До Вашої уваги представлена гра інформаційне доміно. Її можна використовувати під час повторення правил безпечної поведінки в комп'ютерному класі у 5-6 класах. Гру можна використовувати на етапі актуалізації знань.
Кінецьпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів Первомайської районної ради Миколаївської області
Інформатика
Урок № 1 5 клас
Тема: Безпека життєдіяльності при роботі з комп’ютером. Інформація, дані, повідомлення.
Назва вправи: Інформатичне доміно «Безпека життєдіяльності та правила поведінки в комп’ютерному класі»
Завдання: Знайдіть пари
Правила гри: «Доміно» - це прямокутники розділені навпіл. На одній половині написано правило, а на іншій половині міститься зображення. Учням необхідно співвіднести по черзі ці поняття.
На гру відводиться 3 хвилини.
|
Не чіпай дроти, підведені до комп’ютера |
|
Не принось їжу і сторонні предмети до кабінету |
|
Не вмикай комп’ютер без дозволу вчителя |
|
Користуючись клавіатурою, м’яко натискай на клавіші |
|
Під час роботи будьте дуже уважними! |
|
Не користуйся несправними пристроями |
|
Не намагайся самостійно відремонтувати комп’ютер |
|
Не приходь до класу з брудними руками |
|
Заходити до комп’ютерного класу тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання |
|
Працюй за комп’ютером не більше вказаного для вашого класу часу. |
|
Кнопку вимкнення і перезавантаження слід натискати лише з дозволу вчителя |
|
Не торкайся пальцями екрана монітора |
Тип вправи: гра.
Методично-дидактичний аспект використання: дану вправу пропоную виконати учням на етапі набутих повторення з метою систематизації правил безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі.
Практична цінність: дана вправа закріплює і систематизує знання учнів про правила безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі, розвиває логічне мислення, формує вміння аналізувати i робити висновки.
Підготувала матеріал:
Мірянова Н.П.
вчиель інформатики