Гра для дітей з ООП "Цифровий виклик"

Про матеріал
Цифровий виклик В цій грі використовуються картки з цифрами і літерами. Кожна цифра відповідає літері вище. Ціль: розвиває навички рахунку, асоціацій ; розвиває пам'ять, увагу та уяву. Гра допомагає розвивати логічне мислення, а також збагачення словникового запасу через слова та зображення. Гра може бути цікавою як для індивідуальної, так і для групової діяльності. Мета: розвиток пізнавальних процесів, створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості. Ваше завдання: 5 рівень: заповнити пропущені літери в клітинках, використовуючи цифри знизу. 4 рівень: заповнити пропущені літери в клітинках, використовуючи цифри знизу. Потім до кожного слова підібрати малюнок 3 рівень: заповнити пропущені літери в клітинках, використовуючи цифри знизу. Потім до кожного слова підібрати малюнок. З одним із слів скласти речення
Перегляд файлу

У

К

Р

А

Ї

Н

О

Ч

К

А

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

3

1

2

4

 

 

 

 

 

 

 

3

4

6

10

 

 

 

 

 

 

 

1

3

7

2

 

 

 

 

 

 

 

6

7

3

4

 

 

 

 

 

 

 

7

6

1

2

 

 

 

 

 

 

 

2

7

3

10

 

 

 

 

 

 

 

 

3

4

6

7

9

 

 

 

 

 

 

 

 

3

1

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

9

10

7

 

 

 

 

 

 

 

 

2

1

3

9

10

 

 


 

 

 

 

 

 

 

2

3

4

5

6

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

9

10

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку