Гра-квест "Інформанія" здобувачів освіти І-ІІ курсів

Про матеріал
Урок виробничого навчання розроблений для П(П)ТО професії: Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
Перегляд файлу

Гра-квест «ІНФОманія»

Мета квесту:

  •                  формувати ключові компетентності:
  1.                уміння вчитися – викликати інтерес до навчання, формувати почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати , мати власну думку, обґрунтовувати її, навички самоконтролю та самооцінки;
  2.                соціальна – налагоджувати взаємодію з іншими здобувачами освіти, працювати за правилами у команді, ціннісно ставитися до своєї особистості та до інших людей;
  3.                громадянська – розвивати критичне мислення, навички приймати правильне рішення, виявляти громадянську позицію у ставленні до людей та самого себе;
  4.                загальнокультурна – навчатися толерантності, мовленнєвій культурі;
  5.                інформаційно-комунікативна – вдосконалювати вміння добувати, осмислювати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел, здійснювати комунікацію у групі та колективі;
  •                  формувати предметні компетентності:
  1.                навчальна – поглибити знання здобувачів освіти з спец. пердметів, навчатись правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки;
  2.                розвивальна – розвивати творчі задатки здобувачів освіти, уяву, фантазію, мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість;
  3.                виховна –виховувати наполегливість у досягненні мети, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Очікувані результати:

  •                  збільшення активності та рухливості здобувачів освіти;
  •                  мотивація до вивчення теорії з спец. предметів;
  •                  формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;
  •                  підвищення загальної культури здобувачів освіти;
  •                  розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості здобувачів освіти. 

Обладнання: комп’ютери, проектор, дошка, картки із завданнями, конверти з завданнями, сундучок зі скарбом.

Програмне забезпечення: графічний редактор «Paint», мережа Інтернет.

Спрямованість: здобувачі освіти І-ІІ курс.


СТРУКТУРА ЗАХОДУ

  1.                 Організаційний момент

Добрий день, шановні здобувачі освіти, гості! Вітаю всіх, хто сьогодні виявив бажання зіграти у квест!

«Мудрим ніхто не вродився, а навчився»

Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли в училище й до нас.

Просторий клас, а в нім машини

І кожному – як би пізнать

Світ, що несе в собі таїни,

Твій розум прагне розгадать.

Тож не барімося, до діла

І зараз свято проведем,

Та інформатиків умілих

Сьогодні тут ми віднайдем.

Сьогодні будуть змагатися 3 команди по 5 учасників. На кожній станції відповідальні видають конверти із завданнями.

Квест, як відомо, – це командна гра-пригода і я сподіваюся, що ви будете сьогодні: К – кмітливими, В – веселими, Е – енергійними, С – старанними, Т  творчими.

  1.             Сприймання та осмислення правил гри

Кожен, хто грає у квест, повинен виконувати такі правила:

  •                  Усі ви повинні працювати разом і допомагати один одному у виконанні завдань, бо ви команда.
  •                  Капітан відповідає за роботу команди.
  •                  Завдання легко можна пройти за допомогою кмітливості та спостережливості.
  •                  Виконання завдань: близько 5 хвилин без урахування переходів між станціями.
  •                  На кожній локації відповідальні майстри в/н вносять оцінки в онлайн-карту.

Сідайте за парти і оберіть капітанів своїх команд (якщо не зможуть обрати, провести жеребкування). Придумайте назву своїй команді.

ІІІ Основна частина

На вас чекають 7 станцій, а для того щоб вирішити на яку станцію відправиться спочатку треба розшифрувати назву цієї станції.

Здобувачі освіти отримують картки з шифром.

Станція 1. Потрібно розгадати анаграму (219):


2 станція «Еволюція ІКТ» (404 кабінет)

Вітаю вас, юні дослідники! Допоможіть мені встановити відповідність між фотографіями, іменами та внеском цих людей у розвиток комп'ютерної індустрії.

На 3 партах у хаотичному порядку лежать 5 портретів відомих особистостей, окремо – їх імена, на інших картках – роль цих людей в історії розвитку ІКТ.

Максимальна кількість балів – 5 . За кожну правильну відповідність 1 бал.

Після виконання завдання – наступна загадка.

Учитель: В історії та особистостях ви розібралися. Пропонуємо Вам знайти кабінет №214 та виконати там наступне завдання.

 

3 станція «10+» (214 кабінет)

Потрібно вирішити задачі з сірниками.

  1. Перекладіть три сірника так, щоб стріла поміняла свій напрямок на протилежний.

Стрілка   Розв’язок

 

  1. Перекладіть один сірник так, щоб приклад було вирішено правильно.

  Розв’язок

  1. Потрібно прибрати 2 сірники так, щоб залишилися 4 рівні квадрати.

 Розв’язок

  1. Приберіть 3 сірники так, щоб залишилися тільки 3 трикутники.

 Розв’язок

  1.  Переставте 4 сірники, щоб вийшли 3 квадрати.

 Розв’язок

  1. Як пересунути 1 сірник, щоб вийшла 1/3

   Розв’язок

4 станція «Реставрація» (Ресепшн)

Команди отримують картки з окремими словами. Потрібно скласти вислів відомих людей. Та команда, яка першою прочитає текст, отримає 5 балів.

  1.                «Комп’ютери марні. Вони всього лише можуть давати вам відповіді» – Пабло Пікассо.
  2.                «Комп’ютери – це як велосипед. Тільки для нашої свідомості» – Стів Джобс.
  3.                «Ніколи не довіряйте комп’ютеру, який ви не в змозі викинути у вікно» – Стів Возняк.

Після виставлення результатів – наступна підказка.

Здобувачі освіти отримують вказівку – кабінет №115.

5 станція «Експериментальна» (Кабінет 115)

Ваше завдання: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального. Одне слово – 1 бал.

 

Здобувачі освіти отримують послання -«У кабінеті тім, комп’ютери нові, сильні та стильні»

6 станція «Потужність»

Розрізані прислів’я –зібрати за 5 хвилин

Біт

байт береже

Не всі WINDOWS,

що висять.

Дарованому комп’ютеру

в системний блок не заглядають

По ноутбуку зустрічають,

по розуму проводжають

Скажи мені, який у тебе комп’ютер,

і я скажу, хто ти.

Що з Кошика видалено,

то пропало.

На комп’ютері не мудруй багато,

а працюй завзято.

Комп’ютер –

усьому голова

Людина красна розумом,

а комп’ютер – пам’яттю.

Рослина тягнеться до Сонця,

а учень – до комп’ютера.

Комп’ютеру слово,

а він тобі – 1000.

Один комп’ютер добре,

а два краще.

Натиснеш кнопку –

отримаєш результат.

Що натиснеш,

те й маєш.

На IBM PC

«яблука» не ростуть

Максимальна кількість балів за цей конкурс – 5 балів.


7 станція «Загадкова»

Вам потрібно розгадати ребуси

Група №1

 

Процесор     Сервіс   Конструктор

  

Програма     Інтернет

 

Група №2

   

Навігація     Пректор  Ґаджет

  

Код      Клавіатура

 

Група №3

  

Монітор       Консоль  Спам

  

Курсор      Тригер

Майстер1. Кажуть, що філософський камінь перетворює будь-який метал на золото. Багато віків вчені шукають цей камінь, але мені здається, що він тут, поряд. І називається простим словом «знання».

Саме ваші знання сьогодні, шановні учасники, стали тим магічним засобом, що перетворив нашу зустріч на справжнє свято. Ви – справжні лідери, і ви чудово справилися із завданнями. А зараз настав час підвести підсумки наших станцій.

Після кожної станції усі зароблені бали вносилися до турнірної таблиці.

Майстер 2. Я хочу подякувати командам за вдалий квест. Сподіваюся, що наше свято всім вам сподобалося. Дякую за увагу. Усім щасти!

 

1

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Сценарії
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку