможу,
Покажу і розкажу.
Щоби вам не червоніти,
То потрібно спорт любити.
Як люблю його і я,
Спорт – розрадонька моя.

4. Кожен день по розпорядку

Маємо робить зарядку.

Для здоров’я вона – плюс,

Намотай собі на вус

5. Бо фізичні вправи зранку – це заряд бадьорості на весь день. Після неї ви почуваєте себе бадьоро. А зі щоденної бадьорості і складається здоров’я .

Флешмоб

Завдання

На екрані назвати прізвище та імя спортсмена, а в залі знайти підказку виду спорту, яким займається даний спортсмен

Богдан Бондаренко – стрибун у висоту

Сергій Куліш – стрільба

Андрій Шевченко  - футбол

Жан Беленюк – греко - римська боротьба

Олександр Усик – бокс

Олег Вернаєв – гімнаст

Юрій Чебан – веслування на каное

Спортик  Поряд з нами місто Режим Дня.

Діти цього міста все встигають, вони завжди охайні і веселі. Ось послухайте.

1. Гарний помічник здоров'я - розпорядок дня.

Тільки ті діти встигають

 І уроки повчити,

І в спортивних секціях займатись,

 І з друзями пограти,

 І книжечку почитати,

 Які живуть за розпорядком дня.

 

2. Режим дня – це правильне чергування праці і відпочинку.

 

 

 

Завдання: Гра "Плутанина" (Діти повинні розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності. ЦЕГЛИНКИ

 

 

 

 

 

Місто Вітамінів

 

Вчитель: Діти, подивіться, хто  до нас поспішає. Це ж хлопчик Вітамінчик.

Вітамінчик:

 Добрий день, діти!

           Вітамінчик бравий я,

           Знаю все від «А» до «Я».

           Це мої друзі – Вітаміни

           Ми вам щось розкажемо

           Та сценку про користь вітамінів покажемо.

Вітамінчик: Термін «вітаміни» походить від латинського слова «віта», що означає «життя». Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку дітей. В організм вони потрапляють з їжею.                       

 

       Вітамін А. Якщо ви хочете мати гарну шкіру, рум'яні щічки та добрий зір, звертайтеся  до мене. Я товаришую із морквою, помідором, абрикосом, петрушкою, зеленою цибулею та кропом.

 

     Вітамін В. Якщо ви хочете зростати сильними, веселими і мати добрий апетит, я вам допоможу. А товариші мої – житній  хліб, вівсяна та гречана крупи, горох, квасоля, жовток яєць, печінка, м’ясо.

 

     Вітамін С. Якщо ви хочете мати міцне здоров'я, бути завжди бадьорими, я стану вам у пригоді. Мої друзі - лимон, апельсин, порічка та чорна смородина, капуста, зелена цибуля та хрін.

 

Вітамін Д. Я дуже потрібний тим, хто хоче швидко і добре рости, мати гарну статуру та міцні зуби. Хоча мої друзі не ростуть ані в садку, ані на городі, я також маю для вас корисні подарунки - це молоко, яйця, сир, вершкове масло. До того ж я товаришую із самим сонечком: влітку його промінці разом із засмагою передають вам і вітамін Д, тобто мене.

 

 

                        Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,

                        Вживати поживне і тільки корисне.

                       Не їсти надміру, не шкодити тілу

                       І пам'ятати про вітаміни.

 

Вітамінчик:  Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку нашого організму.

 

Пісня «Вітамінка»

Діти й дорослі знають

Що вітаміни всі потрібні.

Різні вони бувають –

Жовті, рожеві і навіть срібні.

Кажуть, усюди, кожна із них

Щастя несе на хвилинку.

То ж ми зимою й серед весни

Просимо вітамінку.

П – в

Віта – віта – вітамінка /2р.

Це родзинка, це малинка

Віта – віта – вітамінка

2.Зиму всю без зупинки

Наша родина все ковтала

Різні ці вітамінки

З кожної радості чекала

Тільки без літа, серед зими

Що значить половинка

То ж знаєм, точно, знаємо ми,

Літо – це вітамінка!

 

Вітамінчик Знайомтесь! Найкращий шеф-кухар міста Вітамінів!

Повар

Доброго дня!

 

Підготувала для вас випробування. А нуж бо відгадайте інгредієнти, які я використовую для приготування страв

Загадки

                      В кожній господі я у пригоді.

               Та хто мене роздягати візьметься,

               Той слізьми заллється. ( Цибуля )

 

               Що то за голова, що лиш зуби й борода. ( Часник. )

 

               І печуть мене, і варять, і їдять, і хвалять, бо я смачна. (Картопля. )

 

              Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі. ( Морква. )

 

Ліз Мартин через тин, сам переліз, а голову на тину залишив.                                                                                                                                                         (Гарбуз.)

                Зозуляста, срібляста, триста сорочок наділа. ( Капуста. )

 

              Баран у коморі, а роги надворі. ( Буряк. )

 

 

Діти, вітамінчики приготували для вас подарунок -  Кульки здоров’я. Розгляньте їх уважно і прочитайте чарівне слово, яке допоможе вам зберегти здоров’я здоровя

Читають

Вихователь

Отже, діти, за власним бажанням ви стали жителями країни Здоров’я. І вам слід пам’ятати, що найбільше багатство в людини – це здоров’я. В усіх куточках Землі люди хочуть бути здоровими і гарними. Людина створює себе і свою зовнішність сама. Важливо, щоб людина була не лише красивою. А ще й доброю, працьовитою, щирою. Про таких людей кажуть, що вони красиві душею. Тому я бажаю вам бути здоровими. Красивими і добрими.

 

Здоров’я бережіть, доки малі

І мудрими ідіть по цій землі.

Хай кожен з вас в житті запам’ятає,

Що без здоров’я щастя не буває.

 

Найбільше багатство – здоров’я людини.

А люди здорові – багатство країни.

А будуть здоровими діти рости,

То буде країна багатством цвісти!

 

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача.

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

 

Хто здоровий – не сумує,

Над загадками мудрує.

Він сміливо в світ іде

Й за собою всіх веде.

 

Бо здоров’я – це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно!

І доступні для людини

Всі дороги і стежки.

 

Здоров’я – це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я

У вас і у нас!

 

 

Пісня

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Задорожна Неля
Додано
9 січня 2022
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку