Гра брейн-ринг на тему "Вода - основа життя на нашій планеті"

Про матеріал
Допоможе встановити рівень усвоєння основних теоретичних і практичних знань; повторити теоретичний матеріал для підготовки до екзамену; сформувати відповідальне відношення к рішенню практичних питань про цінність водних ресурсів і раціонального їх використання.
Перегляд файлу

ПОЗАКЛАСНИЙ УРОК

на тему:

«Вода — основа життя на нашій планеті»

ПЛАН  ВІДКРИТОГО УРОКУ

 

Мета:  1. встановити рівень усвоєння основних теоретичних і практичних знань;

2. повторити теоретичний матеріал для підготовки до екзамену;

3. сформувати відповідальне відношення к рішенню практичних питань про цінність водних ресурсів і раціонального їх використання.

Вид заняття:  брейн-ринг.

Тип заняття: систематизація та узагальнення.

Методи: презентація, усний, письмовий.

Матеріально-технічне забезпечення, ТЗН: презентація, роздатковий матеріал для опитування.

 

СТРУКТУРА  ЗАНЯТТЯ

 

1. Організаційна частина заняття:                                                      Відведений час:

 - Перевірка присутніх студентів на уроці.                                                           1 хв.

 - Представлення команд членам журі.                                                                 2 хв.

2. Повідомлення теми, формування мети та основних завдань.                 2 хв.

3. Мотивація учбової діяльності:                                                                       5 хв.

    повинні знати:

  • поняття «мінеральна вода», «термальна вода», «промислова вода», «карстові води».

    повинні вміти:

  • графічно обробляти дані хімічного аналізу води.

 4. Відновлення та корекція опорних знань (актуалізація): 

- Конкурс «Домашнє завдання».               20 хв.

5. Основна частина:                                                                                              10 хв.

- Конкурс «Графічна обробка хімічного аналізу води».

6. Підведення висновків:                                                                                      15 хв.  

- Повідомлення результатів всіх конкурсів. Нагородження.

 

ХІД УРОКУ

 

1. Організаційна частина заняття:                                            

 

- Перевірка присутніх на уроці.                                      

- Представлення команд членам журі (додаток 1).

Додаток 1

 

Назва команди

«Домашнє завдання»

 

mах – 5 балів

«Графічна обробка хімічного аналізу води»

За кожну правильну відповідь 1 бал

mах – 2 бали

Всього

Найменування конкурсу

«АЙЗБЕРГ»

 

 

 

«НІАГАРА»

 

 

 

«АКВАМАРИН»

 

 

 

 

«АКВА»

 

 

 

 

 

2. Повідомлення теми, формування мети та основних завдань.

Тема: Вода — основа життя на нашій планеті.

Мета уроку: 1. встановити рівень освоєння студентів основними теоретичними та практичними знаннями;

 2. повторити теоретичний та практичний матеріали для підготовки студентів до екзамену.

3. Мотивація учбової діяльності:

«Вода, у тебе нема ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою насолоджуються, не знаючи, що ти саме життя. Ти наповнюєш нас радістю, яку не пояснити нашими почуттями. З тобою повертаються до нас сили, з якими ми вже попрощались. По твоій милості в нас знову починають бурлити висохші джерела нашого серця. Ти саме найбільше богатство у світі…»

                                                                     Антуан де Сент-Екзюпері

Вода є найважливішим джерелом життя на землі та здоров'я кожного з нас. Регулярне споживання необхідного нашому організму кількості води є залогом нашого відмінного самопочуття та довголіття. Вода – це символ плодоріддя, чистоти та мудрості, а корисні властивості використовуюються не тільки для задоволення природних нужд нашого органіму, але і в медицині, косметології, кулінарії, сільскому господарстві та підприємстві різних продуктів – да практично во всіх сферах нашого життя.

Розглянемо деякі з самих розповсюджених вод, які використовуються людиною в його життєдіяльності.

 

 

4. Відновлення та коректування опорних знань (актуалізація): 

 

Перший конкурс: «Домашнє завдання».

Студенти по черзі представляють свої презентації  на теми:

  • «Промислові води».
  • «Карстові води».
  • «Термальні води».
  • «Мінеральні води».

Конкурс оцінюють журі. Максимальна кількість балів 5.

 

5. Основна частина:                                                                             

 

Другий конкурс: «Графічна обробка хімічного аналізу води».

В цьому конкурсі участь по 2 студента від кожної команди, яким  видаються карточки з метою перевірки практичних знань графічної обробки лабораторних досліджень проб води. На виконання цього завдання відводяться 5 хвилин. Конкурс перевіряється та оцінюється журі За кожну  правильну відповідь 1 бал. Максимальна кількість балів 2.

 

 

 

Варіант 1

Виконати графічну обробку даних хімічного аналізу води по таблиці № 1.

Таблиця № 1 – Вихідні дані

Q, м3/добу

Т, °С

% - екв.

рН

Сухий залишок

10

12

катіони

аніони

9

3,7

Na+K

Ca

Mg

Σk

Cl

SO4

HCO3

Σa

78

13

9

100

88

8

4

100

 

Рисунок – Графік-діаграма

Рисунок – Графік-прямокутник

 

Варіант 2

Виконати графічну обробку даних хімічного аналізу води по таблиці № 2.

Таблиця № 2 – Вихідні дані

Q, м3/добу

Т, °С

% - екв.

рН

Сухий залишок

16

15

катіони

аніони

10

2,7

Na+K

Ca

Mg

Σk

Cl

SO4

HCO3

Σa

88

9

3

100

5

64

31

100

 

Рисунок – Графік-діаграма

Рисунок – Графік-прямокутник

 

Варіант 3

Виконати графічну обробку даних хімічного аналізу води по таблиці № 3.

Таблиця № 3 – Вихідні дані

Q, м3/добу

Т, °С

% - екв.

рН

Сухий залишок

10

20

катіони

аніони

7

2,4

Na+K

Ca

Mg

Σk

Cl

SO4

HCO3

Σa

40

20

40

100

30

15

55

100

 

Рисунок – Графік-діаграма

 

Рисунок – Графік-прямокутник

Варіант 4

Виконати графічну обробку даних хімічного аналізу води по таблиці № 4.

Таблиця № 4 – Вихідні дані

Q, м3/добу

Т, °С

% - екв.

рН

Сухий залишок

16

8

катіони

аніони

5

2,6

Na+K

Ca

Mg

Σk

Cl

SO4

HCO3

Σa

10

40

50

100

25

60

15

100

6. Підведення висновків: члени журі виставляють бали і визначають місця, для нагородження команд визиваються командири, отримують грамоти і подарунки.       

doc
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку