легкі,веселі завдання з загальної біології.Найбільше запамяталося учням те як реагували троянди на різне середовище! Одна стояла у простій воді,інша у кока-колі,третя у красці,четверта з цукром, пята без води.Взагалі квест у біології це не тільки цікаво, а й корисно!
Гра – квест «Пошук скарбів»
Увага! Увага!
Учні ліцею!
Усі, хто любить пошук та пригоди.
У наш ліцей надійшов загадковий лист.
Просимо капітанів від кожної групи отримати загадковий конверт у таємничому кабінеті №33.
Перший конверт
О, вельмишановні та наймудріші юні біологи!
Не дуже давно у нашому ліцеї я заховала найцінніше – щось приємне …. Але це найцінніше - ви його повинні знайти!
Шлях пошуку вам підкаже чарівний листок. Нехай допоможуть вам ваші знання з біології, ваша ерудиція та кмітливість.
Чарівний листок.
Дайте відповідь на шість запропонованих запитань і , взявши з кожного слова вказану літеру, складіть слово-пароль. Із цим словом-паролем зверніться до викладача іноземної мови Миколи Олександровича, який передасть вам другий конверт.
я не ображаюся,
а ще кращим стаю.
Білі горішки на зеленій ніжці.(рослина її назва)
Другий конверт
Дорогі друзі! Перед вами кросворд-головоломка. Якщо ви правильно його розгадаєте, одержите по діагоналі друге слово-пароль. З цим словом-паролем зверніться до викладача математики, Світлана Миколаївна передасть Вам третій конверт.
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Третій конверт
Вельмишановні! Одному з Вас необхідно зайти в кабінет біології і, працюючи з мікроскопом, знайти чітке відображення об’єкта на мікропрепараті. Подати роботу викладачу біології і отримати четвертий конверт.
Четвертий конверт
Ви подолали вже довгий шлях! До перемоги недалеко! Складіть, за вже відомою схемою, слово-пароль і зверніться з ним до заступника директора з виховної роботи, отримайте п’ятий конверт.
П’ятий конверт
О, найрозумніші! Вітаю Вас з перемогою! Найцінніше – щось приємне – це цукерки «Джек». Команда учнів, яка першою одержала п’ятий конверт, одержує цукерки.
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|