Гра - стратегія "Відкриваємо кав'ярню"

Про матеріал
Гра - стратегія "Вдкриваємо кав'ярню" для дітей старшого дошкільного віку з урахуванням завдань логіко - математичного розвитку
Перегляд файлу

                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             

 

                                                   ГРА - СТРАТЕГІЯ

 

 

                       «Відкриваємо кав’ярню»

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Мета: розширювати знання дітей про місця відпочинку, професії працівників кав’ярні, їхні обов’язки. Продовжувати вчити дітей працювати з коректурною таблицею,  знайомити дітей з тривимірним простором, розвивати просторове мислення, уважність, точність, акуратність.   Продовжувати вправляти дітей в кількісній, порядковій  та зворотній лічбі. Закріпити знання дітей про геометричні фігури,  вміння орієнтуватися  у просторі та часі, суміжні числа, вміння розв’язувати  логічні та віршовані задачі. Розвивати дружні стосунки між дітьми, вміння діяти злагоджено й за алгоритмом.  Формувати вміння домовлятися, планувати місце для гри. Виховувати бажання придумувати сюжет гри і гратися разом.

    Матеріали:  чашка кави, зерна кави, коректурна таблиця, предметні картки –наліпки із зображенням різноманітних страв, меблів та обладнання кафе, фішки, клей, клейонки, пензлики.

 

Хід заняття:

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться  до гостей.

Привітайтесь: Добрий день!

 

Вихователь заходить до групи з чашкою ароматної кави. (сюрпризний момент)

  • Діти як ви гадаєте, що у мене в чашці? (Кава)
  • Так, це кава, як ви здогадались? ( Вона дуже ароматна)
  • Де можна попити каву? (Вдома, на роботі, у кав’ярні)
  • А з чого роблять цей напій? (Із зерен кави)
  • Чому люди відвідують кав’ярні?
  • А ви колись були у кав’ярні? З ким? Що ви там замовляли?
  • А чи можуть діти відвідувати кав’ярні?

Отже, сьогодні я вам пропоную відкрити власну кав’ярню! Але спершу необхідно скласти план або алгоритм необхідних для цього дій.

Діти разом  з вихователем визначають послідовність кроків, потім працюють відповідно до складеного плану.                      

  План відкриття кав’ярні

 1.  Вибір місця розташування  відповідного приміщення

 2.  Добір персоналу

 3.  Дизайн

 4 . Складання меню

 5.  Закупівля продуктів

 6.  Реклама

                                   Перша вправа «Вибір місця розташування»

Вихователь: Діти, оберемо місце розташування кав’ярні. (Показує малюнки на яких зображено площа міста, АЗС, міська лікарня, кінотеатр)

Діти роздивляються малюнки, після загального обговорення приймають спільне рішення. Обов’язково відповідь обґрунтовується ( чому саме це місце, де більше за всього буде більше людей і т.д.)

                                   

 

 

                                   Друга вправа  «Викладемо доріжку »

Робота з унікубом Нікітіна:  діти викладають  доріжку за зразком.

                                  

                                    Робота з коректурною таблицею «Професії»

Вихователь: Тепер нам треба з вами обрати персонал у нашу кав’ярню.

Запитання за таблицею:

  • Люди яких професій працюють у кав’ярні? Які обов’язки вони виконують?

 -    За допомогою наліпок позначаємо, яких фахівців беремо на роботу.

                                 

 

                                     Четверта вправа «Дизайн приміщень»

Вихователь: Тепер саме час нам оформити приміщення нашої кав’ярні. Давайте визначимо, скільки треба кімнат?

Діти: Дві кімнати. Зал, кухня .

Вихователь: Підходьте ближче до столу, зараз ми зробимо макет цих кімнат.

 Діти поділяються на дві команди, і оформлюють приміщення меблями та технікою.

Одна команда розміщує меблі за вказівкою вихователя: праворуч, ліворуч, посереди-ні,знизу, зверху. Друга команда облаштовує приміщення самостійно, а потім  розпові-дає про те, як  розмістили меблі.

                                         

                                     П’ята вправа «Складаємо меню»

Вихователь: Молодці, тепер треба обрати страви, які будуть у нас у кав’ярні.  Так, здається, ви вирішили кухаря не брати, то тепер які страви у нас будуть!?

Діти: Солодощі, які готує кондитер.

Вихователь: Так, молодці. Навіщо взагалі меню?

Діти: За допомогою меню гості обирають собі їжу або напої!

Вихователь: Молодці!  За допомогою наліпок оформлюємо меню.

(Діти виконують завдання)

                                       Дослід із кока - колою

(Діти під керівництвом вихователя наливають у склянку з ватним фільтром кока - колу).

Вихователь. Що ви помітили? Як ви гадаєте, чому змінився колір вати?  Хімічний барвник, який додають у  кока - колу, зафарбував вату. Такий барвник може викликати нудоту, біль в животі, алергію. Як ви думаєте, після того, що ми побачили будемо включати цей напій у наше меню?

                                        

                                       Фізкультхвилинка

Порядкова та зворотня лічба в колі.

 

                                        Шоста вправа «Закупівля продуктів»

Вихователь:  Меню склали, тепер без чого ж ми не зможемо приготувати їжу?

Діти:  Без продуктів  харчування!

Вихователь:  Нам треба багато продуктів! Де ж нам узяти продукти?

 

 

 

 

 

Діти:  Купити  у  магазині, в супермаркеті, на базарі;  замовити по телефону,  через      інтернет!

Вихователь:  Без чого неможливо придбати продукти харчування?

Діти:  Без грошей!

Вихователь:  А вони у нас є?

Діти:   Ні!

Вихователь:  Як би ми  могли  їх заробити?  (Відповіді дітей.)

Вихователь:  Я пропоную  вам заробити гроші власними знаннями.

Проводиться  бліц – вікторина, під час якої діти за правильні відповіді отримують фішки.

Дидактична  гра  «Що можна придбати за …»

                                         

                                          Сьома вправа «Реклама кафе»

Вихователь:  А зараз, діти, пропоную вам  розставити цифри по порядку та дізнатися, як ми назвемо нашу кав’ярню.

Дидактична вправа  «Розстав  цифри – прочитай слово»

Вихователь:  Діти,  а тепер швидко зробимо рекламні листівки і роздамо їх нашим майбутнім відвідувачам.

Діти за допомогою аплікації роблять листівки і роздають їх гостям.

 

 Вихователь:  Ну ось ми з вами і підготували все для відкриття нашої кав’ярні .

А після обіду ми чекаємо всіх у нас, у кав’ярні.  Будемо раді бачити вас!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "листівки своїми руками з зерен кави"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
1286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку