Гра-квест «ІНФОманія»
Мета квесту:
Очікувані результати:
Обладнання: комп’ютери, проектор, дошка, картки із завданнями, конверти з завданнями, сундучок зі скарбом.
Програмне забезпечення: графічний редактор «Paint», мережа Інтернет.
Спрямованість: здобувачі освіти І-ІІ курс.
СТРУКТУРА ЗАХОДУ
Добрий день, шановні здобувачі освіти, гості! Вітаю всіх, хто сьогодні виявив бажання зіграти у квест!
«Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
Прогрес крокує повсякчас,
І вже новиночки науки
Прийшли в училище й до нас.
Просторий клас, а в нім машини
І кожному – як би пізнать
Світ, що несе в собі таїни,
Твій розум прагне розгадать.
Тож не барімося, до діла
І зараз свято проведем,
Та інформатиків умілих
Сьогодні тут ми віднайдем.
Сьогодні будуть змагатися 3 команди по 5 учасників. На кожній станції відповідальні видають конверти із завданнями.
Квест, як відомо, – це командна гра-пригода і я сподіваюся, що ви будете сьогодні: К – кмітливими, В – веселими, Е – енергійними, С – старанними, Т – творчими.
Кожен, хто грає у квест, повинен виконувати такі правила:
Сідайте за парти і оберіть капітанів своїх команд (якщо не зможуть обрати, провести жеребкування). Придумайте назву своїй команді.
ІІІ Основна частина
На вас чекають 7 станцій, а для того щоб вирішити на яку станцію відправиться спочатку треба розшифрувати назву цієї станції.
Здобувачі освіти отримують картки з шифром.
Станція 1. Потрібно розгадати анаграму (219):
2 станція «Еволюція ІКТ» (404 кабінет)
Вітаю вас, юні дослідники! Допоможіть мені встановити відповідність між фотографіями, іменами та внеском цих людей у розвиток комп'ютерної індустрії.
На 3 партах у хаотичному порядку лежать 5 портретів відомих особистостей, окремо – їх імена, на інших картках – роль цих людей в історії розвитку ІКТ.
Максимальна кількість балів – 5 . За кожну правильну відповідність 1 бал.
Після виконання завдання – наступна загадка.
Учитель: В історії та особистостях ви розібралися. Пропонуємо Вам знайти кабінет №214 та виконати там наступне завдання.
3 станція «10+» (214 кабінет)
Потрібно вирішити задачі з сірниками.
Розв’язок
Розв’язок
Розв’язок
Розв’язок
Розв’язок
Розв’язок
4 станція «Реставрація» (Ресепшн)
Команди отримують картки з окремими словами. Потрібно скласти вислів відомих людей. Та команда, яка першою прочитає текст, отримає 5 балів.
Після виставлення результатів – наступна підказка.
Здобувачі освіти отримують вказівку – кабінет №115.
5 станція «Експериментальна» (Кабінет 115)
Ваше завдання: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального. Одне слово – 1 бал.
Здобувачі освіти отримують послання -«У кабінеті тім, комп’ютери нові, сильні та стильні»
6 станція «Потужність»
Розрізані прислів’я –зібрати за 5 хвилин
Біт |
байт береже |
Не всі WINDOWS, |
що висять. |
Дарованому комп’ютеру |
в системний блок не заглядають |
По ноутбуку зустрічають, |
по розуму проводжають |
Скажи мені, який у тебе комп’ютер, |
і я скажу, хто ти. |
Що з Кошика видалено, |
то пропало. |
На комп’ютері не мудруй багато, |
а працюй завзято. |
Комп’ютер – |
усьому голова |
Людина красна розумом, |
а комп’ютер – пам’яттю. |
Рослина тягнеться до Сонця, |
а учень – до комп’ютера. |
Комп’ютеру слово, |
а він тобі – 1000. |
Один комп’ютер добре, |
а два краще. |
Натиснеш кнопку – |
отримаєш результат. |
Що натиснеш, |
те й маєш. |
На IBM PC |
«яблука» не ростуть |
Максимальна кількість балів за цей конкурс – 5 балів.
7 станція «Загадкова»
Вам потрібно розгадати ребуси
Група №1
Процесор Сервіс Конструктор
Програма Інтернет
Група №2
Навігація Пректор Ґаджет
Код Клавіатура
Група №3
Монітор Консоль Спам
Курсор Тригер
Майстер1. Кажуть, що філософський камінь перетворює будь-який метал на золото. Багато віків вчені шукають цей камінь, але мені здається, що він тут, поряд. І називається простим словом «знання».
Саме ваші знання сьогодні, шановні учасники, стали тим магічним засобом, що перетворив нашу зустріч на справжнє свято. Ви – справжні лідери, і ви чудово справилися із завданнями. А зараз настав час підвести підсумки наших станцій.
Після кожної станції усі зароблені бали вносилися до турнірної таблиці.
Майстер 2. Я хочу подякувати командам за вдалий квест. Сподіваюся, що наше свято всім вам сподобалося. Дякую за увагу. Усім щасти!
1